بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر و مجری و همسرش + تصاویر
فاطمه امینی مجری تلویزیون در ۱۶ دی ۱۳۶۴ در تهران به دنیا امده است و دارای لیسانس فلسفه میباشد او بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون نیز میباشد

بیوگرافی فاطمه امینی مجری خاله گلی برنامه ململ +عکس و همسر

فاطمه امینی کیست و اهل کجاست

فاطمه امینی مجری تلویزیون در ۱۶ دی ۱۳۶۴ در تهران به دنیا امده است و دارای لیسانس فلسفه میباشد او بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون نیز میباشد و فعالیت هنری خود را با تئاتر استارت زده است و بیشتر در عرصه صداپیشگی و مجریگری فعالیت میکند و با عروسک مل مل و نقش گلی شهرت دارد او از سال 1388 وارد عرصه هنری شده است.

بیوگرافی فاطمه امینی

فاطمه امینی متولد ۱۶ دی ۱۳۶۴ در تهران است مدرک کارشناسی رشته فلسفه دارد و سالهاست در صداوسیما در برنامه عروسکی ململ بازی میکند.

او به دلیل سالها اجرا برای گروه کودک و نوجوان در بین این گروه سنی محبوبیت زیادی به دست اورده و لقب ململ و خانم گلی را به او داده اند.

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر و مجری و همسرش + تصاویر

شهرت با عروسک ململ

او با صدای خاصی که دارد به عنوان یک کاراکتر عروسکی به نام ململ که در گروه کودک و نوجوان پخش میشود به شهر رسید عروسکی که در بین کودکان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار میباشد.

 وضعیت تاهل و همسر

درباره ازدواج و زندگی شخصی وی اطلاعاتی در دست نیست و عکسی از همسر ایشان تاکنون منتشر نشده است

فاطمه امینی معروف به خاله گلی برنامه مل مل

او با اشاره به اهمیت نقش خانم گلی در برنامه ململ میگوید که این برنامه باعث شد که من همیشه در دوران کودکی ام بمانم و با این برنامه زندگی کنم و احساس میکنم که هنوز کودک هستم

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر و مجری خاله گلی برنامه ململ و همسرش + تصاویر

نقش گلی از بهترین نقش هایی بوده که در سالهای زندگی هنر ام بر عهده داشته ام چرا که دنیای ساده و بدون آلایش کودکان را حس میکنم و با این نقش احساس عشق به من دست میدهد.

او میگوید اجرا برای کودکان بسیار لذت بخش از و من تلاش میکنم که همیشه با تمام انرژی به استقبال کودکان بیایم و حتی چند هفته یک بار به نزد روانپزشک میرم که نکند حس ناراحت کننده ای که در زندگی ام وجود داشته باشد و من این حس را به کودکان انتقال بدهم.

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر و مجری خانم گلی و مادرش + تصاویر

وقتی در قالب او می‌روم بلند می‌خندم و راحت گریه می‌کنم. وقتی موسیقی شادی پخش می‌شود نمی‌توانم آرام بنشینم.

شروع فعالیت هنری

خانم فاطمه امینی بازیگر زن کار هنری خود را بازیگری در تئاتر آغاز کرده است و سپس وارد نمایش عروسکی شده او میگوید استقبال از نمایش عروسکی زیاد نیست و به همین دلیل تصمیم نداشتم در این زمینه کار کنم اما یک روز که در یکی از نمایشها که با صدای کودکانه با یکی از همکارانم صحبت میکردم یکی از کارگردانها تئاتر نمایشی به کار من علاقمند شد و به من پیشنهاد همکاری داد بعد از یک سال با آقای سلامیان آشنا شدم.

عکس های جنجالی فاطمه امینی خاله گلی برنامه ململ و همسرش

تدریس بازیگری

خانم فاطمه امینی در کنار بازیگری کار تدریس بازیگری نیز انجام میدهد و به همین دلیل شاگردان بسیار زیادی نیز دارد که توانسته اند در کلاس های ان خانم هنرمند شکرت کرده و از تجارب وی بهرمند شوند.

همچنین ببینید: بازیگر نقش عمه فروغ در سریال آخرخط کیست؟

پیغام فاطمه امینی به بچه ها

یک جوری زندگی و كار كنند كه ۲۰ سال بعد بگویند چقدر عالی زندگی كردیم.
هر چیز را دوست دارند از بچگی شروع كنند و هیچ وقت در هیچ مرحله ای خنده را فراموش نكنند ، چون خنده همه چیز را هموار می كند.

عکس های جنجالی فاطمه امینی خاله گلی برنامه ململ

بازیگر سریال آخر خط

وی در سریال ۹۸ در سریال آخر خط علی مسعودی بازی کرده و نقشی بسیار جذاب و دیدنی را ایفا کرده است

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» در 28 قسمت توسط علی مسعودی نگارش شده است و مجید میرخان تهیه کننده آن را بر عهده دارد.

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر و مجری خانم گلی و همسرش + تصاویر

سریال ۲۶ قسمتی “آخر خط” به نویسندگی و کارگردانی مسعودی داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که … شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش در “آخر خط” بازی می‌کنند.

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر و مجری خانم گلی + تصاویر

بازیگر عمه فروغ در سریال آخر خط:

قبل از بازی در سریال آخر خط تجربه بازیگری در تئاتر را داشت، اما بازی در سریال طنز آخر خط تجربه جدیدی برای وی محسوب می شود.

در سریال آخر خط به کارگردانی علیرضا مسعودی در نقش عمه فروغ به ایفای نقش پرداخته است.

از بازیگران سریال آخر خط می توانیم به شهین تسلیمی، عباس جمشیدی فر، علی صبوری، مهران رجبی، غزال وکیلی، فریده سپاه منصور، اشکان اشتیاق، محمدرضا هدایتی، بیژن پیشدادی، امیر نوری و … اشاره کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر روزی شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که نتوانید در حوزه کودک فعالیت کنید چه کار می‌کنید؟ گفت: همه چیز را به خدا سپردم و مطمئنم تا زمانی که باید باشم هستم و اگر نه هم که هیچ.

امینی با اشاره به حضور ناموفق مجری‌های کودک در عرصه کنونی گفت: ما بازیگر‌های جذاب و زیبای بسیاری داریم، اما در حوزه کودک کاراکتری که بتواند با بچه‌ها کودکی کند نداریم و من مدعی هستم که می‌توانم با بچه‌ها کودکی کنم. کاراکتر گلی کاراکتر خاصی است چون خاله و عمه نیست‌. من نیز اولویتم در زندگی گلی است چرا که با همه کاراکترها فرق دارد ولی مثل آدمی است که دوست دارد شبیه بچه‌ها باشد. حتی بارها شده که به گریمور گفتم کاری نکن که چهره من از کودکی فاصله بگیرد.

فاطمه امینی در پاسخ به این سوال که معمولاً بزرگسالان در برنامه‌های کودک نقش آموزشی نیز دارند و شما نیز در این زمینه چه فعالیتی انجام می‌دهید گفت: همه ما می‌دانیم آموزش مستقیم به بچه‌ها نمی‌تواند کابردی باشد و او نمی‌پذیرد اما اگر همان آموزش را به صورت غیر مستقیم به او بدهید به پانزده دقیقه نرسیده آن را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: من نیز در برنامه از همین شیوه استفاده می‌کنم و برای مثال برای اینکه بچه‌ها به راحتی غذا بخورند، خودم شروع به غذا خوردن می‌کنم تا آنها به غذا خوردن ترغیب شوند و به سمتش بیایند.

این بازیگر در ادامه افزود: وقتی که بازی را چاشنی برنامه می‌کنیم بچه‌ها به خوبی متوجه می‌شوند. برای مثال زمانی که می‌گوییم خاله گلی فست فود خورده و دل درد داره، فوری بچه‌ها از مضرات فست فود آگاه می‌شوند. همچنین سایر شخصیت‌های عروسکی در این برنامه برای آموزش به کمک گلی می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی برای هماهنگی با صدا پیشه مل مل داریم، گفت: سعی‌مان را می‌کنیم که با یکدیگر هماهنگ باشیم. اما اغلب اوقات به دلیل اینکه صدای یکدیگر را نمی‌شنویم و در استودیو مشکل فنی داریم، شاید این هماهنگی‌ها به نتیجه نرسد. از طرفی تعداد بچه‌هایی که به استودیو برنامه می‌آیند بسیار زیاد است و مدیریت این هماهنگی به نوبه خود سخت می‌شود.

بیوگرافی فاطمه امینی بازیگر و مجری خانم گلی و همسرش + تصاویر

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. سلام ای کاش عکس های کم حجاب هنزمندانمون رو پخش نکنید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *