بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست و همسرش مجتبی فدایی +عکس و حواشی

بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست تیم ملی فوتبال بانوان و همسرش و عکس و حواشی و جنجال ها همراه با سوابق و زندگینامه و مصاحبه فاطمه عادلی فوتبالیست تیم سپاهان اصفهان را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست و همسرش مجتبی فدایی +عکس و حواشی

بیوگرافی فاطمه عادلی

فاطمه عادلی از فوتبالیست های حرفه‌ای کشورمان بوده که در حال حاضر در تیم ملی فوتبال زنان نیز بازی میکند

او متولد ۲۵ تیر ۱۳۷۴ در اصفهان بوده و قد این فوتبالیست 170 می باشد.

فاطمه عادلی از مدافعان تیم ملی کشورمان است.

بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست سپاهان و تیم ملی ایران+عکس و حواشی و جنجال ها

شروع فوتبال

فاطمه عادلی کار خود را با فوتسال آغاز کرد و سپس به فوتبال علاقه مند شد و به تیم پایه های سپاهان آمد.

بعد از مدتی به دلیل درخشش و عملکرد قابل قبول در تیم نوجوانان سپاهان به تیم ملی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان دعوت شد و گلهای متعددی برای تیم ملی ایران به ثمر رساند.

بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست سپاهان و تیم ملی ایران+عکس و حواشی و جنجال ها

فاطمه عادلی در فصل ۹۴ و ۹۵ لیگ برتر فوتبال بانوان در پست دفاع راست برای آینده سازان میهن نجف آباد بازی کرد و با این تیم موفق شد که قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند اما بعد از مدتی تیم آینده سازان  به دلیل مشکلات مالی منحل شد و فاطمه عادلی به تیم ذوب‌آهن آمد چون بعد از مدتی به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست و همسرش +عکس و حواشی و جنجال ها

همسر فاطمه عادلی کیست

فاطمه عادلی متاهل بوده و سال گذشته با مجتبی فدایی ازدواج کرد او با اننتشار عکسس با لباس عروس در کنار همسرش نوشت:

“همه دندون هاي سفيد محصور به مدال رو ميبينن، بوسه هاى روى جام قهرمانى رو ميبينن، عكس شادى گل، يا فيلم هاى شعر خوندنا و شادي كردن و تمرين هاى فان رو ميبينن، چيزى كه ديده نميشه امّا، گذشتن از خيلي خواسته هاست، از خيلي لذت ها، از اينكه هيچوقت آخر هفته اى برات وجود نداره، مرخصى گرفتن برات به اين آسونيا نيست، توى اوج جوونيت ماه ها از خونه و شهر و خانوادت به دورى، هرروز تمرين هاى سنگين، جورى كه خيلى وقتا گريه ت ميگيره، فشار و استرس مسابقه، ساعتاى منظم براى غذا، خواب، جلسه. تازه شانس بيارى مصدوميت گريبانت رو نگيره… خيلى از تفريحاتو ازدست ميدى. بودن توى مسافرتاى خانوادگى، عروسى دوست و فاميل، يا حتى براى عروسى خودت فقط و فقط يك روز وقت دارى، و به خاطر كرونا مجبورى يه عروسى ٣٠ نفره بگيرى، سالگرد؟ تولد؟ نه اينا رو هم حتى نيستى… مثل امروز كه سالگرد اولمونه و من نيستم”

بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست و همسرش +عکس و حواشی و جنجال هابیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست سپاهان و تیم ملی ایران+عکس و حواشی و جنجال ها بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست سپاهان و تیم ملی ایران ش+عکس و حواشی و جنجال ها بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست سپاهان و تیم ملی ایران+عکس و حواشی و جنجال ها بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست سپاهان و تیم ملی ایران+عکس و حواشی و جنجال ها بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست سپاهان و تیم ملی ایران+عکس و حواشی و جنجال ها

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *