بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر و همسرش + ازدواج و جدایی دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر و همسرش و پدر و مادر و خواهرش و عکس

بیوگرافی دنیا مدنی و همسرش و عکس های دنیا مدنی و همسر و ازدواجش و ماجرای طلاق و جدایی پدر و مادرش را در مجله شبونه مشاهده کنید

از بازیگران سریال زمین گرم می توانیم به اصغر همت، علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی، نادر فلاح، کامران تفتی و علیرضا آرا اشاره کنیم.

جالب است بدانید دنیا مدنی دختر خاله نیما طباطبایی بود که متاسفانه نیما طباطبایی مستند ساز و کاگردان جوان و فعال کشور بدلیل تومور مغری درسال ۹۵ درگذشت.

بیوگرافی دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر ایرانی و طراح لباس در ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد.
وی دختر رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می باشد یک خواهر نیز دارد.

خانم مدنی طراح لباس بوده و به صورت حرفه ای در این زمینه تحصیل کرده است.

بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر و همسرش + ازدواج و جدایی دنیا مدنی

فعالیت بازیگری

این بازیگر به دلیل داشتن مادری هنرمند و بازیگر دانش این هنر را آموخته و مدتی است به دنیای بازیگری وارد شده و علاوه بر طراحی لباس در چند فیلم و سریال نیز کار دستیار صحنه و طراح لباس و بازیگر و گروه صحنه نیز حضور داشته است.
وی در سریال های سریال دستت را به من بده که جدیدترین بازی او در این مجموعه تلویزیونی است که برای ایام ماه رمضان ۹۷ تهیه و تولید دیده شده است.

همچنین ببینید : بیوگرافی ساناز سعیدی و جوانه دلشاد و لعیا زنگنه و سینا سهیلی و سام قریبیان

 

بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر و همسرش + ازدواج و جدایی دنیا مدنی

عکس های دنیا مدنی

همچنین در آثاری چون سرو زیر آب، مفت‌ آباد، زندگی جای ديگريست، و نزدیکتر حضور داشته و علاوه بر بازیگری در این آثار به عنوان دستیار صحنه و گروه صحنه و گروه لباس نیز حضور داشته است.

بیوگرافی دنیا مدنی و همسرش

جدایی پدر و مادر

پدر و مادر خانم مدنی از هم جدا شدند.
رویا تیموریان بازیگر مشهور و برجسته و پیشکسوت ایرانی مادرش است که چندین سال پیش از همسر اولش جدا شد و با مسعود رایگان ازدواج کرد.

بیوگرافی دنیا مدنی و همسرش

شایعه ازدواج

شایعی از ازدواج دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد منتشر شد که توسط آنها تکذیب گردید .

دنیا مدنی درباره خبر ازدواجش گفت: من و آقای کمالی نژاد یک رابطه بسیار جدی برای مدتی با هم داشتیم و خانواده های ما هم از این ارتباط اطلاع داشتند اما به دلایل شخصی این ارتباط به ازدواج منجر نشد.

من تاکنون یک بار هم ازدواج نکرده ام و مجرد هستم.

بیوگرافی دنیا مدنی و همسرش

عکس دنیا مدنی و مادر و خواهرش و ناپدری اش

بیوگرافی دنیا مدنی و همسرش

موفقیت در طراحی لباس

خانم بازیگر از طراحان موفق و برجسته در عرصه سینما می باشد و تاکنون با فیلم ها و سریال های زیادی همکاری کرده است.

عکس های جنجالی دنیا مدنی

رویا تیموریان در سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم فجر و مراسم بزرگداشتش لباسی را به تن کرد که دخترش طراحی کرده بود.

بیوگرافی دنیا مدنی و همسرش

عکس اینستاگرام دنیا مدنی

علیرضا کمالی نژاد متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در منطقه نظام آباد تهران می باشد. وی در خانواده ای فرهنگی-ورزشی به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده اش است

بیوگرافی دنیا مدنی و همسرش

عکس دنیا مدنی و پدرش میرولی الله مدنی

نام پدرش میرولی الله مدنی و خواهرش خانم درنا است که مادرش بعد از جدایی با بازیگر سینما ازدواج کرده است.

بیوگرافی دنیا مدنی و همسرش

گفتگو با دنیا مدنی پس از طراحی لباس برای مادرش در جشنواره فجر

امسال در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بزرگداشت مادرت، رویا تیموریان، برگزار شد و طبیعتا اینکه با چه لباسی روی صحنه حاضر بشود، اهمیت داشت. این لباس را شما طراحی کرده بودی. دوست دارم بدانم برای چنین مناسبت ویژه‌اي و حضوری که برای هر هنرمندی شاید فقط یک بار اتفاق بیافتد به چه نکات و مسائلی در طراحی فکر کردی؟

قبل از هر چیزی به شخصیت خانم تیموریان فکر کردم و سعی کردم لباس کاملا هم‌سو با کاراکتر ایشان باشد. از او همیشه بعنوان هنرمندی متین و باوقار یاد میشود. بنابر این من هم این وقار و متانت را در طراحی لباس لحاظ کردم.

از طرفی در انتخاب برش‌ها و رنگ‌ها و حتی جنس پارچه سعی کردم دست به انتخاب‌هایي بزنم که با سن مادرم هم‌خوانی داشته باشد. مادر اصولا آدمی نیستند که بخواهند با لباسی که میپوشند بیشتر به چشم بیایند و جلب توجه بکنند.

بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر و همسرش + ازدواج و جدایی دنیا مدنی

اما لباس‌شان در شب افتتاحیه خیلی جلب توجه میکرد

بله، ولی این جلب توجه به خاطر رنگ یا اینکه اتفاق عجیبی در آن باشد، نبود. من از رنگ مشکی که رنگی سنگین و متین است، استفاده کردم. همین‌طور پارچه مخمل انتخاب کردم که برای سن ایشان مناسب بودو وقار و سنگینی به همراه دارد.

آستین را هم به خاطر اینکه لباس کمی دارای نشانه‌هاي ایرانی و قاجاری باشد، تکه‌دوزی طلایی کار کردیم. طرح‌ها البته بته‌جقه نبود اما افه بته‌جقه داشت و خیلیها فکر کرده بودند بته‌جقه است.

بازیگر معصومه در سریال زمین گرم

در سال ۱۳۹۹ در نقش معصومه در سریال زمین گرم به کارگردانی سعید نعمت الله به ایفای نقش پرداخت.

دنیا مـدنی که پیش از این هم سابقه بازی در تلویزیون را داشت، برای رمضان سال ۹۷ در سریال رهایم نکن بازی می کند که از شبکه سه روی آنتن می‌رود . این سریال می‌تواند مسیری هنری وی را تغییر دهد

جالب است بدانید دنیا مدنی دختر خاله نیما طباطبایی بود که متاسفانه نیما طباطبایی مستند ساز و کاگردان جوان و فعال کشور بدلیل تومور مغری درسال ۹۵ درگذشت.

دنیا مدنی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت

روزی که قصه ي فرناز رو از آقای عسگرپور شنیدم داشتم تک تک سکانس ها رو توی ذهنم می ساختم، که فرناز رو زندگی کنم اما تنها صحنه هاي فرناز که تصویر کردنش برام ممکن نبود سکانس هاي تجاوز بود.

نه تنها تجربه ي زیستش رو نداشتم که حتی تصورش هم برام غیرممکن بود. من باید انعکاس لحظه هاي فاجعه بار و دردناک قشری آسیب پذیر و شکننده می بودم. من باید فریادی می بودم که زده نشد.من باید سیلی می بودم که اون ها نزدن. باید لمس درد مشترک می بودم. هر چه تلاش کردم و انرژی گذاشتم برای این بود که فرناز هایي که این شب ها دارن قصه شون رو از تلویزیون می بینن احساس کنن من فریاد درد مشترکشون هستم.

دنیا مدنی همچنین در برنامه از سختی‌ ها و کارهایی که مادرش می کند برای زندگی و هنر می کرده می گوید.

مدنی گفت می دیده مادرش موقع شام در حال غذا خوردن مدام حرف می زده و متوجه می شود او داشته دیالوگ حفظ می کرده است.

همچنین موقع غذا پختن، آوردن دنیا از مدرسه و …. بخشی از کار هنری خود را هم پیش می برده است.

دنیا مدنی در یکی از مصاحبه هایش گفت: علیرضا کمالی نژاد فردی بسیار موقر و با شخصیت است که به هیچ عنوان وصله های نامناسب به ایشان نمی چسبد و شخصیت عالی ایشان برای همه مورد قبول است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *