بیوگرافی شهید عارف هوتی مدافع امنیت در چابهار و ماجرای شهادت

بیوگرافی شهید عارف هوتی سرباز وظیفه مدافع امنیت در چابهار و ماجرای شهادت

بیوگرافی شهید عارف هوتی سرباز وظیفه مدافع امنیت در چابهار و تصاویر مراسم تشیع و ماجرای شهادت شهید عارف هوتی را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی شهید عارف هوتی مدافع امنیت در چابهار و ماجرای شهادت

بیوگرافی شهید عارف هوتی

عارفه هوتی از سربازان وظیفه کشورمان بوده که در پلیس راهور چابهار خدمت می کرد او چند روز پیش در حال انجام وظیفه بود که ناگهان به صورت ناجوانمردانه هدف حمله مسلح قرار می گیرد و متاسفانه به شهادت میرسد.

ماجرای شهادت

عارف هوتی در یکی از خیابان های چابهار در حال انجام وظیفه بود و سعی میکرد که ترافیک را رفع کند و راننده ها را راهنمایی میکرد اما به یکباره چند اشرار مسلح به سمت او تیراندازی کرده و سپس فرار میکنند.

همچنین ببینید:

این سرباز بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود اما متاسفانه جانش را از دست می دهد.

یکی از سربازان دیگر که در محل حادثه حضور داشته است بنیامین فاضلی بوده که به شدت از ناحیه که مجروح شده و در حال حاضر در بیمارستان می باشد لازم به ذکر است که پیکر شهید عارف هوتی شب گذشته در شهرستان چابهار تشییع شد.

بیوگرافی شهید عارف هوتی مدافع امنیت در چابهار و ماجرای شهادت

مراسم تشییع

پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه شهید «عارف هوتی» که شب گذشته توسط اشرار مسلح کوردل در شهرستان چابهار به شهادت رسید با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و دریابانان همیشه در صحنه پایگاه دریابانی چابهار و مردم شهیدپرور شهرستان چابهار تشییع شد.

شب گذشته در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور آن شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی می‌کنند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *