بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسر اول و دومش و علت طلاق +عکس

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسر اول و دومش و علت طلاق +عکس

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسر اول و دوم

شهرام شکیبا مجری ، بازیگر و نویسنده متولد 17 آبان ماه سال 1351 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی است. شهرام شکیبا ازدواج کرده و متاهل است وی تاکنون دوبار ازدواج کرده است که همسر اول وی مهسا ملک مرزبان مجری تلویزیون متولد سال 1353 بوده است و حاصل این ازدواج نیز یک فرزند پسر به نام علی است

شهرام شکیبا در سال 1385 از همسر اولش جدا شد و در سال 1393 با ستاره سادات قطبی مجری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج نیز یک فرزند پسر به نام صدرا است گفتنی است خانم ستاره سادات قطبی متولد 3 اسفندماه سال 1365 در اصفهان است وی نیز یک ازدواج داشته که منجبر به جدایی شده است و از همسر اولش نیز یک فرزند پسر به نام امیرعلی داشته که حضانت فرزندش به عهده پدرش است.

 شهرام شکیبا کیست و اهل کجاست

شهرام شکیبا مجری و گوینده و طنز پرداز و شاعر ایرانی در سال 1352 در پایتخت به دنیا آمده است

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسر اول و دومش و علت طلاق +عکس

مروری بر فعالیت های هنری و اجرا

بیوگرافی شهرام شکیبا از سال 1365 کارش را با مقاله برای مجلات آغاز کرد.

سپس بر اثر همین همکاری‌ها و شناخت وی و آشنایی با قلمش همکاری خود را با صدا و سیما آغاز کرد

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسر اول و دومش و علت طلاق +عکس

اجرای خوب و گفتار قوی و فن بیان وی در اجرا و گویندگی عامل موفقیت در رسانه ملی از جمله تلویزیون می‌ باشد .

همسر اول و دومش

شهرام شکیبا یک ازدواج ناموفق با خانم مهسا ملک مرزبان مجری دارد ازدواجی که یک فزند پسر حاصل آن بود.

بعد از مدتی با خانم ستاره سادات قطبی ازدواج کرد.

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسر اول و دومش و علت طلاق +عکس

خانم سادات قطبی درباره اختلاف سنی که شهرام شکیبا دارد میگوید:

سلام بنده های خوب خدا اوقاتتون خوش

خیلی ها چندین بارپرسیده بودید اختلاف سنی شما و اقای شکیبا چندساله ؟ ما حدود 14 سال اختلاف سنی داریم،که البته ایشون بیشتر ازسنشون و من کمتر از سنم نشون داده میشم.

میخوام بگم اصلا و ابدااختلاف سنی زیاد(البته معقول)اصلا دلیلِ برخوشبخت نشدن و لذت نبردن ونفهمیدن همدیگه نیست.

به نظرم داشتن تفاهم ودرک متقابل برای شروع زندگی کافیه. بعدا یواش یواش میشید شبیه به هم،رنگ هم. چه بسا خیلی از زن و شوهر هاهستند که اختلاف سنشون بین 6 تا 9 ساله اما همدیگرو نمیفهمند،اصلا دنیاشون متفاوته،

خانومه یه جوردوست داره زندگی کنه ،اقاهه جورِدیگه ایی….. یه نکته ایی که میخوام عرض کنم این هست که سعی کنید قبل ازهرچیزخواسته ها و علایق همدیگه رو بفهمید و عملیش کنید.

بیوگرافی شهرام شکیبا

مهسا ملک مرزبان همسر سابق شهرام شکیبا مجری

نظر شهرام شکیبا درباره برخی از مجریان

مجری قدیمی تلویزیون اعتقاد دارد که این دستمزدهای نجومی غیر از آن زیرمیزی‌ها و ارتباطات مستقیم با اسپانسرهاست. برخی انگشت‌شمار از مجریان شناخته‌شده و بازیگر مجری‌ها دستمزد جداگانه از اسپانسرها می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مسئله مجریان، دستمزدهای نجومی، استفاده نابجا از بازیگران و سلبریتی‌ها، عدم نظارت درست بر برنامه‌سازی و خیلی از موارد دیگر چند وقتی است با اشتباهات مکرر، گاف‌های عجیب و غریب روی آنتن و سیر نزولی اجراهای تلویزیونی خصوصاً بازیگر مجری‌هایی که در مقام مجری هم ترجیح می‌دهند بازیگری کنند! در محافل رسانه‌ای مورد انتقاد جدی قرار گرفته است. گزارشی هم تحت عنوان “چه کسانی بر عملکرد “مجریان” نظارت می‌کنند؟” منتشر کردیم و در آن به دستمزدهای شائبه‌برانگیز در رابطه با دستمزد مجری‌های چهره تلویزیون و حضور سلبریتی‌ها و بازیگران به عنوان مجری پرداختیم.

بیوگرافی شهرام شکیبا و همسرش ستاره سادات قطبی

من فکر می‌کنم حضور دوستان بازیگر در تلویزیون عمر کوتاهی خواهد داشت و اصلاً این حضور موفقیت‌آمیزی نبوده جز چند مورد، کار بقیه بازیگران در تلویزیون نگرفت. مهران مدیری قبلاً هم سابقه اجرا داشته و کارهایی را ساخته که شکل نمایش و اجرا داشته است. یا رامبد جوان هم اجرای تلویزیون را در کارنامه‌اش دارد. در این بین برنامه‌هایی مثل “چهل‌تیکه” و “کودک‌شو” تا حدودی مخاطب خوبی گرفت بعد از آن هیچ‌کدام از دوستان بازیگر نتوانستند کمکی به تلویزیون بکنند.

بیوگرافی شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا مجری

عکس ستاره سادات قطبی

او درباره اینکه چرا نباید از مجریان صداوسیما استفاده شود؟میگوید:

مسئله این است طرح‌ها وقتی طرح خوبی باشد، چرا نباید از مجریان صداوسیما استفاده شود؟ آدم‌هایی که سال‌ها برای حضورشان، پرورشان و شناساندن‌شان به بیننده و مخاطب هزینه شده است. واقعاً امروز جای امثال صالح علا، امیرحسین مدرس و سیدمحمد سادات اخوی خالی نیست! چرا باید امیرحسین مدرس از تلویزیون خداحافظی کند؟ مجری توانمندی که فضاهای نمایشی و خوانندگی و عرصه‌های دیگر را هم به خوبی تجربه کرده است و کارنامه درخشانی دارد. وحید جلیلوند فیلم می‌سازد اما آیا آنقدر فیلمسازی از او وقت می‌‌گیرد که در تلویزیون نباشد؟

این‌‌ها و بسیاری دیگر همان مجریان خانه‌نشین و کم‌کاری‌اند که یا از تلویزیون رفته‌‌اند و یا منتظرند که برنامه و یا کاری به آنها پیشنهاد شود. تلویزیون خیلی راحت هزینه‌هایی که برای این شخصیت‌ها صرف کرده را با استفاده نا به جا از برخی بازیگران و واگذاری زیاد از حد میدان‌ها به اسپانسرها، کنار می‌گذارد. چرا این سرمایه‌ها نباید باشند؟ وقتی تلویزیون به خود می‌آید می‌بیند که باید از بیرونی‌ها بهره ببرد در صورتی که خودش ستارگانی دارد که سال‌ها زحمتش را کشیده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسر اول و دومش

بیوگرافی هومن برق نورد بازیگر و همسرش

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه بازیگر و همسرش و فرزندان

بازیگرها جز آن چند موردی که اشاره شد نتوانستند به تلویزیون کمکی کنند. مشکل این است که هرکس “پفک نمکی” هم دست بگیرد و چندین میلیارد سرمایه داشته باشد، می‌تواند صرف داشتن سرمایه در مقام تصمیم‌سازی هم قرار بگیرد. وقتی امروز برای تلویزیون طرح می‌بریم سؤال می‌کنند اسپانسرش کو؟ تلویزیون خودش چه می‌کند و تا چه زمانی قرار است چند 10 هزار کارمند و چندصد مدیر داشته باشد؛ وقتی اینها بازدهی ندارند چه دردی از فرهنگ این کشور دوا می‌کنند.

بیوگرافی شهرام شکیبا و همسرش ستاره سادات قطبی و پسرش علی

عکس ستاره سادات قطبی همسر شکیبا

روایت شهرام شکیبا از دیدار با رهبر انقلاب

مجری و برنامه‌ساز باسابقه تلویزیون گفت: خیلی حسرت خوردم کاش خدمت‌شان عرض می‌کردم “آقا! ما مجریان کاره‌ای نیستیم. الآن اسپانسرها تصمیم می‌گیرند چه اتفاقی بیفتد و حتی مدیران هم کمتر ذی‌مسئله در این موضوعات هستند”.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته مقام معظم رهبری با شاعران دیدار کردند. کنار همه اتفاقات مرسوم و سخنان تخصصی ایشان در حوزه فرهنگ، ادب، شعر و هنر، انتقاداتی به وضعیت زبانی ترانه‌های صداوسیما و زبان فارسی و مجریان تلویزیونی داشتند. ایشان با انتقاد از ولنگاری زبانی و ساخت لفظی بسیار نازل برخی ترانه‌ها و پخش آنها از صداوسیما فرمودند: “زبان فارسی قرنهای متمادی است که عمدتاً به‌وسیله شاعران بزرگ حفظ شده و این‌گونه سالم و فصیح به دست ما رسیده است، بنابراین ما باید حرمت زبان را حفظ کنیم و اجازه نداریم با بی‌مبالاتی آن را به دست فلان ترانه‌سرای بی‌هنر بدهیم که الفاظ را خراب کند و بعد نیز با پول بیت‌المال در صداوسیما و دستگاههای دولتی و غیردولتی پخش شود”.

بیوگرافی شهرام شکیبا

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و پسرش علی

بیوگرافی شهرام شکیبا و همسرانش

اتفاق وحشتناکی که برای همسر و فرزند «شهرام شکیبا» رخ داد!

ستاره سادات قطبی، همسر شهرام شکیبا با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سلام به روی ماه همتون میگن سلام سلامتی میاره، خدا رو شکر که سلامتم و دوباره میتونم بهتون سلام و خوش آمد بگم. هفته ی گذشته به برکت نام مبارک خانم فاطمه ی زهرا سلام الله علیهایک خطر خیلی خیلی بزرگ از سر من و آقا سید صدرا گذشت. من و صدرابا ماشین تصادف کردیم هر چند خسارت خیلی زیادی وارد شد اماالحمدالله سالم و سلامتیم… . مدتی بعد از تصادف هزار و یک اگر اومد تو ذهنم. اگر صدرا روی صندلی مخصوص بچه ننشسته بود خدا میدونست الان چه بلای سرش میومد.. اگر من کمر بند نبسته بودم قطعا و صد در صد ضربه مغزی میشدم .چون با وجود بستن کمر بند سرم ضرب دید. اگر فقط دو ثانیه دیر تر یا زودترمی رسیدم تصادف نمیکردیم.. و مهمتر از همه اگر دقتم بیشتر بود هر گز این اتفاق نمی افتاد.. و هزار و یک اگر دیگه !! .

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسرش ستاره سادات قطبی

تو رو خدا موقع رانندگی حتما صدقه کنار بگذارید. کمر بند ایمنی رو حتما حتما ببندید… . زنده بودن صدرا کوچولو اول خواست خدا و دوم بخاطر بستن کمر بند ایمنی بود… . الهی همیشه تنتون سالم باشه و دلتون بی غم الهی هیچوقت هیچوقت گرفتار نشید و مشکلاتتون تبدیل به شکلات بشه … مراقب خودتون باشید مهربونا.

بیشتر بدانید : بیوگرافی ستاره سادات قطبی و بیوگرافی مهسا ملک مرزبان و بیوگرافی آرش ظلی پور

اگر آخرین بازمانده زمین باشید چه کار می کنید؟

اگر هوا خیلی سرد نباشد با کمترین لباس می روم بیرون. در حوض یکی از میادین تهران شنا می کنم. در سینمای میدان ولیعصر فیلم می گذارم و می بینم. از همه بهتر اینکه موقع فیلم دیدن سیگار می کشم و کسی اعتراض نمی کند.

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری

اگر به خاطر اظهارنظر در فضای مجازی مورد هجوم کاربران قرار بگیرید چه کار می کنید؟

از مردم هیچ انتظاری ندارم. بابت همین حرف هم بهم فحش می دهند اما برایم مهم نیست. برای اینکه میزان بی ادبی از بسیاری مردم را بفهمید، وقتی چراغ قرمز سبز شد، برای یک پیرمرد عصازنان بایستید تا او با آرامش رد شود، ببینید مردم چه واکنشی نشان می دهند. برعکس چیزی که ادعای آن را داریم در زندگی اجتماعی به هیچ وجه با فرهنگ نیستیم.

در این خصوص کاملا با نظرات استاد درجه یک جامعه شناسی آقای اباذری هم عقیده هستم. ایشان مرد بزرگی هستند که خطر کرده و حرف شان را زده اند. مردم دوست دارند شما تاییدشان کنید. برای همین م جری ها همیشه می گویند: «قربون مردم فرهنگی مون برم.» اما اینها همش دروغ است.

واکنش ستاره قطبی به 14 سال اختلاف سنی

ما حدود 14 سال اختلاف سنی داریم ، که البته ایشون بیشتر ازسنشون و من کمتر از سنم نشون داده میشم.

میخوام بگم اصلا و ابدااختلاف سنی زیاد(البته معقول)اصلا دلیلِ برخوشبخت نشدن و لذت نبردن ونفهمیدن همدیگه نیست.

به نظرم داشتن تفاهم ودرک متقابل برای شروع زندگی کافیه. بعدا یواش یواش میشید شبیه به هم ، رنگ هم. چه بسا خیلی از زن و شوهر هاهستند که اختلاف سنشون بین 6 تا 9 ساله اما همدیگرو نمیفهمند ، اصلا دنیاشون متفاوته.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *