بیوگرافی مبینا نصیری مجری شوتبال + همسر و اینستاگرام

بیوگرافی مبینا نصیری مجری شوتبال + همسر و اینستاگرام

بیوگرافی مبینا نصیری مجری شوتبال + همسر مهدی توتونچی و اینستاگرام او را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مبینا نصیری در ۳۰ بهمن ۹۹ ازدواج کرد. او با “مهدی توتونچی” مجری ورزشی ازدواج کرد و با خبری در اینستاگرامش عکس های ازدواجش را رسانه ای کرد.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری شوتبال

مبینا نصیری مجری برنامه شوتبال متولد سال ۱۳۶۸ در تهران می باشد

در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده و سوابق زیادی در زمینه مجری گری دارد

بیوگرافی مبینا نصیری مجری شوتبال + همسر و اینستاگرام

او تا به حال برنامه های زیادی را موفق شده که اجرا کند

برنامه هایی که طرفداران زیادی داشته همچون سیمای خانواده و صبح بخیر ایران و برنامه تحویل سال ۱۳۹۳ از جمله مهم‌ترین کارهای اجرای به شمار می‌آید

مبینا نصیری مجری برنامه شوتبال

در جدیدترین فعالیت هنری خود مجری شوتبال بوده که از طرفداران زیادی برخوردار است

بیوگرافی مبینا نصیری مجری شوتبال + همسر و اینستاگرام

برنامه شوتبال یک برنامه سرگرمی ساز بوده که چهره های سرشناس همچون ورزشکاران و هنرمندان به عنوان مهمان برگزار می شود و بین آنها مسابقاتی انجام خواهد شد.

امیرحسین رستمی مجری دیگر اجرای این برنامه را بر عهده دارد و شخصیت‌های‌ فوتبالی و هنری از جمله مهمانانی هستند که بـه برنامه دعوت خواهند شد. در پایان همه ی برنده‌ها در فینال ما شرکت خواهند کرد و یک نفر بـه عنوان نفر برتر انتخاب می شود.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری شوتبال + همسر و اینستاگرام

این برنامه در ۵۰ قسمت تدارک دیده شده اسـت که بـه زودی یک شب در بین و سه روز در هفته بـه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت و برنامه ما بـه صورت تولیدی اسـت.

پیج اینستاگرام

پیج های زیادی در اینستاگرام با نام ایشان وجود دارد که مشخص نیست کدام یک از آنها پیج اصلی این هنرمند میباشد.

اگر از پیج اینستاگرام این هنرمند اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه به ما اطلاع دهید تا پیج اصلی وی را به هوادارانش معرفی کنیم

بیوگرافی مبینا نصیری مجری شوتبال + همسر و اینستاگرام بیوگرافی مبینا نصیری مجری شوتبال + همسر و اینستاگرام

مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش با انتشار پستی در صفحه اش از از دواج با مبینا نصیری دیگر مجری صداوسیما خبر داد. توتونچی در برنامه‌هایی، چون لذت فوتبال اجرا می‌کند. مبینا نصیری نیز در شبکه یک سیما و برنامه سیمای خانواده سابقه اجرای برنامه تلویزیونی دارد.

مبینا نصیری مجری تلویزیون نیز همزمان با انتشار تصاویری خبر از ازدواجش با مهدی توتونچی را داد. نصیری مجری خانم صدا و سیما پیشتر در یادداشتی به دفاع از توتونچی پرداخته بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. به به مبارک باشه عروسیتون😻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *