بیوگرافی محمدجعفر خسروی مجری برنامه زنده باد زندگی و همسرش

بیوگرافی محمدجعفر خسروی مجری برنامه زنده باد زندگی و همسرش

بیوگرافی محمدجعفر خسروی مجری برنامه زنده باد زندگی و همسرش را به همراه تصاویر در ادمه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی محمدجعفر خسروی

ایشان از مجریان قدیمی و پیشکسوت رادیو و تلویزیون بوده که سالها در زمینه اجرا و گویندگی فعالیت دارد و تا به حال برنامه های زیادی را اجرا نموده است.

بیوگرافی محمدجعفر خسروی مجری برنامه زنده باد زندگی و همسرش

بیشتر مردم او را با برنامه زنده باد زندگی از شبکه دوم سیما میشناسند که با اجرایی بسیار قوی و مسلط  همچنین صحبت هایی درباره مسائل مختلف کشور که به صراحت بیان میکند شناخته میشود.

برنامه زنده باد زندگی از سال 1394 تا کنون هر روز پخش میشود که آقای محمدجعفر خسروی مجری آن است و کارگردانی ان را آقای امرحسین خسروی بر عهده دارد.

این مجری در برنامه ذکر شده بیشتر به مسائل اقتصادی و اجتماعی کشورمان میپردازد و گاهگاهی مهمانانی را دعوت میکند که در زمینه های اجتماعی و اقتصادی به موفقیت هایی زسیده اند.

بیوگرافی محمدجعفر خسروی مجری برنامه زنده باد زندگی و همسرش

او چندسال پیش هم برنامه ارتباط نزدیک از شبکه چهار را اجرا میکرد که آن برنامه هم از طرف مخاطبان تلویزیونی بسیار پر بیننده بود.

صراحت در اجرا و بیان

یکی از ویژگی های منحصر به فرد اقای محمدجعفر خسروی که باعث شده او نسبت به سایر مجریان تلویزیونی متمایز  شود صراحت در بیان موضوعات است که میتواند خیلی خوب با مخاطبانش ارتباط برقرار کند.

او درباره مشکلاتی که این ویژگی برایش به وجود اورده میگوید گاهی مورد عتاب، تذکر، توبیخ، تشویق و تقدیر قرار گرفته‌ام. طبیعی است هر چه شما آشکارتر رفتار کنید، واکنش‌ها هم نسبت به شما آشکارتر خواهد بود. به نظرم این نوع اجرا مشکلی به وجود نمی‌آورد.

بیوگرافی محمدجعفر خسروی مجری برنامه زنده باد زندگی و همسرش

بعد از توبیخ شدن پشیمان نشدید ای کاش این صراحت را نداشتید؟

محمدجعفر خسروی  میگوید : نه، چون توبیخ‌ها آنقدر شدید و غیرمنطقی نبوده که باعث شود روش کارم را تغییر دهم و صراحتم را در اجرا کنار بگذارم. همه ما که در رسانه کار می‌کنیم یک مجموعه هستیم و هر فردی در این مجموعه ماموریتی به عهده دارد. بنابراین سعی می‌کنیم به تفاهم برسیم. همه این توافقات و تفاهمات را نمی‌توان قبل از برنامه ایجاد کرد. برخی مواقع دچار مشکل می‌شویم. وقتی هم سوءتفاهم پیش می‌آید، توضیح می‌دهیم و مساله تمام می‌شود.

شما این صراحت را حتی با مدیران صدا و سیما هم دارید و خیلی راحت حرف‌هایتان را در برنامه می‌زنید؟

این منش آقای ضرغامی است. ایشان به دفعات این مساله را تاکید کردند که یک نیشتر به خودمان بزنیم، یک جوالدوز به دیگران. ایشان معمولا این شیوه را می‌پسندند، اما باید تاکید کنم اصل بر احترام و استناد است. احترام گذاشتن، کم‌هزینه‌ترین رفتار اجتماعی و تعاملی ماست.

بیوگرافی محمدجعفر خسروی مجری برنامه زنده باد زندگی و همسرش

شما برای احترام گذاشتن به دیگران لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. فقط کافی است محترمانه حرفتان را بزنید تا آدم‌ها برانگیخته و عصبانی نشوند. اگر با احترام رفتار شود، می‌توان خیلی حرف‌ها را زد به شرط آن که مستند و محترمانه باشد.

ولی این نظر وجود دارد خط قرمزها در اجرا برای آقای خسروی وجود ندارد؟

به نظرم نسبت فرصت دادن به مجری و اهالی رسانه به رفتار خود مجری بستگی دارد. اگر این فرصت به همه مجریان داده نمی‌شود، تقصیر یا کم‌کاری از طرف مدیران نیست. آنها بین مجریان تبعیض نمی‌گذارند فقط توانایی و حد و حدود هر مجری را در نظر می‌گیرند و به همان میزان به او اجازه و فرصت کار می‌دهند.

ما گاهی از شیوه‌هایی برای بیان موضوعات استفاده می‌کنیم که جایی برای دفاع نمی‌گذارد. سازمان هم مجموعه‌ای از فرآیند کلی در کشور است. بنابراین میزانی برای حمایت و بیمه کردن آدم‌ها وجود دارد. اگر از مرزی بگذرد، دیگر نمی‌توان کاری انجام داد.

بیوگرافی محمدجعفر خسروی مجری برنامه زنده باد زندگی و همسرش

اعتقاد دارم خط قرمز در مرحله اول مردم هستند. مردم می‌گویند ما این را می‌خواهیم یا نمی‌خواهیم، ولی این طور نیست که برای بنده ممیزی وجود ندارد. اتفاقا ممیزی‌ها کاملا برایم وجود دارد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

15 نظر

  1. محمد جعفر خسروی بیسواد را تبلیغ نکنید.

  2. مجری محمد جعفر خسروی مجری بی ادب و پر رویی است که در هر آنچه اطلاعاتی در آن ندارد دخالت می کند

  3. ایشون سال ۸۸ هم در تلویزیون به مردم توهین کردن.
    تسلط و این خزعبلات رو بریزید دور. باید برگردن به قبل و هم سواد یاد بگیرن و هم ادب.
    اگه تلویزیون خصوصی بود، جرات داشت این طوری باشه؟!

  4. دلم براش میسوزه از بیسوادیش که به یک تمدن بزرگ توهین میکنه.

  5. مفت نمی ارزه

  6. سید عبدالمهدی حسن زاده

    من جناب خسروی را از قدیم الایام در مشهد مقدس میشناسم
    با عرض سلام وادب خدمت آقای خسروی چنانکه زمانی که در روزنامه قدس مشغول بودم ومی آمدی وگزارش تهیه میکردی اگر وقت شد وآمدی مشهدالرضا ع سری به دار القرآن بزن تا دیدار تازه وتابلوی نفیس برات کنار گذاشتم …..
    ثلاثه احسنها العتیق. الخل والحمام والصدیق
    ارادتمند سید عبدالمهدی حسن زاده خطاط

  7. باران کوثری (Fan Forever)

    ایشون عالی هستن

  8. حسن برزگری

    باسلام وعرض ادب خدمت بزرگوار عزیز جناب اقای خسروی مجری محترم شبکه دو سیما من در روز شنبه 18 دی ماه با مهمانتان در مورد مشکلات حال کشور صحبت می فرمودید تماشا می کردم توجه داشتید اختلاف نظر ودیدگاهای خودشون را بهتر ومهمتر از دیگری می دانستند همشون اموزشی از مدرسه به دانشگا اقتصاد خواندند ولی در خروجی عمل انچه که به درد مملکت بخورد فقط بحث می ماند نظر 4 نفر چنین است چه برسد که نزدیک یک میلیون نفر در اداره کشور نقش ایفا می کنند پس چگونه می شود این همه نظر را یکی کرد من کارشناس نیستم یک شهروندی تبریزهستم اجازه می خوهم نکته نظر خودم را عرضکنم خیلی ها تلاش می کنند از داخل واز بیرون به عنوان تحریم عدالت کشور را تضعیف کنند بایدعرض کنم راحل برون رفتن از مشکلات بالا بردن در امد کشور است غیر نقتی باوجود وسایل مکانیزه اب برق خاک مانیکی صنعت کشاورزی مقاومت اقتصادی ساد ذیستی کشور است بالا برد بند ه دستگاه ساختم در حد ازمایشی شده اصل دستگاه ابعاد بزرکی است برای کارخانه ها که می تواند %70 خروجی ان را کاهش دهد نیاز به حمایتهای معنوی مادی ذارم اگر کمک کنند این را در یکی از کارخانه های کشورمون پیاده کنیم بعدی اقتصادی عدالت اجتماعی وسیاسی در پی خواهد داشت شاهد خواهیم شد باتشکر

  9. خسرو پارسوماش

    این بشر حالم بهم میزنه.فقط با کلمه ها بازی میکنه.

  10. بیسواد#

  11. کیوان گماری

    از برخی اظهار نظرها بوی بی انصافی و شاید حسادت میاد

  12. حمید حیدری

    امروز دیدمش خیلی با ادب و محترم هستند.بچه محل هم هستیم

  13. مهدی شمسی

    ایشان انسان بزرگ و با متانت و در کل عالیییییی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *