بیوگرافی مایا صباغ دختر لبنانی کیست فیلم و پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر

بیوگرافی مایا صباغ مدل لبنانی کیست +فیلم های جنجالی و پیج اینستاگرام

مایا صباغ مدل لبنانی است 25 ساله بوده و از طرفداران ایران میباشد عکس ها و کلیپ های مایا صباغ در رستوران ایرانی بدون حجاب جنجال به پا کرده بود او در کنکره زنان تاثیرگذار که در برج میلاد تهران حضور پیدا کرده بود و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد او همچین از تیم ملی فوتبال ایران در قطر حمایت کرد در ادامه به حواشی و بیوگرای مایا صباغ خواهیم پرداخت.

مایا صباغ مدل لبنانی کیست

در بیوگرافی مایا صباغ دختر مدل لبنانی امده است که او بلاگر و مدل است و 25 سال سن دارد مایا صباغ علاقه زیادی به ایران دارد و همیشه موضعی حمایتی از ایران داشته است او زمانی مورد توجه قرار گرفت که کنگره زنان تاثیرگذار که در برج میلاد برگزار میشد حضور پیدا کرد و در ویدیویی اعلام کرد که عاشق جمهوری اسلامی ایران است او همچنین از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر حمایت کرد.

بیوگرافی مایا صباغ دختر لبنانی کیست فیلم و پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر

بیوگرافی مایا صباغ مدل لبنانی

مایا صباغ از چهره های پر فالوئر فضای مجازی بوده که در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و در لبنان از طرفداران زیادی برخوردار است او 25 سال سن دارد و اهل لبنان است و در عرصه بازیگری چند نفش کوتاه در فیلم های عربی بازی کرده است.

بیوگرافی مایا صباغ دختر لبنانی کیست فیلم و پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر

او مدتی علیه رژیم صهیونیستی پست هایی را به اشتراک میگذاشت و به حامیت از فلسطین میپرداخت که حتی توسط برخی از چهره های اسرائیلی تهدید شد و کمپین هایی را برای رپورت او در اسرائیل راه اندازی کردند.

نام او زمانی در شبکه های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی از فوتبالیست های ایرانیو  تیم ملی ایران به اشتراک گذاشت.

بیوگرافی مایا صباغ دختر لبنانی کیست فیلم و پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر

او برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت امیدوارم ایران بتواند در بازی های دیگر شکست سنگین مقابل با انگلیس را جبران کنند.

که البته این اتفاق نیز افتاد و تیم ملی ایران در مقابل ولز موفق شد در یک بازی بسیار خوب با 2 گل پیروز شود.

بیوگرافی مایا صباغ دختر لبنانی کیست فیلم و پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر

زنان لبنانی در مقایسه با زنان در سایر نقاط جهان عرب از حقوق و آزادی بیشتری برخوردار هستند. برخلاف سایر کشورهای منطقه، زنان در لبنان، می‌توانند لباس‌های آزادانه تری بپوشند و با سهولت در مناطق خاصی از کشور حرکت کنند. زنان لبنانی تقریباً از حقوق مدنی و سیاسی برابر برخوردارند. با این حال، با توجه به تعداد زیادی از مذاهب رسمی که در لبنان به رسمیت شناخته شده‌اند، مسائل خانوادگی لبنان حداقل با ۱۵ قانون اساسنامه شخصی اداره می‌شود.  زنان لبنانی از حمایت قانونی برخوردار هستند که بسته به مذهب آنها متفاوت است.

حضور در برج میلاد

مایا صباغ فعال رسانه‌ای لبنانی که جزو مهمانان جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس جمهور ایران در کنگره زنان تاثیر گذار بود، در برج میلاد از خودش این فیلم را منتشر کرد.

در این مراسم همسران روسای جمهور بورکینافاسو، قرقیزستان، صربستان، همسر رئیس‌جمهور اسبق گینه، همسر رئیس‌جمهور اسبق نیجر، فرستاده ویژه بانوی اول جمهوری فدرال نیجریه، بانوی اول سابق سریلانکا و همسر رئیس حزب حاکم، فرستاده ویژه رئیس جمهور سوریه، رئیس شورای مرکزی اتحادیه زنان ترکمنستان و همسر نخست‌وزیر ارمنستان حضور دارند.

در این‌ کنگره که از روز گذشته آغاز شده است، ۳۰۰ میهمان خارجی از جمله ۷۰ نفر از مقامات و فعالان زن حوزه‌های مختلف اعم از وزرا، معاونان رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس به ایران آمده‌اند تا بدون رتوش رسانه‌های غرب صدای زنان ایرانی را بشنوند.

بیوگرافی مایا صباغ دختر لبنانی کیست فیلم و پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر

اولین «کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار» چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدئو خبرساز شده است. در ویدئو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجراست.

مایا صباغ لبنانی از چهره های فضای مجازی بوده که در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد. او ۲۵ سال سن دارد و اهل لبنان است و در عرصه بازیگری چند نفش کوتاه در فیلم های عربی بازی کرده است.

علیه اسرائیل

او مدتی علیه اسرائیل پیام می داد و از فلسطین حمایت می کرد که حتی برخی از شخصیت های اسرائیلی آن را تهدید کردند و کمپین هایی را برای محکوم کردن او در اسرائیل آغاز کردند.

نام او زمانی در شبکه ها مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت که پس از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی در ویدئویی از فوتبالیست های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد. وی برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند شکست سنگین مقابل انگلیس را در دیدارهای بعدی جبران کند.

حمله مایا صباغ به مخالفان نظام

مایا صباغ در ویدیویی اعلام کرد که حمایت از جمهوری اسلامی باعث شده که برخیها به او حمله کنند و برایش اصلا مهمم نیست و همچنان روی حرف هایش است و معتقد است جمهوری اسلامی بهترین حکومت است و به این حکومت علاقه بسیاری زیادی دارد.

خانم صباغ بعد از حضور در برج میلاد مورد توجه زیادی قرار گرفت و اینکه چه کسی او را به این مراسم دعوت کرده است از ابهاماتیست که وجود دارد و فعلا مشخص نیست که دعوت او به این مراسم کار چه ارگان یا چه کسی بوده است.

واکنشها

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: همسر رئیس جمهوری ما فرد علمی و دارای فعالیت اجتماعی است و طبیعتا انتطار بود از ایشان در این کنفرانس که کاملا علمی و نخبگانی است حضور داشته باشند … بخش عمده هزینه‌ها توسط پروتکل دو جانبه از سوی وزارت خارجه و وزارتخانه مربوطه انجام گرفت. در واقع هزینه این کنگره بین وزارتخانه‌های مختلف پخش بود و این کار جمعی در هیات دولت بوده است. معاونت زنان هیچ هزینه‌ای در این راستا نکرده است

انسیه خزعلی در نشست امروز خود با خبرنگاران درباره کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار، درخصوص حواشی حضور “مایا صباغ” به عنوان میهمان کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، اظهار کرد: ایشان اصلا میهمان ما نبودند. خودشان به ایران آمدند، خودشان فیلم گرفتند و اتفاقا خودشان هم در فیلم‌ها مطرح کردند ای‌کاش دفعه بعد من را هم دعوت کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شایعاتی درباره خانم روسی که منتخب ما بوده نیز ایجاد کردند که درست نیست و اینها دروغ‌هایی است که بعصا به علت تشابه اسمی ایجاد شده و رسانه‌ها آن را بیان کردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *