بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر و همسرش +حواشی زندگی و عکس

بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر و همسرش +حواشی زندگی و عکس

علیرضا کمالی با نام اصلیِ علیرضا کمالی نژاد متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران است. او فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر او را به شهرت زیادی رساند علیرضا در خانواده ای فرهنگی-ورزشی به دنیا آمد.وی تنها فرزند خانواده اش می باشد. مادرشان فرهنگی هستند و پدرشان (علی اصغر کمالی نژاد) قهرمان ملی پرورش اندام ایران بودند و قهرمان جهان در این رشته. علیرضا پدرشان را از دست داده اند .

در ادامه بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون و همسرش و حواشی و زندگی شخصی و سوابق و اینستاگرام و تصاویر علیرضا کمالی همراه مصاحبه او را دادامه ببینید.

بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر و همسرش +حواشی زندگی و عکس

بیوگرافی علیرضا کمالی و همسرش

علیرضا کمالی بازیگر ایرانی با نام کامل علیرضا کمالی‌ نژاد در بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری می باشد.بیوگرافی علیرضا کمالی

بیوگرافی علیرضا کمالی و همسرش

شروع سال‌ فعالیت

کمالی با دانش و علم بازیگری وارد عرصه سینما و تلویزیون شده و دانش آموخته این رشته می باشد.
وی از سال ۱۳۷۹ از زمان دانشجویی وارد بازی در تئاتر و نمایش های عروسکی شده است .
به دلیل بازی و درخشش در تئاتر به عنوان بهترین بازیگر مرد در نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دفاع مقدس جایزه جشنواره را از آن خود کرد .

 

بیوگرافی علیرضا کمالی و همسرش

علیرضا کمالی و مادرش

کمالی نژاد اولین حضورش در تلویزیون با سریال شیخ بهایی در سال ۱۳۸۲ کلید خورد.
سپس در سریال ثارالله در نقش شمایل ایفای نفش کرد که هرگز پخش نشد و متوقف شد.
او تاکنون افتخاراتی چون نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم سه ماهی و جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران از سیزدهمین جشنوارهٔ فیلم دفاع مقدس و مقاومت را کسب کرده است.

این هنرمند در سال ۱۳۸۷ در پروژه بزرگ ملک سلیمان همکاری کرده و در این فیلم ایفای نقش کرد.
جدیدترین بازی او در سریال نفس به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب بود که مربوط به اوایل انقلاب و مبارزات مردم در دهه پنجاه و چهل بود.

بیوگرافی علیرضا کمالی و همسرش

عکس های شخصی علیرضا کمالی

این بازیگر از جمله بازیگران بسیار فعال و پرکار در عرصه سینما و تلویزیون بوده و کارهای ارزشمند زیادی هم در حوزه اجتماعی و هم در حوزه دفاع مقدس بازی کرده است.

ازدواج و عکس همسر

علیرضا کمالی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بیوگرافی علیرضا کمالی و همسرش

ماجرای ازدواج با دنیا مدنی

چندی پیش در بیشتر رسانه‌ها و سایت ‌های معتبر کشور ازدواج و عکس دو نفره علیرضا کمالی و
دنیا مدنی، دو بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران منتشر شده بود که به عنوان زن و شوهر
و زوج هنری معرفی شده بودند.

بیوگرافی علیرضا کمالی و همسرش

علیرضا کمالی و دنیا مدنی

اما بعد از مدتی این خبر مسکوت ماند و خبر ازدواج آنها تکذیب شد.
به تازگی دنیا مدنی در یک رسانه مصاحبه ای درباره ازدواج با یک بازیگر توضیحاتی را داد ، اما نام این بازیگر را به زبان نیاورد .
خانم مدنی با اعتراف به داشتن رابطه جدی و آشنایی با این بازیگر گفت : ما مدتی با هم زیر نظر خانواده ها و پدر و مادرم رابطه جدی داشتیم اما به ازدواج ختم نشد و من هیچ وقت ازدواج نکردم .
مدنی همچنین گفت :ایشان بسیار بازیگر محترم و مقبولی می باشند اما رابطه
جدی ما متاسفانه به ازدواج ختم نشد.

عکس هایی از دنیا مدنی به همراه علیرضا کمالی نژاد در فضای مجازی منتشر شد که بازار شایعات را درباره ازدواج این دو بازیگر بسیار داغ کرد.

مدتی از این عکس ها و خبرها و شایعات گذشت که دنیا مدنی تصمیم گرفت از این شایعات شفاف سازی کند و واقعیت این ارتباط را به صراحت اعلام کند.

درخشش علیرضا کمالی در سریال نفس

علیرضا کمالی – بازیگر نقش روزبه در مجموعه‌ «نفس» – با بیان اینکه غافلگیری تا آخرین لحظه در «نفس» ادامه دارد، اظهار کرد: وابستگی عاطفی یکی از عناصر تشکیل دهنده قصه این سریال است. «نفس» را نباید با «ارمغان تاریکی» و «پروانه» قیاس کرد. باید تا پایان پخش سریال صبر کرد و کُدهای مشترک بین این سه اثر را کشف کرد.

بیوگرافی علیرضا کمالی و همسرش

علیرضا کمالی، بازیگر سریال رمضان تلویزیون به کارگردانی جلیل سامان درباره‌ی مطرح شدن چهره‌های جدید به واسطه ایفای نقش در سریال‌های مناسبتی و اینکه آیا وقتی از سوی جلیل سامان نقش یک سریال به شما پیشنهاد شد، فکر کردید که چنین اتفاقی برای شما هم تکرار شود؟ اظهار کرد: من در سریال «انقلاب زیبا» هم نقش یک بازی کردم و چند اثر دیگر که در حوزه سینما و تلویزیون بودند. در زمان پخش سریال «انقلاب زیبا» و بعد از پخش آن، پیشنهاد نقش اول سریال داشتم که بعضاً کارهای خوبی هم بودند، ولی آن پیشنهادها را رد کردم و دو سال کار نکردم و به دیدن فیلم، مطالعه، رسیدگی به گلهایم و معاشرت با دوستان محدودم پرداختم و به صورت کامل از فضای کار دور بودم و زندگی کردم؛ چرا که اعتقادم بر این است هر چقدر در پُرکار بودن شتاب کنی، به همان سرعت هم تمام می‌شوی.

وی ادامه داد: زمانی که با آقای سامان شروع به همکاری کردم، هیچ معادله‌ای در ذهنم نبود و فقط به دنبال این بودم که در ساخت یک اثر خوب حضور داشته باشم. شاید بهتر است بگویم که کیفیت کار آقای سامان از عاقبت بازیگران کارهای قبلی ایشان هزاران بار برای من مهمتر بوده و هست.

زندگی علیرضا کمالی و بازی در سریال وارش

«وارش» یک درام پرفراز و نشیب تاریخی، عاشقانه و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست نویسنده مطرح آمریکایی است؛ این سریال ۳۴ قسمت دارد و پخش آن برای اواخر پائیز امسال از شبکه سوم سیما پیش بینی شده است؛ داستان مجموعه از دهه ۳۰ روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد و اینکه پس از پخش چند قسمت اول این سریال، محتوای آن اعتراضات مردمی را در پی داشت که به تجمع عده ای از مردم در مقابل صدا و سیمای مرکز گیلان رسید و اظهار نظر مقامات ارشد استان را نیز در پی داشت.

بیوگرافی علیرضا کمالی و همسرش

همچنین ببینید: بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش کیست

واکنش‌ها به سریال وارش چنان گسترده بود که بهنام تشکر، بازیگر گیلانی این سریال را وادار کرد تا با انتشار ویدئویی از مردم گیلان عذرخواهی کند و از آن‌ها بخواهد کمی صبور باشند؛ چون در ادامه سریال و با پیشروی داستان مشخص خواهد شد که شخصیت‌های گیلک سریال هم مثبت هستند و گرایش‌های قهرمانانه دارند.

واکنش‌ها، اما به فضای مجازی محدود نماند و به واکنش‌های حقیقی منجر شد و استانداری، نمایندگان گیلانی مجلس و چهره‌های فرهنگی گیلان را هم وادار به واکنش کرد.

رضا پروانه در سریال پوست شیر

علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در پوست شیراز بازیگران مطرح ایرانی است که در سریال‌هایی همچون وارش، لحظهٔ گرگ و میش، نفس و… به نقش آفرینی پرداخته است.

سریال پوست شیر کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است و علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه در پوست شیر است.

سیاری از مخاطبان سریال علیرغم دلسوزی‌های رضا پروانه برای نعیم معتقدند که رضا پروانه دستور قتل ساحل را داده، اما باید منتظر ماند و دید نتیجه چه می‌شود.

درخشش علیرضا کمالی در سریال پوست شیر به گونه بوده که تا سالها او را به این نقش خواهند شناخت.

قاتل ساحل در پوست شیر کیست توهین کارگردان به شعور مخاطب

بازیگر نقش رضا پروانه علیرضا کمالی است که در ایفای چنین نقشی سنگ تمام گذاشته است. علیرضا کمالی از اوایل دهه هشتاد در عرصه بازیگری فیلم و سریال شناخته شد و با بازی در سریال‌هایی مثل «انقلاب زیبا» و «نفس» توانست توجه‌های زیادی را به خودش جلب کند. او حالا با کاراکتر رضا پروانه در «پوست شیر» به پختگی زیادی در بازیگری رسیده است.

رفاقت رضا بی قید و شرط است، هیچ گاه در مقابل حرکات و یا حتی اقدامات بی منطق و غیر عرفی نعیم سنگ اندازی یا مخالفت نمی‌کند. وقتی نعیم از رضا می‌خواهد که او را ترک کند تا خودش به راه بی بازگشت قدم بگذارد، چون نمی‌خواهد که مرگ او را هم ببیند، رضا جواب می‌دهد: «خودتم میدونی جفت پام رو قلم کنی، سینه خیز میام دنبالت. بگذار دلم خوش باشه که مردونگیم به یه دردی می‌خوره [.]من رضام، رضا پروانه، از بچگی لای همین حیوون‌ها بزرگ شدم، من خاک پاتم نیستم آقا نعیم، اما اینقدر جیگر دارم که نذارم جنازه‌م بیافته رو کولت».

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *