بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده و همسرش + تصاویر خانواده

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و همسرش و فرزندان و بیماری سرطان +عکس

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده و همسرش + تصاویر خانواده او را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی مجتبی پوربخش

از مجریان با سابقه و کاربلد و حرفه ای کشورمان بوده که سوابق زیادی در زمینه اجرا دارد و بیشتر در برنامه های ورزشی سابقه فعالیت دارد.

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده و پسرش + تصاویر خانواده

او در 8 آبا ماه 1361 در شهر رشت چشم به جهان گشوده است و در رشته مدیریت رسانه های ورزشی تحصیل کرده موفق شده که تا مقطع کارشناسی ارشد آن را ادامه بدهد و در نهایت دکترای این رشته را اخذ نماید

مجتبی پوربخش علاوه بر اینکه مجری بسیار کاربلدی است در فوتبال نیز دارای مدک مربیگیری میباشد و توانسته مدرک مربیگری C آسیا را دریافت نمایید.

سوابق و سال شروع اجرا و گزارشگری

او ابتدا فعالیت خبرنگارای خود را باشگاه خبرنگاران جوان شروع کرد

در سال 82 به صورت رسمی کار خود را در مجریگری اغاز کرد و در سال 1391 با همکاری پیمان یوسفی و مزدک میرزایی به عنوان مجری برنامه ای مخصوص تحیلی لیگ یک را آغاز کرد.

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده و همسرش + تصاویر خانواده

 بهترین تهیه کننده ورزشی

مجتبی پوربخش از تهیه کننده های مطرح کشورمان نیز است و تا به حال برنامه های زیادی را در تلویزیون تهیه کنندگی کرده است و به دلیل سابقه بالا او در تهیه کنندگی در سال 1396 به عنوان بهترین تهیه کننده ورزشی انتخاب شد تا نشان بدهد در زمینه برنامه سازی و مجریگری بسیار تبحر دارد.

 حواشی مجتبی پوربخش در اجرای آنتن زنده

در فیلم و ویدئویی که در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر شده اجرای وی در شبکه ورزش مورد حاشیه ساز شده و خبرآنلاین نوشته: پوربخش مجری شبکه ورزش روی آنتن زنده آنقدر اشتباه کرد که کارگردان برنامه مجبور شد آیتم پخش کند

از جمله برنامه های مطرح و مشهوری که اجرا کرده است میتوان به برنامهٔ فوتبال ۱ اشاره کرد

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده و پسرانش

همسر مجتبی پوربخش

آقای پوربخش چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های کیان, کیاناز میباشد

از فیلمسازی تا کارگردانی

مجتبی پوربخش در سال ۱۳۹۸ فیلم کوتاهی با عنوان خداحافظ المپیک را با بازی رامین راستاد و طاهره عمو زاده کارگردانی کرده‌است که داستان دختر قایقرانی را نشان می‌دهد که در راه رسیدن به المپیک مشکلاتی بر سر راهش قرار می‌گیرد

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده و فرزندانش

آثار اجرای مجتبی پوربخش در تلویزیون

۱۳۹۸ آقای ورزش تهیه‌کننده و کارگردان در شبکه ورزش
۱۳۹۶ مجری و تهیه کننده فوتبال ۱ در شبکه ورزش
۱۳۹۲ مجری برنامه لیگ ۱ در شبکه ورزش
۱۳۹۳ مجری ورزش از نگاه دو
۱۳۹۵ مجری استدیو ورزش در شبکه ورزش
۱۳۹۳ مجری عیدانه در شبکه باران
۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ تهیه کننده نوروز فوتبالی در شبکه ورزش
۱۳۹۶ تهیه کننده سینما ورزش در شبکه ورزش
۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ مجری با ورزش در شبکه باران
۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ مجری و تهیه کننده سکو در شبکه باران
۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ گوینده مجله ورزشی در رادیو گیلان
۱۳۸۴ تا ۱۳۹۸ گزارشگر فوتبال در شبکه ورزش
۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸ گزارشگر و دستیار تهیه در گیلان ما در شبکه باران
۱۳۹۸ گزارشگر اعزامی روسیه برای برنامه فصل داغ فوتبال از شبکه ورزش
۱۳۹۸ مجری مجله آسیایی در شبکه ورزش
۱۳۹۸ مجری مراسم برترین‌های فوتبال ایران در شبکه ورزش

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده و همسرش + تصاویر خانواده

بالاتر از فردوسی پوریازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی!!

در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، مجتبی پوربخش با برنامه فوتبال ۱، بالاتر از عادل فردوسی‌پور عنوان بهترین تهیه‌کننده ورزشی را به خود اختصاص داد

پیج اینستاگرام mojtaba pourbakhsh

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده و همسرش + تصاویر خانواده

اخراج از شبکه ورزش

خبرگزاری فوتبالی- دلیل اصلی عدم پخش برنامه فوتبال یک از شبکه ورزش چیست؟

به گزارش فوتبالی، برنامه فوتبال یک که مسابقات لیگ یک را پوشش می‌دهد، هر جمعه از شبکه ورزش پخش می‌شود منتهی این برنامه، جمعه این هفته روی آنتن نرفت.

اگر چه گفته شده تصادف مجتبی پوربخش مجری این برنامه و حادثه‌ای که برای او به وجود آمده باعث عدم پخش فوتبال یک شده اما اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که پخش نشدن این برنامه علاوه بر تصادف پوربخش دلیل دیگری داشته است.

یک منبع آگاه در شبکه ورزش به فوتبالی گفت:« ماجرا مربوط به پخش ویدیویی از مصاحبه پوربخش با علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکای بابل است که باعث به وجود آمدن حساسیتهای زیادی شده و به همین دلیل گویا نه تنها برنامه فوتبال یک، تعطیل شده بلکه پوربخش هم از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است.»

در این ویدیو پوربخش شوخی های عجیب و ناباورانه ای با نظرمحمدی می کند که البته امکان نوشتن آن هم وجود ندارد. ظاهرا پوربخش مثل برخی از مجریان شبکه های مختلف تلویزیونی علاقه ویژه ای به وایرال شدن دارد و احتمالا به همین دلیل چنین صحبتهایی را مطرح کرده است. صحبتهایی که خود نظرمحمدی هم از شنیدن و صحبت کردن درباره اش تعجب کرده بود اما او هم صحبتها را ادامه داد تا ماجرا به یک جنجال کشیده شود.

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده و همسرش + تصاویر خانواده

ابتلا به بیماری سرطان

مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده برنامه‌های ورزشی کشورمان که در سال‌های اخیر با اجرای برنامه «فوتبال یک» در شبکه ورزش، به شهرت خاصی رسیده شب گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی خبری شوکه کننده را اعلام کرد.

او در این پست از مبارزه خود با بیماری سرطان خون در دو سال اخیر خبر داده  است. هرچند پوربخش اعلام کرده به دلایلی قصد افشای این خبر تلخ را نداشته اما پس از صحبت با مشاور و برخی دوستانش به این نتیجه رسیده که نگفتن بیماری‌اش باعث می‌شود فشار بیشتری به او بیاید.

بیوگرافی مجتبی پوربخش مجری و همسرش و فرزندان و بیماری سرطان +عکس

سلام به همه راستش امروز دو سال از زمانی که متوجه شدم درگیر بیماری سرطان خون هستم میگذره .

تو این دو سال فقط یک تعداد محدودی از دوستای خیلی نزدیکم از این ماجرا خبر داشتن و به دلالیل زیادی که چندتاشو حتما خواهم گفت کسی از این موضوع اطلاع نداشت . یکی از مهمترین دلایلی که دوست نداشتم بازگوش کنم اولا شرایط روحی خودم بود که برام خیلی سخت بود پذیرشش و روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم تا اینکه بالاخره باهاش کنار اومدم .

یکی از دلایل دیگم این بود که دوست نداشتم کسی بهم ترحم کنه یا قضاوتم کنه و بخاطر بیماریم با چشم دیگه ای بهم نگاه کنه و‌ کلا از هیچکس تو زندگیم انتظار همراهی هم نداشتم. بعد از صحبت با مشاور و یکسری دوستام متوجه شدم که همین نگفتن بیماریم باعث میشه فشار زیادی به خودم بیارم و وقتی نمیتونی دلیل درستی برای خستگیهای غیر معمولت بیاری یا وقتی با یه سرماخوردگی ساده بیش از آدمهای عادی باید مراقبت کنی که زودتر خوب بشی و خیلی مسائل ریز و درشت دیگه خیلی سخت میشد مخفی کردنش برام.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *