بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر) و همسرش + ازدواج و خانواده

بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر) و همسرش + ازدواج و خانواده

سینا مهراد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در شهر تهران بازیگر ایرانی است. وی همچنین پسر سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی می باشد. وی علاوه بر بازیگری دستیار کارگردان نیز بوده و در فیلم گشت ارشاد به عنوان دستیار کارگردان در کنار پدرش بوده.در ادامه این مطلب با بیوگرافی کامل این چهره جوان و محبوب در خدمت شما خواهیم بود. سینا می‌گوید: حسی که در این سریال داشتم را مطمئنا دیگر تا آخر عمرم نمی‌توانم تجربه کنم. حتی اگر به من جایزه سیمرغ و اسکار را هم بدند، حسم مانند این سریال نخواهد بود. به قول پدربزرگم آنچه از دل براید بر دل نشیند، همه عوامل در این سریال حرفه‌ای بودند و من در شش ماه ساخت آن آرامش داشتم و هرگز خسته نشدم.

بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر) و همسرش + ازدواج و تصاویر خانوادگی سینا مهراد را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر)

سینا مهراد بازیگر شناخته شده و محبوب سینما و تلویزیون ایران می باشد و در ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در شهر تهران به دنیا آمده و سابقه زیادی در عرصه بازیگری دارد.

بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر) و همسرش + عکس کودکی سینا مهراد

خانواده

برادرش ساعد و خواهرش صبا از بازیگران شناخته شده کشورمان نبوده و پدرش سعید سهیلی از کارگردان‌های نامدار سینما و تلویزیون ایران می باشد و به دلیل اینکه دوست نداشت کسی بفهمد که پدرش کارگردان بوده و با واسطه به بازیگری وارد شده است فامیلی خود را از سهیلی به مهراد تغییر داده است

بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر) و همسرش + ازدواج و خانواده

بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر)

اینکه فرزند سعید سهیلی مثل جوانان معمولی در دفاتر سینمایی عکس و تست داده باشد، اتفاق عجیبی است. اما سینا مهراد اصرار دارد که هیچ‌گاه نخواسته از رانت پدر و برادرش استفاده کند.

می‌گوید: من در این کار پله‌پله بالا آمده‌ام. از تست‌دادن تا نقش‌گرفتن. از نقش کوتاه تا نقش اصلی. شاید به این دلیل باشد که سینا ازنام مستعار استفاده کرده؛ که البته ‌ سینا سهیلی درباره این قضیه حرف نمی‌زند و حتی نمی‌خواهد تکذیب هم بکند.

سوابق هنری سینا مهراد

با توجه به اینکه زندگی شخصی سینا مهراد با بازیگری گره خورد و خانواده اش همگی در عرصه بازیگری حضور داشتند او هم در سن ۴ سالگی اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم مردی شبیه باران کسب کرد فیلمی که در آن ابوالفضل پورعرب بازی می کرد

بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر) و همسرش + ازدواج و خانواده

در دوران نوجوانی در فیلم سینمایی شب برهنه به کارگردانی پدرش بازی کرد و توانست در کنار شادمهر عقیلی به هنرنمایی بپردازد او مدتی برای تحصیل از دنیای بازیگری فاصله گرفت

اما در اواخر دهه هشتاد مجدداً به بازیگری بازگشت و در تئاتر گام‌های خود را در عرصه بازیگری برداشت

سینا مهراد در سال ۱۹ سالگی به صورت حرفه‌ای بازیگری را ادامه داد و بعد از حضور در تئاتر به عنوان دستیار کارگردان نیز در کنار پدرش فعالیت می کرد.

فیلم سینمایی گشت ارشاد به کارگردانی پدرش به عنوان دستیار حضور داشت فیلمی که در آن برادرش سهیل بازیگر نقش اصلی را برعهده داشت

بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر) و همسرش + ازدواج و خانواده

سریال تلویزیونی سایه بان به کارگردانی برادران محمودی که در زمستان ۱۳۹۶ از شبکه دوم سیما پخش می‌شد نیز سینا مهراد در آن نقش حمید را بازی میکرد اولین تجربه حرفه‌ای و جدی خود را در تلویزیون کسب کرد اما همه مردم سینا مهراد را با سریال پدر می‌شناسند که نقش اصلی حامد را برعهده داشت و در کنار ریحانه پارسا بازی کرد سینا مهراد به دلیل درخشش در سریال پدر به شهرت فراوانی دست یافت و بعد از آن سیلی از پیشنهادات به او داده شد سریال آقازاده از مهمترین سریال هایی بوده که این روزها از شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود و به ایفای نقش می‌پردازد.

درخشش در سریال پدر

شاید این‌روزها خیلی‌ها از سینا پرسیده باشند که چه شد در این نقش چنین سریع و خوب دیده شدی؟ سینا پاسخ این سوال را از انتخاب‌شدنش آغاز می‌کند: انتخاب من این‌جوری بود که ظاهرا آقای عنقا بازی من را در سریال سایه‌بان پسندیده بود و بنابراین برای این کار صدایم کردند.

عکس دوران کودکی سینا مهراد

اما آیا سینا از ابتدا می‌دانست که این سریال موفق خواهد شد؟ او می‌گوید: خب هیچ‌کاری را که با این قطعیت نمی‌توان گفت موفق خواهد شد یا نه. اما به ‌هرحال از زمان ساخت سریال می‌شد حدس زد که پدر دیده خواهد شد، اما اینکه بیایم و بگویم که می‌دانستم تا این حد همه‌گیر خواهد شد، خداییش نه. یک جایی هم گفته‌ام که حتی فکر می‌کنم خود آقایان عنقا و توفیقی هم توقع چنین فیدبکی را نداشتند.

پدر و برادر سینا مهراد (بازیگر) , سینا مهراد و برادرش ساعد سهیلی و پدر سعید سهیلی

نحوه بازیگر شدن سینا سهیلی

پدرش سعید سهیلی کارگردان برجسته ایرانی از همان کودکی دست سینا را گرفت و وارد عرصه هنری کرد.وی از کودکی بازیگری را تجربه کرده است و برای اولین بار در ۴ سالگی در فیلم مردی شبیه باران در کنار ابوالفضل پورعرب به ایفای نقش پرداخته است.سینا مهراد همچنین در شب برهنه ساخته پدرش نیز به ایفای نقش پرداخته و در این فیلم همبازی شادمهر عقیلی بوده است.

سینا مهراد در آقازاده

«آقازاده» سریالی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است که تیرماه ۱۳۹۹ پخش شد. این سریال داستان آقازاده‌ای به نام نیما بحری (امیر آقایی) را روایت می‌کند که تخلفات اقتصادی زیادی را مرتکب شده است و ماموری به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است اما با خصوصیات کاملا مخالف، تلاش می‌کند دست نیما را رو کند.

اینستاگرام سینا مهراد

یکی از راه‌های ارتباطی این بازیگر جوان و با استعداد با مخاطبان و طرفدارانش، صفحه اینستاگرام اوست. شما هم می‌توانید برای دیدن عکس‌های بیشتر، فعالیت‌ها و جنجال‌های پیش آمده برای ایشان، او را در اینستاگرامش به آدرس sinamehraad دنبال کنید.

بیوگرافی سینا مهراد (بازیگر) و همسرش + ازدواج و خانواده
سخن پایانی

در این مقاله بیوگرافی سینا مهراد را مطالعه کردید. همان‌طور که خواندید سینا سهیلی علی‌رغم تجربه کم خود، توانسته به خوبی برای خود جایی در دنیای بازیگری داشته باشد. شما چه دیدگاهی راجع به کار‌های سینا مهراد دارید؟ نظرات خود را در مورد فعالیت‌ها و فیلم‌های این هنرمند، با ما و دیگر مخاطبان شبونه در میان بگذارید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *