علی تقوازاده متولد 1368 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.
علی تقوازاده متولد 1368 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است و کار خود را با دستیاری کارگردان آغاز کرد و در سال 1392 با سریال آوای باران در نقش سینا وارد تلویزیون شد.

بیوگرافی علی تقوازاده بازیگر کیست و کجاست و همسرش +عکس

علی تقوازاده کیست و کجاست

علی تقوازاده بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 1368 در تهران بوده که در سال 1392 با سریال آوای باران در نقش سینا به شهرت رسید او در سال 1394 سریال کیمیا و در سال 1398 در فیلم خورشید بازی کرد.

این بازیگر در تئاتر نیز سابقه طولانی دارد و موفق شده چند نمایش را بازی کند.

سکانس بازی علی تقوازاده در سریال آوای باران را مشاهده میکنید:

بیوگرافی علی تقوا زاده

  • نام اصلی : علی تقوازاده
  • سن: 1368
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: : بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • شروع فعالیت : 1380 تاکنون
  • قد علی تقوازاده : 170 سانتیمتر
  • شهرت: نقش سینا در سریال آوای باران
  • همسر: مشخص نیست

علی تقوازاده در سال ۱۳۶۸ در شهر تهران چشم به جهان گشوده و زمانی که ۱۲ سال سن داشته کار خود را در تئاتر مدرسه آغاز کرده است

علی تقوا زاده از بازیگران باسابقه  و حرفه ای سینما و تلویزیون کشورمان می باشد.

کار حرفه ای اش را با دستیاری کارگردان آغاز کرد و در چند تله فیلم دستیاری را تجربه کرد.

مجله شبونه – از آنجایی که در مشاوره با دوستان به این نتیجه رسید که حضور در سمت دستیاری کارگردان به بازیگری اش کمک دوچندانی خواهد کرد و باعث می شود تا روابط بین عوامل پشت دوربین و تکنیک های فنی را بیشتر یاد بگیرد ، ترجیح داد تا اول دستیاری را تجربه کند و سپس به سمت بازیگری بیاید..

بیوگرافی علی تقوازاده بازیگر و همسرش + اینستاگرام علی تقوا زاده

مشوق اصلی او مادر و مادربزرگش بوده که او را تشویق می کردند تا وارد عرصه بازیگری شود.

این هنرمند استعداد بسیاری در بازیگری داشته و به همین دلیل وارد این رشته شده است

بیوگرافی علی تقوازاده بازیگر و همسرش + اینستاگرام علی تقوا زاده

سوابق هنری

در  بیوگرافی علی تقوازاده آماده است او در سال ۱۳۸۸ به صورت حرفه ای کار خود را به عنوان دستیار کارگردان شروع کرد او با بازیگران و کارگردان های سرشناسی همکاری داشته است کارگردان هایی همچون کامبیز کاشفی از جمله کارگردان‌های بزرگ سینما بوده که آقای علی تقوا زاده در کنار آنها کار کرده است

پیج اینستاگرام alitaghvazadeh

شهرت با نقش سینا در سریال آوای باران

وی با سریال آوای باران به شهرت رسید در سریال آوای باران نقش سینا را برعهده داشت در سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده موفق شد تجربه بسیار زیادی در بازیگری کسب کند

بازی در کنار چهره های شاخصی همچون الهام چرخنده و سام درخشانی باعث شد که در بازیگری تجربه بسیار زیادی کسب کند کاراکتر سینا از کاراکتر های پر رنگ و مهم سریال آوای باران بود که بازیگر مقابل آن خانم نیلوفر پارسا با نقش بیتا حضور داشت

بیوگرافی علی تقوا زاده بازیگر و همسرش + اینستاگرام

چطور شد که به مجموعه «آوای باران» دعوت شدید؟

ـ نادیا فرجی که یکی از اساتید کلاس‌های بازیگری آقای تارخ بود، من را به این گروه معرفی کرد و من هم به دفترشان رفتم و پس از صحبت درباره نقش، آقای سهیلی‌زاده به من اعتماد کرده ایفای این نقش را به من سپردند.

وقتی از قصه کار مطلع شدم و چند قسمت از داستان را خواندم بسیار به آن علاقه‌مند شدم. شخصیت چندگانه سینا را دوست داشتم و معتقدم هر چقدر نقش پیچیده‌تر باشد قطعاً پرداختش توسط من بازیگر سخت تر می‌شود و از طرفی اگر توانسته باشم از ایفای آن به خوبی برآیم، تأثیر بهتری را روی مخاطب خواهم گذاشت. قصه کار برایم جالب و گیرا بود چرا که همیشه با یک مقوله جدید روبرو می‌شویم. آقایان جلالی و کاظمی‌پور (نویسنده‌ها) آنقدر تعلیق در قصه ایجاد می‌کردند که باعث پرورش شخصیت سینا می‌شد، ضمن اینکه بخش‌های مهم داستان هنوز پخش نشده و در قسمت‌های آتی خواهیم دید.

بیوگرافی علی تقوا زاده بازیگر و همسرش + اینستاگرام

خود واقعی‌تان تا چه میزان به شخصیت سینا نزدیک است؟

ـ با شناختی که از خودم دارم باید بگویم کاملاً با سینا متفاوت هستم. اساساً فرد آرامی هستم و فضا و جو سینا خیلی از من دور بود و یکی از مشکلاتم هم همین بود که من باید تفاوتی را بین این دو ایجاد می کردم که یکی از ارزش‌های بازیگری هم همین است.

بیوگرافی علی تقوا زاده بازیگر و همسرش + اینستاگرام

در سال ۱۳۹۴ در سریال کیمیا بازی کرد و در سال ۱۳۹۸ با درخشش در فیلم سینمایی خورشید اولین تجربه سینمایی خود را کسب نمود

بیوگرافی علی تقوا زاده بازیگر و همسرش + اینستاگرام

بازی در سریال کیمیا

علی تقوازاده در سال 1394 در سریال کیمیا بازی کرد سریال کیمیا عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی می باشد که در سال 1394 از شبکه دو سیما پخش شد و با استقبال خوب مخاطبان همراه بود. نویسندگان این مجموعه تلویزیونی مسعود بهبهانی‌نیا و زهرا پارسا بودند. این مجموعه علاوه بر تهران، آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی در کشور گرجستان به‌ ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری شده است.

بیوگرافی علی تقوا زاده بازیگر و همسرش + اینستاگرام

بازی در فیلم خورشید

علی تقوا زاده در سال 1398 در فیلم خورشید بازی کرد خورشید فیلمی به کارگردانی مجید مجیدی و نویسندگی مشترک مجید مجیدی و نیما جاویدی می باشد. این فیلم جایزه بهترین فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را برده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. چقدر زشته هر بازیگری از شنال میره تهران میزنید متولد تهران.این آقا رشتیه و قبلا برای شبکه باران فیلم بازی میکرده

    • اولا شما با این طرز صحبت کردن داری به رشتی های بزرگ و این شهر افسانه ای توهین میکنی.دوم اینکه به شمالی ها هم که بهترین منطقه ایرانه بی احترامی میکنی.سوم اینکه چهره ایشون خیلی عالیه و واقعا از لحاظ توانایی بازیگری آدم رو به یاد بازیگران فیلم محمد رسول الله میندازه.شما از لحاظ روانشناسی در کودکی به شدت سرخورده شدی.امیدوارم روزی از این حالت نجات پیدا کنی.

    • چیش زشته خیلی هم خوشتیپه خدا وکیلی نمیدونم چرا حسودیت گرفته ولی رشتی و تهرانی هم ملاکه چیه الان بخواد دروغ بگه شناسنامه دارن اگه بدونه چیه توش محل تولد مینویسن

  2. قشنگ نگاه کنید.این عاقبت یک استعداد توی ایرانه.با اون همه توانایی فقط یک کار ازشون دیدیم.واقعا باید به مدیران رده اول ایران مدال……..داد.شما بگید.مدال چی بدیم خوبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *