فیلم کامل ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام +جزئیات

فیلم کامل ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام +جزئیات

فیلم کامل ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام +جزئیات

فیلم کامل ماجرای مراسم ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام و جزئیات این خبر را در این صفحه ببینید.

زندگی سلبریتی ها همیشه مورد توجه هواداران‌شان بوده و هر کار آنها می تواند باعث ایجاد شایعه در فضای مجازی شود.

فیلم ماجرای ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام

بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام در مراسم اکران فیلم سینمایی ابلق حضور پیدا کردند که برای چند ثانیه کنار یکدیگر قرار گرفته و با ژست های مختلف به درخواست عکاسان عکس های خبری از آنها ثبت شد.

خوش و بش و خنده‌های این دو بازیگر سبب شد حاشیه برای آنها به وجود بیاید و گفته شود که آنها با یکدیگر ازدواج کردند در حالی که این خبر صحت ندارد.

صررفا این تصاویر مربوط به اکران مردمی فیلم سینمایی ابلق بوده است.

میلاد کی مرام متولد ۱۳۶۴ در بندر انزلی و خانم بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ در تهران می باشد آنها در چند فیلم و سریال های دیگر هم بازی بودند و صرفاً رابطه آنها همکاری است.

این که خبر ازدواج آنها در برخی از رسانه‌ها مطرح شده کاملاً کذب بوده و واقعیت ندارد.

خانم بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بوده که در سال ۱۳۸۹ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۵ از هم جدا شدند.

خانم طباطبایی درباره علت جدایی چه می گوید که با یکدیگر تفاهم نداشتیم و همیشه بحث های بدون نتیجه می کردیم آنها در فیلم سینمایی مصائب دوشیزه با یکدیگر همکار بودند و سبب آشنایی آنها با یکدیگر شد که در نهایت با هم ازدواج کردند اما بعد از گذشت شش سال از هم جدا شدند آقای مهدی پاکدل بعد از جدایی از خانم طباطبایی با رعنا آزادی‌ور ازدواج کرد.

میلاد کی مرام که مجرد است، در مصاحبه‌ای راجع به خودش گفت، من کم حرف و خیلی آروم هستم برای همین فکر می‌کنم کسی نیست که با شرایط من کنار بیاید. از سویی وی در مصاحبه‌ای که با مهران مدیری در برنامه دور همی داشت اظهار داشت: هنوز شرایط ازدواج را ندارم و هر زمانی که کار ثابت و خانه و ماشین داشته باشم ازدواج می‌کنم.

کی‌ مرام در تبریک روز زن به مادرش گفت: دلم تنگ است برای گریه کردن، کجاست مادر؟ کجاست، گهواره ی من. آشوبم آرامشم تویی مادرم. عاشقانه‌ زندگیم همه‌ی عمرم فدای تو. روزت مبارک. روز مادر مبارک همه مادرهای دنیا خصوصاً همسران شهدای بزرگ ایران که بار پدر بودن رو هم به دوش کشیدن (رفقا قدر این عاشقانه اللهی رو بدونید).

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *