بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق

بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر و سوابق

شاهین شرافتی از مجریان مطرح کشورمان بوده که در ۱۴ آبان ۱۳۶۲ در ایران به دنیا امده است

او در رشته ریاضی تحصیل کرده و بعد از گرفتن دیپلم ریاضی برای ادامه تحصیل به دانشگاه رفت و در انجا به رشته اقتصاد پرداخت و بعد از دریافت لیسانس رشته اقتصاد باز هم به تحصیلات خود ادامه داد و ام بی ای رشته تبلیغات و بازاریابی را اخذ نمود.

بیوگرافی شاهین شرافتی

ایشان از مجریان مطرح کشورمان بوده که در 14 آبان 1362 متولد شده است دیپلم ریاضی دارد و در دانشگاه  به رشته اقتصاد پرداخت و بعد از دریافت لیسانس رشته اقتصاد باز هم به تحصیلات خود ادامه داد و ام بی ای رشته تبلیغات و بازاریابی را اخذ نمود.

بیوگرافی شاهین شرافتی مجری برنامه در انتهای اروند و همسرش

وضعیت تاهل

درباره زندگی شخصی و وضعیت تاهل شاهین شرافتی اطلاعاتی در رسانه های کشورمان وجود ندارد

فعالیت های هنری و سوابق

شاهین شرافتی به دلیل تسلط در گفتار و برقراری ارتباط با مخاطب پیشنهادات زیادی از طرف رادیو و تلویزیون به او شد و در نهایت در سال 1385 کار خود را با رادیو جوان آغاز نمود صدای کم نظیر و استعداد بالای او در اجرا باعث خیلی زود پله های ترقی را در زمینه اجرا طی کند و برنامه های پرمخاطبی در رادیو بر عهده او واگذار شود.

بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق

برنامه هایی همچون با من حرف بزن، بند کفشتو محکم کن، توپ، باشگاه تعطیلات، تیک تاک، شب های نقره ای و…از جمله مهمترین برنامه شاهین شرافتی در رادیو جوان بود.

او در کنار اجرا به کار نویسندگی و طراحی در رادیو پرداخت و نشان داد در زمینه های مختلف دیگر نیز بسیار تخصص دارد.

در سال ۸۸، به علاوه صدایش، تصویرش نیز از شبکه جام جم در قالب برنامه بوم سفید که خاص نوجوان ها ساخته شد، نمایان شد و به علاوه اجرا، نویسندگی و طراحی بخش هایی از این برنامه را بر عهده داشت.

بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق

شرافتی بعد از چند سال از شروع به کار در رادیو و تلویزیون ایران و حضوری موفق و تاثیرگذار، با شبکه آموزش و برنامه رادیو هفت تا انتهای سال ۹۳ سه شنبه هایی متفاوت را رغم می زد. از اواسط سال ۹۴ نیز با صدبرگ به تهیه کنندگی آقایان منصور ضابطیان و محمد صوفی جلوی دوربین رفت.

کتاب صوتی

کتاب های زیادی در نوین کتاب با صدای شاهین شرافتی ثبت شده است که از جمله آن کتاب ها می توان به کتاب راز نوشته روندا برن، پیام های فرشتگان به نویسندگی یوان ناکاموری و کتاب شخصیت سالم نوشته محمد رضا سرگلزایی اشاره کرد.

بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق

شاهین شرافتی از آرزوی دوران نوجوانی اش که حالا محقق شده با تمام سختی های مسیر رسیدن به اهدافش با ما حرف می زند.

شاهین شرافتی مجری برنامه در انتهای اروند

جدیدترین فعالیت هنری اقای شاهین شرافتی در برنامه در انتهای اروند میباشد که از شبکه دوم سیما هرشب ساعت 21 پخش میشود.

در این برنامه سعی میشود که از مهمانهایی دعوت به عمل اید که توانسته اند که با استعداد خود کار آفرینی کرده و یا خدماتی را به مردم ارائه کرده باشند.

بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق

آدرس پیج اینستاگرام

در اینستاگرام پیج های متعددی با نام شاهین شرافتی وجود دارد که مشخص نیست کدام یک از آنها پیج اصلی وی میباشد میباشد

اگر شما از پیج اصلی ایشان در اینستاگرام اطلاعاتی دارید آن را در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه به ما اطلاع دهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق بیوگرافی شاهین شرافتی مجری و همسرش + تصاویر شخصی و سوابق

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *