بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید و قبل عمل

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید و قبل عمل

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست (Naeimeh Nezamdoost) بازیگر سینما و تلویزیون متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران بوده و دیپلم علوم تجربی دارد دارای 4 خواهر بوده که همه ازدواج کرده اند و فقط نعمیه مجرد است و از مادرش نگهداری میکند او در برنامه خندوانه گفت که تصمیمی به ازدواج ندارد چرا که باید از مادرش نگهداری کند او میگوید تا به حال خواستگار خوبی نداشته است.

  • نام کامل : نعیمه نظام دوست
  • سن و تاریخ تولد : 23 آبان ماه 1353
  •  محل تولد : تهران
  • اصالت: گیلانی
  • تحصیلات : فوق دیپلم تصویربرداری
  • حرفه : بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون
  • شروع فعالیت : 1370
  •  شهرت : برنامه ساعت خوش
  •  قد : 1.65 سانتی متر
  • همسر : مجرد

نعیمه نظام دوست کیست

نعیمه نظام دوست از بازیگران مطرح و با سابقه سینما و تلویزیون است که بیشتر مردم او را با نقش های کمدی می شناسند این خانم هنرمند از سال 1372 تا کنون در عرصه بازیگری حضور فعال دارند او از معدود بازیگران زن ایرانی بوده که در مجموعه های طنز ساعت خوش و سال خوش بازی کرده است خانم نظام دوست ابتدا با وزن بالایی که داشت مورد انتقاد هوادارانش قرار میگرفت و در نهایت اقدام به عمل جراحی برای کاهش وزن کرد وبه شدت وزن خود را کم کرد و همین سبب شد خیلی کم به او بازی بدهند و پیشنهادات بازیگری با او بعد از کاهش وزن به شدت کاهش یافت و حضورش در سینما و تلویزیون کم رنگ شد اما او همچنان از بهترین های سینما و تلویزیون ایران است شخصیت و اخلاق او بسیار مهربان بوده و خیلی کم دیده ایم که وارد حاشیه شود.

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن

زندگی شخصی و زندگینامه

بیوگرافی نعیمه نظام دوست بازیگر ایرانی در 23 آبان ماه 1353 در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک فوق دیپلم در رشته تصویربرداری می باشد چهار خواهر بوده و پدرش و نیز از دست داده است.

نحوه بازیگر شدن

خانم نظام دوست از سال ۷۲ فعالیت خودش را در تئاتر شروع کرده

عکس نعیمه نظام دوست و پدرشعکس نعیمه نظام دوست و پدرش

اما اولین بازی رسمی و جدی خود را در مجموعه نوروز ۷۲ به کارگردانی مهران مدیری در تلویزیون انجام داد سپس در مجموعه های ساعت خوش و سریال های طنز مهران مدیری نقش آفرینی کرد.

بیوگرافی و عکس جدید نعیمه نظام دوست +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن

عکس نعیمه نظام دوست قبل از عمل جراحیعکس نعیمه نظام دوست قبل از عمل جراحی

این بازیگر بیشترین نقش های خود را در ژانر کمدی و طنز بازی کرده است همچنین فعالیت بیشتری در تلویزیون دارد همکاری کمتری با سینما تاکنون انجام داده است آخرین بازی در سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان می باشد.

عکس نعیمه نظام دوست و مادرشبیوگرافی و عکس نعیمه نظام دوست و مادرش

علت چاقی و اضافه وزن بازیگر زن

وی علت چاقی و اضافه وزن خودش را این چنین عنوان کرده است: بگو با من به طور ناگهانی و به یکباره اضافه وزن پیدا کرده و چاق شدن و علت آن تزریق آمپول های کورتون برای درمان بیماری هم بوده است چاقی من ارثی نیست انواع رژیم ها و درمان ها را برای کاهش وزن انجام دادم اما نتیجه نگرفتم

عکس بازیگر زن بعد از لاغری

بیوگرافی و عکس جدید نعیمه نظام دوست +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن

تجربه تلخ در عمل بالون معده

وی در ادامه افزود چند سال پیش عمل بالون معده انجام دادم که تجربه تلخی برایم بود.
بعد از عمل به جای کاهش وزن ۲۰ کیلو اضافه وزن پیدا کردم و علت آن فراموشی دکترم بود که بالون را از معده ام خارج نکرد و معده ام گشادتر شد.

بیوگرافی و عکس نعیمه نظام دوست چاقی

کاهش وزن چشمگیر بعد از عمل اسلیو

وی به تازگی عمل جراحی به توصیه بهاره رهنما برداشتن معده را انجام داده و کاهش وزن چشمگیری داشته است.

بیوگرافی و عکس جدید نعیمه نظام دوست +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن

عکس نعیمه نظام دوست بعد از لاغری

او 35 کیلو کم کرده و تغییر سایز محسوسی را داشته و باعث شگفتی همه شده است.

عمل جراحی نعیمه نظام دوست

شغل دوم و مزون لباس

این خانم بازیگر علاوه بر بازیگری و فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون شغل دوم و کسب و کار دیگری نیز دارد به مزول لباسی را دایر کرده است که منبع درآمد وی از همین مزون میباشد.
بیشتر مشتریان او نیز چهره های مشهور و بازیگران و هنرمندان میباشد

همچنین ببینید بیوگرافی لاله صبوری بازیگر و همسر اول

عاشق غذا خوردن و فست‌فود است

او همچنین افزود: عاشق فست‌فود و شیرینی هستم و وقتی در خیابان هستم و بوی غذاهای به من بخورد ، داخل رستوران میروم و غذا میخورم.
بیشتر عاشق غذاهای ترش هستم.

عکس چاقی نعیمه نظام دوست بازیگر

غمگین بودن و افسردگی

من به ظاهر آدم شاد و خندان هستم اما در واقع همیشه غمگین و افسرده می باشد و به قول معروف خنده تلخ من از گریه غم‌انگیزتر است.
مخصوصاً حرف و متلک هایی مانند : «چقدر چاقی»، «داری می‌ترکی» و… که همه ناراحتم می کند چه در فضای مجازی و چه از طرف نزدیکترین افراد خانواده ام.

بیوگرافی و عکس جدید نعیمه نظام دوست +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن

ازدواج و عکس همسر

نعیمه نظام دوست مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است‌

سریالهای و فیلم ها

شن های کف رودخانه
باغ شیشه ای
روزهای زندگی
پلیس جوان
ریحانه
چاردیواری
روز حسرت
زیر هشت
لطفاً دور نزنید
ساختمان پزشکان
کسی خوابه؟
خانه اجاره ای ۱ و ۲
باغ سرهنگ
محله گل و بلبل
همسایه ها
توفیق اجباری
سن پترزبورگ
چراغ قرمز
کنسرت روی آب
ما خونه نیستیم
ساکن خانه چوبی
برج آرام
رفقای خوب

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن

طبیعت گردی نعیمه نظام دوست بازیگر

اونجا مهربونی موج میزد و هوا هوای عشق بود و احساس خوب و زندگی عاشقانه یک پدر و مادر ، خدا حفظتون کنه شما دو عزیز رو ، هرجا هستین همیشه سلامت باشین ، اگه عمری برام باقی موند حتما بهتون دوباره سر میزنم .

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن

نعیمه نظام دوست در شمال

بعد هم آشنایی من با امیرحسین جان جنگل بان جوان و شریفی که دلم رو کلی شاد کرد و از آشنایی باهاش کلی شاد شدم ، جوانی که خطر رو به جون میخره که جنگلبان و محیط بان باشه ، خدا پشت و پناهت باشه پسرم.

تلاش و اشتباه نعیمه نظام دوست برای کاهش وزن با عمل بالون معده

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن

سه سال پیش عمل بالون معده را امتحان کردم که واقعا تجربه بدی بود. در حالت طبیعی و استاندارد بالون باید تا شش ماه در بدن باقی بماند اما متاسفانه دکتر من با بی تفاوتی و بی دقتی خارج کردن بالون از داخل بدنم را فراموش کرده بود! بعد از هشت ماه خودم با او تماس گرفتم و در مورد خارج کردن بالون از معده ام سوال کردم که پزشکم در کمال تعجب گفت:من این موضوع را فراموش کرده بودم! شما باید زودتر برای خارج کردن بالون اقدام می کردی! اکنون احتمالا معده و روده ات با مشکل مواجه شده است.

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن
شما را اغلب با بازی در آثار کمدی و گیشه پسند می‌شناسند. در سال‌های اخیر با «کلبه عموپورنگ» همراه شدید. چطور برای این اثر انتخاب شدید؟

کارگردان و نویسنده نقشی را به من پیشنهاد دادند و پذیرفتم. معتقدم یک بازیگر ممکن است در خیلی ژانر‌ها پیشنهاد ایفای نقش داشته باشد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش

بیوگرافی شهرام شکیبا مجری و همسر اول و دومش

بیوگرافی هومن برق نورد بازیگر و همسرش

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه بازیگر و همسرش و فرزندان

کار برای کودکان چگونه تجربه‌ای است؟

کار کودک نقطه عطف زندگی ام محسوب می‌شود، چون فضای دل انگیز، شیرین و لذت بخشی دارد که جای دیگری نمی‌توان آن را تجربه کرد.

خیلی از بازیگران خوب کشورمان در «کلبه عموپورنگ» حضور دارند.

همین طور است، بعضی از بازیگران هم در ژانر‌های دیگر کار می‌کنند هم در ژانر کودک. برای کودکان کار کردن برای شان اهمیت دارد. در واقع وقتی برای کودکان کار می‌کنیم، به نوعی سرمایه گذاری می‌کنیم. تمام این بچه‌ها پدران و مادران آینده هستند و حتماً در آینده دوستان ما می‌شوند، خیلی لذت بخش است که این بچه‌ها در آینده صاحب فرزند می‌شوند و ما جزو خاطرات شان می‌شویم، همان طور که ما نوستالژی داشتیم و اکبر عبدی، علیرضا خمسه، آتیلا پسیانی، محمود جعفری، حمید جبلی و ایرج طهماسب جزو خاطرات کودکی ما هستند.

«کلبه عموپورنگ» را در ژانر کودک و نوجوان می‌دانید؟

درست است که کار کودک است، اما به گونه‌ای ساخته شده که بزرگ سالان هم از تماشای آن لذت می‌برند. چرا ما برند خوب تلویزیون در ژانر کودک هستیم؟ چون به گونه‌ای ساخته می‌شود که همه گروه‌های سنی بیننده اش باشند و از آن لذت ببرند و فضای آرامش بخشی را تجربه کنند.

همچنین ببینید:

با «زن زندگی، مرد زندگی» هم روی آنتن هستید، از این سریال و تجربه همکاری تان برای مان بگویید.

فکر نمی‌کردم در این ماه روانه آنتن شود، چون کمدی موقعیت است، نقش «مرجان» را دوست دارم.

فلاش بکی به گذشته بزنیم، اهل رشت هستید. نحوه ورودتان به وادی هنر چگونه بود؟

متولد رشت نیستم بلکه ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمدم. والدینم اصالتاً رشتی هستند و نقش‌هایی که بازی کردم بیشتر با لهجه گیلکی بود. مردم شریف رشت را خیلی دوست دارم. در سال ۱۳۷۰، ۱۷ ساله بودم که فعالیتم را با با تئاتر شروع کردم و تجربه خوبی بود. در سال ۱۳۷۲ به مجموعه تلویزیونی «نوروز ۷۳» معرفی شدم. البته اولین بار پایان نامه مازیار میری فیلمی کوتاه بود که در آن مقابل دوربین رفتم و در سال ۱۳۷۳ در «ساعت خوش» کار کردم و بعد پایم به سینما باز شد. بعد از مقطعی در سال ۱۳۷۵ تصمیم گرفتم کار در پشت صحنه را تجربه کنم؛ از منشی صحنه گرفته تا دستیار کارگردانی و ۱۰ سال کار در پشت صحنه را در کنار بازیگری ادامه دادم.

بیوگرافی نعیمه نظام دوست و همسرش +عکس جدید قبل و بعد از کاهش وزن

نظر نعیمه نظام دوست درباره سینما و تلویزیون

مخاطب سینما خاص تر است و در مقابل بیننده تلویزیون عام است و از همه اقشار جامعه مخاطب دارد. بازی در سینما باید غلو کمتری داشته باشد و حس بازیگر لطیف تر و ظریف تر باشد، اما در تلویزیونی باید کمی غلوشده بازی کرد. در نهایت اگر به طور همزمان یک پیشنهاد تلویزیونی و یک پیشنهاد سینمایی داشته باشم، پیشنهاد سینمایی را قبول خواهم کرد.

همچنین ببینید فیلم شوخی زشت داریوش فرضیایی با نعیمه نظام دوست

تاثیر تحصیلات در سینما

تحصیلات به شما اطلاعات می دهد، اما وقتی انسان وارد کار می شود، لحظه به لحظه مسائل جدیدی را تجربه می کند و می تواند درس های زیادی یاد بگیرد. هنر محدودیت ندارد و بازیگر در هر کاری که حضور پیدا می کند می تواند از افراد مختلف درس های زیادی یاد بگیرد و به نوعی هر کار یک دانشگاه برای بازیگر محسوب می شود.

طعم شهرت

شهرت مقوله ای است که بیشتر آدم ها دوست دارند طعم آن را بچشند. شاید شهرت هم یکی از دلایل ورودم به عرصه بازیگری بوده باشد، اما مهم ترین دلیلم برای انتخاب بازیگری این بود که از کودکی دوست داشتم شخصیت های مختلف را تجربه و جای انسان های دیگر زندگی کنم.

همچنین ببینید: ماجرای عشق نعیمه نظام دوست به عابدزاده

درباره کاهش وزن

درباره انواع رژیم های لاغری مطالعه داشته و تحقیق کرده ام و هر راهی را که به نظرم تاثیرگذار بوده را تجربه کرده ام. حتی یک بار برای کاهش وزن از بالن معده استفاده کردم، اما پس از این اقدام به طور ناخواسته ۳۵ کیلوگرم وزن اضافه کردم چون درباره انجام این کار درست تحقیق نکرده بودم. به هر حال باور کنید برای هر کدام از افرادی که چاق هستند و شرایط سختی از این نظر دارند، به معنای واقعی غصه می خورم چون دردشان را می فهمم و درکشان می کنم. جالب است بدانید من از اول چاق نبودم، بلکه یک مرتبه چاق شدم که امیدوارم بتوانم روز به روز وزنم را پایین بیاورم.

علت ازدواج نکردن نعیمه نظام دوست

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *