بیوگرافی ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان +‌ چه خبر از ماندانا روحی

بیوگرافی ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان +‌ چه خبر از ماندانا روحی

بیوگرافی ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان +‌ چه خبر از ماندانا روحی خانواده و سوابق سینمایی و عکس های شخصی را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان +‌ چه خبر از ماندانا روحی

بیوگرافی ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان

بازیگر سابق ایرانی متولد ایران از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده ، اما بعد از مدتی از بازیگری کناره گرفته و دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد.

ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان بازیگر و کارگردان و تهیه کننده ایرانی است که ازدواجشان به سرانجام نرسیده و به طلاق و جدایی کشید.

نحوه آشنایی و ازدواج با رامبد جوان

بیوگرافی ماندانا روحی و همسرش رامبد جوان با هم کار بوده و هر دو بازیگر بودند .
همکاری و همبازی بودن آنها در پروژه ای باعث شد تا این زوج به هم علاقه مند شده و بعد از مدت طولانی رابطه آشنایی و رفت و آمد که برای سنجیدن و شناختن هم دیگر بود با هم ازدواج می کنند.

این زوج هنرمند در یک مصاحبه ای حرف از تفاهم و درک و شناخت عمیق از هم سخن گفته و اظهار داشتند که به اندازه کافی همدیگر را شناخته و به عشق به یکدیگر اعتماد دارند.

اما دقیقا چند ماه بعد از مصاحبه جنجالی و حرف های صرفا مثبت و ادعای شناخت و درک کامل از هم، خبر جدایی این دو بازیگر در رسانه ها منتشر شد و باعث بهت و حیرت مردم و خوانندگان مصاحبه آنها شد.

بیوگرافی ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان +‌ چه خبر از ماندانا روحی

ماندانا روحی کجاست

بعد از جدایی و طلاق این بازیگر زن ایرانی و تعداد چند عکس از وی، دیگر هیچ خبر و عکسی از ایشان منتشر نشد و اکنون نیز خبری از وی نیست و مشخص نیست که در ایران حضور دارد یا از کشور مهاجرت کرده است.

ازدواج های رامبد جوان

رامبد جوان در سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمده و بعد از بازی در سریال خانه سبز در نقش فرید مشهور شد.
وی بعد از جدایی از بیوگرافی ماندانا روحی با سحر دولتشاهی از بازیگران ایرانی ازدواج کرد که این ازدواج نیز بعد از مدت کوتاهی به طلاق کشید.
رامبد که امروزه با برنامه خندوانه روی آنتن شبکه نسیم اجرا دارد ، بعد از جدایی از همسر دومش با نگار جواهریان تشکیل زندگی داده و برای بار سوم داماد می شود.

بیوگرافی ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان +‌ چه خبر از ماندانا روحی

مدتی بود که صحت خبر ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان برای دوست داران مجری برنامه پرطرفدار خندوانه، ایجاد سوال کرده بود و تا آن زمان رامبد جوان به طور کامل این خبر را رسانه ای نکرده بود. نکته جالب توجه در بخشی از برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

استدلال دیگری که برخی برای عدم توافق نگار جواهریان و رامبد جوان بر سر زندگی مشترک مطرح می‌کنند‌، افت سری جدید برنامه خندوانه است. بله درست خواندید. افت سری جدید خندوانه را بعضی از هموطنان مهر تاییدی بر شایعه جدایی این زوج سرشناس می‌دانند. آن‌ها می‌گویند که رامبد جوان این روز‌ها سرحال و پرانرژی نیست و همین مسئله باعث پایین آمدن کیفیت کارش در برنامه خندوانه شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. ماشالاش باشه ولی به نظر من سحر از همشون بهتره

  2. اون داره زندگی میکنه تو چی میگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *