بیوگرافی ملیسا رئوف (اینستاگرام) / دختر شایسته ایرانی انگلیس کیست؟

بیوگرافی ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی انگلیس کیست؟ +اینستاگرام

ملیسا رئوف کیست بیوگرافی و اینستاگرام ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی الاصل بدون آرایش انگلیس و پدر و مادرش کیست؟ مصاحبه و ماجرا مهاجرت او را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی ملیسا رئوف (اینستاگرام) / دختر شایسته ایرانی انگلیس کیست؟

ملیسا رئوف کیست بیوگرافی

ملیسا رئوف دختر ایرانی الاصلدر انگلیس بوده که در مسابقات دخترانش اسیته شرکت کرده و توانسته به فینال راه پیدا کند.

ملیسا رئوف متولد سال ۲۰۰۱ در شهر هستینگز ِ انگلیس و در حال حاضر ساکن لندن است.

او در دانشگاه کینگز لندن در رشته سیاست بین الملل تحصیل می کند و در کنار درس، به کار مدلینگ هم مشغول است.

رئوف از اینکه به فینال راه یافت شوکه شده و این سبب شد او شد تا او درباره روایت “سمی” که در مورد آرایش و فیلترهای رسانه های اجتماعی که چهره را تغییر می دهد صحبت کند. رئوف می‌گوید: «این برای من اهمیت زیادی دارد، زیرا احساس می‌کنم بسیاری از دختران در سنین مختلف آرایش می‌کنند، زیرا احساس می‌کنند برای انجام این کار تحت فشار هستند. زمانی که در سنین جوانی شروع به آرایش کردم، هرگز در پوست خودم احساس راحتی نکردم. من هرگز احساس نکردم که استانداردهای زیبایی را رعایت کرده ام.”

ملیسا رئوف اکنون در کنار 40 زن دیگر برای کسب شانس برنده شدن را دارد و او نیز قصد دارد در آنجا بدون آرایش برود.

بیوگرافی ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی انگلیس کیست؟ +اینستاگرام

بانوان نباید آرایش کنند خداوند همه را زیبا آفریده

او می‌گوید: «اگر کسی از پوست خود خوشحال است، نباید مجبور شویم صورت خود را با آرایش بپوشانیم. عیوب ما را همان چیزی که هستیم می سازد و این چیزی است که هر فردی را منحصر به فرد می کند. من فکر می کنم مردم باید عیب های خود را دوست داشته باشند و از آنها استقبال کنند، زیرا می دانیم زیبایی واقعی در سادگی نهفته است.

من پذیرفته ام به چهره عادی داشته باشم و به همین دلیل تصمیم گرفتم بدون آرایش در مسابقات شرکت کنم. او ادامه می دهد من هنوز هم به خودم اعتماد دارم، با آرایش تماماً پنهان هستم.

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی بازیگر
بیوگرافی ویشکا آسایش بازیگر
بیوگرافی مینا ساداتی بازیگر و همسرش

زیبایی چهره رئوف، در رقابتی که به عروسکی معروف است، الهام بخش دختران دیگر شده است. او پیام‌هایی دریافت کرده است که به او می‌گویند پس از دیدن پیروزی رئوف، اکنون احساس اعتماد بیشتری به خود دارند.

بیوگرافی ملیسا رئوف دختر شایسته ایرانی انگلیس کیست؟ +اینستاگرام

اگرچه رئوف ترجیح می‌دهد با چهره‌اش طبیعی رفتار کند، اما هدف شرمساری کسی که آرایش را انتخاب می‌کند، نیست. این بیشتر در مورد انتخاب و ارائه جایگزینی برای استاندارد زیبایی است. او توضیح می‌دهد: «با توجه به اینکه سلامت روان یک موضوع بزرگ است، می‌خواهم به همه دختران احساس خوبی بدهم. من فقط می خواهم تمام زیبایی های مصنوعی را حذف کنم. من معتقدم همه دخترها در نوع خود زیبا هستند.

انجی بیزلی، مدیر مسابقه دختر شایسته انگلیس گفته: «ما در سال ۲۰۱۹ یک بخش مدل برتر بدون آرایش به مسابقه اضافه کردیم چون بیشتر شرکت کننده ها با تصاویری ثبت نام می کردند که هم به شدت ویرایش شده بودند، هم خودشان آرایش زیادی در آن ها داشتند. هدف ما از این کار این بود که زن ها را تشویق کنیم خود واقعی شان را بدون نیاز به پنهان شدن پشت آرایش و فیلترها به ما نشان دهند.»

بیزلی با اشاره به رئوف گفت: «این اولین باری است که می بینیم شرکت کننده ای در مرحله ی نیمه نهایی مسابقه کاملاً بدون آرایش با دیگران رقابت می کند و خودش گفت که نسبت به شرکت کننده های دیگر احساس برتری می کند.»

به گفته ی بیزلی، رئوف قصد دارد در مرحله ی فینال که در ماه اکتبر برگزار می شود هم با چهره ی بدون آرایش شرکت کند.

بیزلی درباره ی رئوف افزود: «برایش در این مسابقه خیلی آرزوی موفقیت می کنیم. خیلی شجاعانه است که وقتی همه آرایش دارند، بدون آرایش شرکت کنید. اما او با این کار خود پیام مهمی به زنان جوان می دهد.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اگر برای فینال هم بدون آرایش بره حتما چهلم میشه . یکی از اولویتهای این مسابقات تبلیغات لوازم آرایشه . حالا قرض کنید یکی بخواد عدم استفاده از آرایش رو تیلیغ کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *