بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و همسرش +عکس و حواشی و جنجال ها

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و همسرش با حواشی و جنجال ها و زندگینامه و ماجرای خواننده شدن همراه با مصاحبه او را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و همسرش +حواشی و جنجال ها

بیوگرافی عماد قویدل

عماد قویدل خواننده رپ زیرزمینی بوده که در ۲۹ بهمن ۱۳۶۷ در شهر رشت به دنیا آمده است و در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده و دارای فوق لیسانس می باشد

عماد قویدل سالهاست که در عرصه خوانندگی فعالیت حرفه‌ای دارد اما هیچ کدام از آهنگ های او تا به حال نتوانسته مجوز اخذ کند.

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و همسرش +حواشی و جنجال ها

پدرش در دوران جنگ ایران و عراق به عنوان بی سیمچی در جبهه حضور داشته و جانباز بوده است اما بنا به دلایل نامشخص اعدام شده است.

عماد قویدل در دوران کودکی سختی های بسیار زیادی کشیده و زندگی پر فراز و نشیبی داشته است.

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و رپر +عکس و حواشی و جنجال ها

شروع موسیقی

عماد قویدل موسیقی را با سه تاری که توسط مادرش خریده شده بود استارت زد و بعدا به سراغ گیتار رفت و به شعر و ترانه سرایی روی آورد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ
بیوگرافی حمید صفت خواننده رپ
بیوگرافی عرفان پایدار خواننده رپ

در دوران نوجوانی به موسیقی رپ علاقه مند شد و در این زمینه گام برداشت او با آهنگ راننده تاکسی به شهرت رسید آهنگی که برای نخستین بار بود یک خواننده به مشکلات راننده تاکسی ها می پرداخت و آهنگی برای کدورت های بین مردم بندر انزلی و رشت تولید کرد .

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و پدرش +عکس و حواشی و جنجال ها

همکاری عماد قویدل با یاس

اشعار یاس خواننده معروف رپ بر روی کار او تاثیر بسیار زیادی داشت او می گوید که شعرهای یاس بسیار زیبا بوده و بر روی او تاثیر گذار بوده است.

باید بدانید که این دو رپر در آهنگی به نام ما همه رپ بازیم با یک دیگر همکاری کرده اند و شما می توانید از طریق راه های متفاوت این آهنگ را دانلود کنید. شما می توانید برای دانلود اهنگ عماد قویدل مسیر درد از طریق سایت هایی دانلود مستقیم زیر استفاده کنید. وی یکی ازآرزو های خود می دانست که با یاس همکاری داشته باشد و جالبی داستان این است که یاس این خواننده نو پا را بسیار قبول دارد و می داند که آینده خیلی خوبی دارد.

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و همسرش و مادرش +عکس و حواشی و جنجال ها

آهنگهایش جزء جدانشدنی زندگی او شد. نخستین دیدارش با یاس باعث شد که تحولی بزرگ در زندگی اش رخ بدهد و در نوشتن اشعارش سبک او را برگزیند. سبکی اعتراضی – اجتماعی که به “رپ هدفدار” نیز معروف است. در حال حاضر عماد قویدل سه موزیک فوق العاده منتشر کرده است به نام های( نبرد برای هم- در مورد بشار اسد) و (مرگ انسانیت – در مورد اسیدپاشی) و (راننده تاکسی – در مورد مشکلات حال حاضر جامعه از دید یک راننده تاکسی)

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و رپر +عکس و حواشی و جنجال ها

آیا تاکنون مصاحبه ای با عماد قویدل انجام شد؟

وی در برنامه فرانس 24 نیز مصاحبه ای را انجام داده است و در این مصاحبه راجع به ترک معروف او به نام تاکسی صحبت شده است. وی درباره یاس صحبت کرده است و گفته من کودکی بسیار سختی داشته ام و ازاین کودکی برای آهنگ های خود الهام گرفت ام. بهتر است بدانید که هنوز افراد زیادی هستند که این رپر را نمی شناسند و حتی آهنگ های او را گوش نکرده اند.

بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و رپر +عکس و حواشی و جنجال ها بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و رپر +عکس و حواشی و جنجال ها بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و رپر +حواشی و جنجال ها بیوگرافی عماد قویدل خواننده رپ و رپر +حواشی و جنجال ها

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *