بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر سریال حورا + اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر سریال حورا + اینستاگرام و سوابق هنری او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی

عاطفه سمرقندی بازیگر تازه کار، سینما و تلویزیون می باشد، که قبل از بازیگری یک بازیگر ویدیو های کمدی در فضای مجازی بوده است.

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر سریال حورا + اینستاگرام و سوابق

برای اولین بار در مجموعه حورا جلوی دوربین حضور یافته است. عاطفه سمرقندی در سال ۷۰ به دنیا آمده است

حضور عاطفه سمرقندی در سریال حورا

وی یکی از هنرمندان سریال حورا نیز است، که این سریال به کارگردانی آقای رضا کمالی و به تهیه‌کنندگی جواد فراهانی، از روز شنبه ۱۴ فروردین به جای سریال گاندو ۲ در شبکه سه سیما نیز پخش خواهد شد.

در این مجموعه خانم فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصرشریف، عرفان ابراهیمی و مرجان قمری و عاطفه سمرقندی و به همراه هنرمندانی جوان دیگر نیز بازی می کند.

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر سریال حورا + اینستاگرام و سوابق

مجموعه حورا به نویسندگی مهشید ابراهیمیان در ۱۰ قسمت ساخته شده، و از روز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در ساعت ۲۰ و ۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

همچنین ببینید بیوگرافی مهروز ناصرشریف بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

همسر وضعیت تاهل

خانم سمرقندی مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است

سوابق

عاطفه سمرقندی قبل از ورودش به سینما، تلویزیون، بازیگر ویدیو ها و کلیپ های طنزی نیز شناخته شده

او اولین بار با فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» که کارگردان این فیلم آقای سید جواد هاشمی بوده باعث ورودش به سینما شد و حالا هم برای اولین بار حضورش در تلویزیون با مجموعه حورا می باشد.

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر سریال حورا + اینستاگرام و سوابق

در حال حاضر با ورودش به سینما و تلویزیون در یکی از پست هایش، در فضای مجازی خداحافظی کرده و از زبان خود گفته است که سلام‌سینما، ممنون از همه کسانی که مرا حمایت و پشتیبان من بودند، من دوباره به بازیگری و سینما برگشتم، جایی که در سن ۱۴ سالگی برایش بسیار تلاش کوشش کردم و هدفم هم این بود، دیگرکارم در فضای مجازی تمام شد.
برای تمام دوستانم آرزو می‌کنم که در کارشان موفق و پیروز باشن و از خداوند می خواهم که هر کس، هر هنری که دارد و استعدادش را دارد، به حقش برسد و خدا کمکشان کند، چه در تلویزیون، چه در سینما، چه در فضای مجازی، وهر جایی دیگر، و حال همه خوب باشد، خیلی دوستتون دارم و قول میدم که هر کجا فعال باشم به من افتخار کنید و تلاش خودم را می‌کنم، و رضایت همه را به خودم جلب می کنم، و همین حالا هم فقط به خاطر حمایت مردم عزیز بوده است.

دلم برای همه تنگ می‌شود و به زودی، زود با خبرهای خوب دوباره برمیگردم به دعای همه محتاجم.

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر سریال حورا + اینستاگرام و سوابق

پیج اینستاگرام عاطفه سمرقندی

این هنرمند در اینستاگرام فعال بوده و به تولید کلیپ های طنز میپردازد که میتوانید با آیدی atefesamarghandi او در اینستاگرام دنبال کنید

ر یکی از پست های صفحه اینستاگرام خود نیز به موضوع خداحافظی خود از دنیای مجازی اشاره کرده و چنین نوشته است: “سلام سینما، مرسی از تمام کسایی که منو تا به امروز دنبال کردین. ممنونم از تمام عزیزانی که حمایتم کردین.

من برگشتم به دنیای بازیگری و سینما جایی که براش از سن ۱۴ سالگی تلاش کردم و هدفم بود،فعالیتم از دنیای مجازی قطع و تمام شد.

امیدوارم تمام دوستانم در زمینه ی فعالیتشون موفق و پیروز باشن. از خدا می خوام هر انسانی که هنر داره و استعداد هستش به حق واقعیش برسه و خدا کمکش کنه چه تو سینما چه تلوزیون چه اینستاگرام چه یوتیوب چه هر جای دیگه.

میدوارم هر کس به خواسته ای که داره با تلاشش برسه و حال دل همتون خوب باشه. خیلی دوستون دارم بهتون قول می دم هر جا فعالیت کنم بهم افتخار کنید و سعی خودمو می کنم همه از من رضایت کامل رو داشته باشین.

تا الانم هر چه هستم فقط به خاطر حمایت مردم عزیزم بوده.

دلم براتون تنگ میشه به زودی با خبرای خوب‌بر میگردم.

به دعا و حمایت تک تکتون محتاجم”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Atefehsamarghandi (@atefesamarghandi)

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *