بیوگرافی فرزاد ذوالقدری تکواندوکار + پناهندگی و تابعیت بلغارستان

بیوگرافی فرزاد ذوالقدری تکواندوکار + تغییر تابعیت و اینستاگرام

بیوگرافی فرزاد ذوالقدری تکواندوکار + پناهندگی و تابعیت بلغارستان را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی فرزاد ذوالقدری

وی از تکواندوکاران حرفه ای تیم ملی ایران بود که در سال 1373 به دنیا امده است و سوابق زیادی در تکواندو دارد و تواسته افتخارات زیادی را در این رشته به دست آورده است.

بیوگرافی فرزاد ذوالقدری تکواندوکار + پناهندگی و تابعیت بلغارستان

از مهمترین فتخاری که در این رشته به دست آورده است تورنمنت آزاد کرواسی بوده که به مدل برنز دست یافت

او که در این مسابقات در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش بر روی شیاپ چانگ رفت، در نخستین گام 10 بر 9 از سد نماینده آلمان گذشت، سپس 5 بر 2 تکواندوکاری از بلغارستان را برد و در ادامه با پیروزی 5 بر 4 مقابل نماینده کرواسی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تابعیت بلغاری

خبر رسیده که فرزاد ذوالقدری تکواندوکار کشورمان تابعیت خود را تغییر داده و قرار است زیر پرچم بلغارستان مسابقه بدهد.

روزهایی که خبرهای متعددی از تغییر تابیعت ورزشکاران کشورمان به گوش میسید حالا این ورزشکار نیز تصمیم گرفته که با تغییر تابیعت خود برای تیم ملی بلغارستان به مصاف حریفان خود برود.

بیوگرافی فرزاد ذوالقدری تکواندوکار + تغییر تابعیت و اینستاگرام

ملی‌پوش پیشین تکواندو ایران با حضور در بلغارستان و دریافت تابعیت این کشور برای بلغار‌ها مبارزه خواهد کرد.

او قرار است در نخستین گام ۲۹ بهمن ماه در تورنمنت جام ریاست فدراسیون جهانی در کشور سوئد برای بلغارستان مبارزه کند.

ذوالقدری، کاپیتان پیشین تیم نوجوانان تکواندو ایران بود و در کارنامه خود مدال برنز قهرمانی آسیا، نقره دانشجویان جهان و مدال نقره جام جهانی مکزیک در سال ۲۰۱۵ را دارد.

ین تکواندوکار درپاسخ به این سوال که پسر (غلامحسن ذوالقدر) دبیرفعلی فدراسیون و سرمربی اسبق تیم ملی بودن چه سودی برایش داشته است، گفت: زمانی که به منزل می آمدم و پدرم فیلم مبارزاتم را آنالیز می کرد سود می بردم اما در بسیاری از مواقع داشتن فامیلی ذوالقدر کارم را سخت کرد. دربسیاری از مواقع برای اینکه صحبتی باقی نماند بارها انتخابی برگزار کردم.

وی افزود: می دانم که خیلی مواقع خیلی ها می خواهند از این مساله بهره برده و به خواسته خود برسند اما توجهی نداشته و می خواهم با قدرت به تیم ملی بازگردم.

ذوالقدری، کاپیتان قبلی تیم نوجوانان تکواندو ایران بود و در کارنامه خویش مدال برنز قهرمانی آسیا، نقره دانشجویان جهان و مدال نقره جام جهانی مکزیک در سال ۲۰۱۵ را دارد.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *