بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر و همسرش آرین وزیر دفتری +اینستاگرام

بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر و همسرش آرین وزیر دفتری +اینستاگرام

بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر و همسرش آرین وزیر دفتری +اینستاگرام و سوابق هنری وی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شادی کرم رودی

ایشان از بازیگران حرفه‌ای سینما تلویزیون و تئاتر بوده که سال ها فعالیت دارد

او در ۶ مهر ۱۳۶۹ در شهر تهران چشم به جهان گشوده است و در حال حاضر متاهل میباشد

بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر و همسرش آرین وزیر دفتری +اینستاگرام

همسرش آرین وزیر دفتری

سالها پیش با آقای آرین وزیر دفتری کارگردان تئاتر و سینما ازدواج کرد

این زوج در تئاتر و در چند پروژه فیلم کوتاه و سینمایی با هم همکاری داشتند که این همکاری به آشنایی و ازدواج منجر شده است.
آنها پس حضور در فیلم کوتاه “مثل بچه ادم” به کارگردانی آرین وزیردفتری با هم ازدواج کردند .

سوابق بازیگری شادی کرم رودی

این خانم هنرمند بازیگری را در سال ۱۳۹۲ به صورت رسمی آغاز کرد و با درخشش در فیلم سینمایی ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری اولین گام خود را در بازیگری برداشت

بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر و همسرش آرین وزیر دفتری +اینستاگرام

استعداد بسیار زیاد وی در بازیگری باعث شد که خیلی زود مورد توجه سینماگران قرار بگیرد .

در این فیلم سینمایی بازیگران شناخته شده همچون بابک کریمی و سعید ابراهیمی بازی می کردند این فیلم توانست در جشنواره‌های مختلف بین المللی جوایز زیادی را به دست آورد

شادی کرم رودی در سال ۱۳۹۳ در فیلم سینمایی مستانه بازی کرد و نقش مریم را برعهده داشت فیلمی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش که در آن بازیگران شناخته شده همچون سحر دولتشاهی و باران کوثری و آتیلا پسیانی و فرهاد اصلانی بازی می‌کردند و تجربه بسیار خوبی برای خانم شادی کرم رودی بود تا بتواند در کنار این چهره های هنرمند تجربه بازیگری خود را افزایش می‌دهد

بازیگر نقش ماریا در سریال بوم و بانو کیست؟ عکس شادی کرم رودی و همسرش

عکس های شادی کرم رودی

در همان سال آقای مجید برزگر پیشنهاد بازی در فیلم یک شهروند کاملاً معمولی را داد و نقش مهمی را بر عهده او قرار بدهد از دیگر کارهای سینمایی او می توان به فیلم های دارکوب و هنوز نحو و مثل بچه آدم و جمشیدیه اشاره کرد.

بازی در تلویزیون

شادی کرم رودی در تلویزیون نیز موفق شد در سال ۱۳۹۹ دو سریال جذاب  بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی و همچنین سریال شاهرگ به کارگردانی سید جلال دهقانی بازی کند.

بازیگر نقش ماریا در سریال بوم و بانو کیست؟ عکس شادی کرم رودی و همسرش

در سریال بوم بانو نقش مهم و پررنگی را بر عهده دارد کاراکتر ماریا یکی از نقش های مهم سریال بوم و بانو میباشد

خانم شادی کرم رودی درسریال شاهرگ نقش فرنگیس دختر عموی شاه او را بازی می‌کند در این سریال چهره های شاخصی همچون نیما رئیسی و حسین پاکدل و سیروس گرجستانی و فریده سپاه منصور ایفای نقش می پردازند.

بازیگر نقش ماریا در سریال بوم و بانو کیست؟ عکس شادی کرم رودی و همسرش

اینستاگرام شادی کرم رودی

shadi_karamroudi

با دو فیلم «ماهی و گربه» و «یک شهروند کاملا معمولی» که هر دو از آثار سینمای هنر و تجربه بود شروع کردید و بعد با «دارکوب» وارد سینمای بدنه شدید، دغدغه فعالیت در سینمای هنر و تجربه را داشتید یا کاملا اتفاقی بوده است؟

– قبل از این که بخواهم جواب این سوال را بدهم لازم است این نکته را بگویم که من بعد از «ماهی و گربه»، در فیلم «مستانه» آقای فرح بخش که جزو فیلم های بدنه به حساب می آید نیز بازی کردم اما از آنجایی که در تبلیغات نام من عنوان نمی شد دوستان نمی دانند که این فیلم نیز جزو کارنامه کاری من است. درست است من شروع فعالیتم با سینمای هنر و تجربه بود اما زمانی که در فیلم «ماهی و گربه» حضور پیدا کردم ابتدای ورودم به عرصه بازیگری بود و خیلی حق انتخاب نداشتم تا بتوانم بنا بر سلیقه شخصی در فیلمی حضور پیدا کنم. البته شهرام مکری را از دوران دانشجویی دنبال می کردم و ایجاد فرصتی برای حضور در فیلم «ماهی و گربه» بسیار برایم خوشحال کننده بود. فیلم های هنر و تجربه شبیه به هم نیستند و گونه ها و زیرشاخه های متفاوتی دارند اما در کل در کنار فعالیت در سینمای بدنه، بازی در آثاری که چالش های متفاوتی دارند و از سینمای بدنه دور هستند را دوست دارم و برایم تجربه لذتبخشی است.

بیوگرافی شادی کرم رودی بازیگر و همسرش آرین وزیر دفتری +اینستاگرام

البته سینمای بدنه سکوی پرتاب بهتری برای یک بازیگر به حساب می آید. شاید اگر آن دو فیلم جزو آثار هنر و تجربه نبودند زودتر معرفی و دیده می شدید!

– با این نکته موافق هستم کما این که من در فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» نقش اصلی زن را بر عهده داشتم اما این فیلم آن طور که باید و شاید توسط عموم مخاطب سینما دیده نشد. البته این نکته را بگویم که به عنوان یک بازیگر، در ذهن من تقسیم بندی سینمای بدنه و هنر و تجربه پررنگ نیست و وقتی یک کار پیشنهاد می شود ملاکم این نیست که این فیلم متعلق به چه نوع سینمایی است بلکه فقط فیلمساز و فیلمنامه آن برایم دارای اهمیت است.

درخشش شادی کرم رودی در فیلم داروب

او در اثر دارکوب ایفای نقش کرده است.

وی با یک گریم بسیار متفاوت در این اثر هنرنمایی نموده و همکاری در کنار چهره هایی با سابقه از جمله: جمشید هاشم پور، مهناز افشار، سارا بهرامی و امین حیایی سبب درخشیده شدن ایشان شد.

خانم شادی کرم رودی در سال ۹۹ در مجموعه بوم و بانو هنرنمایی نموده است.
ایشان در این اثر کاراکتر مارینا را برعهده داشت و یکی از کارمندان مزون مرجان که نامزد شهاب «با ایفای شهروز ابراهیمی» بود.

این چهره در این مجموعه با هنرمندانی همچون :ساغر قناعت، دیبا زاهدی، کاوه خداشناس، مسعود رایگان، بهنام تشکر و ساناز سماواتی همکاری نموده است.

فیلم های سینمایی

  • ماهی و گربه سال ۹۲
  • مستانه سال ۹۳
  • یک شهروند کاملا معمولی سال ۹۳
  • دارکوب سال ۹۶
  • جمشیدیه سال
  • سه روز و سه قتل
  • ابلق
  • بی رویا

فیلم های کوتاه

  • هنوز نه… سال ۹۶
  • مثل بچه آدم سال ۹۷

مجموعه های تلویزیونی

  • بوم وبانو سال ۹۹
  • شاهرگ سال ۹۹

جایزه و افتخار های شادی کرم رودی

برترین هنرپیشه بانو در دوازدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی اثر کوتاه سایه برای اثر مثل بچه آدم

برترین هنرپیشه بانو در پانزدهمین دوره جشنواره دانشجویی اثر کوتاه نهال برای اثر مثل بچه آدم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *