بیوگرافی شهید قاسم فتح الهی عضو سپاه تهران و ماجرای شهادت محله مختاری

قاسم فتح الهی فرمانده پایگاه ثارالله مسجد امام سجاد و یکی از اعضای سپاه بود که در روز سه شنبه 13 دی ماه توسط افراد ناشناس در مقابل منزلش در بن بست شرقی اول کوچه مختاری مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و به شهادت رسید.

بیوگرافی شهید قاسم فتح الهی عضو سپاه تهران و ماجرای شهادت و ترور مقابل منزلش

بیوگرافی قاسم فتح الهی

قاسم فتح الهی یکی از اعضای سپاه محمد رسوالله تهران بوده که در مقابل منزلش توسط افراد ناشناس با شلیک 4 گلوله به شهادت رسید.

تحقیقات برای شناسایی افراد مسلح و ترویست در حال انجام است و دوربین های مدارس بسته خیابان های اطراف محل حادثه در حال بررسی میباشند.

سوابق

وی فرمانده فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد(ع) در محله مختاری نیز بود.

ماجرای ترور

قاسم فتح اللهی عصر روز گذشته سه شنبه 13 دی  مقابل منزلش در بن بست شرقی اول کوچه مختاری به شهادت رسید.

به گزارش فارس، به گفته یکی از شاهدان عینی این حادثه حوالی ساعت 19 و 45 دقیقه رخ داده است.

بیوگرافی قاسم فتح الهی عضو سپاه تهران و ماجرای شهادت و ترور مقابل منزلش

ماجرای کامل شهادت شهید قاسم فتح الهی عضو سپاه در محله مختاری تهران

این شاهد می گوید: با عبور از مقابل منزل شهید متوجه حضور فردی در بن بست می شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می شنود.

تیراندازی سه بار انجام شد و هر بار حدود سه چهار گلوله شلیک شد.

این شاهد می افزاید: سریع با دوستانم و اورژانس تماس گرفتم و به سرعت خود را به آنجا رساندم.

وقتی به محل حادثه رسیدم، فرد مسلح متواری شده بود و قاسم و همراهش به ضرب گلوله کشته شدند.

قاسم فتح اللهی به شهادت رسید و همرزم مجروح شهید هم اکنون در بیمارستان بستری است.

به گفته دوستان قاسم این شهید از پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده پایگاه بسیج ثارالله مسجد امام سجاد(ع) بود.

جزئیات جدیدی از تحقیقات ابتدایی کارآگاهان

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک قتل حکایت از آن داشت، متوفی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بوده که توسط فردی ناشناس در پارکینگ خانه‌اش واقع  در خیابان مختاری به شهادت رسیده است.

بدین ترتیب تیم جنایی به همراه بازپرس کشیک قتل، برای بررسی صحنه جرم راهی خانه ۴ طبقه در خیابان مختاری شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند، شهید فتح‌اللهی در طبقه اول ساکن بوده و برادرش در طبقه دوم و یکی از اقوام نزدیکش در طبقه سوم و همچنین طبقه چهارم خانه خالی بوده است.

در ادامه برای تیم تحقیق مشخص شد، هنگامی که شهید فتح‌اللهی در خانه خود بوده متوجه شده چراغ خانه برادرش که در آن زمان در خانه حضور نداشته روشن و فرد ناشناسی در آنجا در حال سرقت وسایل خانه برادرش است.

بررسی‌های بیشتر نیز نشان داد، شهید فتح‌اللهی بلافاصله پای در خانه برادرش گذاشته و در آنجا با سارق رو‌به‌رو شده است که در ادامه این سارق برای فرار از بالکن خانه پایین پریده به پارکینگ رفته است که شهید فتح‌اللهی و یکی از همسایه‌ها که از صدای داد و بیداد از این حادثه خبر دار شده بود، برای زمینگیر کردن او، راهی پارکینگ شدند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، سارق که در گوشه پارکینگ گیر افتاده بود در یک لحظه کلت کمری خود را به بیرون کشیده و یک گلوله به پای شهید فتح‌اللهی و ۲ گلوله به همسایه شلیک و بلافاصله از مهلکه گریخته است.

تیم بررسی صحنه جرم، پس از دریافت این سرنخ مهم، تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را کلید زدند و دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جنایت را برای شناسایی عامل شهادت شهید فتح‌اللهی، بازبینی کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس بازپرس کشیک قتل، پیکر شهید فتح‌اللهی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیر عامل جنایت ادامه دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *