بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری و همسرش و فرزندان و خواهرش +عکس اینستاگرام

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری شبکه افق + جنجال هایش درباره هر کسی مثل من فکر نمی‌کند، جمع کند و از ایران برود ! را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری و همسرش و فرزندان و خواهرش +عکس اینستاگرام

بیوگرافی زینب ابوطالبی

زینب ابوطالبی متولد 1365 در تهران ، مجری شبکه افق یکی از مجریان محجبه صداوسیمای ایران است.

ایشان یکی از مجریان حرفه ای کشورمان بوده که سالهاست در صدا و سیما فعالیت میکند که همیشه محجبه بوده و با چادر برنامه های خود را اجرا میکند. گفته می شود دانش آموخته صنعتی شریف است و فرزندان زیادی دارد.

برنامه نیمه پنهان مهمترین برنامه ای بوده که او اجرا کرده است و بسیاری از مردم زینب اوطالبی را با این برنامه میشناسند

بیشتر موضوعاتی که در برنامه نیمه پنهان مطرح میشود موضوع انقلابی دارد که با حضور خانواده های شهدا بر روی آنتن میرود.

روز گذشته بخشی از یک میزگرد برنامه ای در شبکه افق در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که باعث واکنش های بسیار شدیدی از طرف برخی مردم گردید در این برنامه خانمی گفت هرکسی اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود!

فیلم حرف های عجیب مجری شبکه افق

دانلود این فیلم

این حرف او بازتاب گسترده ای را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشته است  بسیار از کاربران از او انتقاد کرده که چرا هرکسی مثل شما نباشد باید از ایران برود؟

بخش هایی از برنامه از کتاب های روایت فتح الهام گرفته و به تشریح برخی از این کتابها پرداخته میشود به صورت مصاحبه‌ای و گفتگو زندگی خانواده شهدا را مورد جستجو قرار میدهد

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری شبکه افق + جنجال هایش

 

اظهارات عجیب مجری شبکه افق

زینب ابوطالبی مجری شبکه افق صداوسیما گفت: اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود. برود آنجایی که آن رفاه و آن مدل زندگی وجود دارد.

همچنین ببینید: بیوگرافی صبا راد مجری

مجری شبکه افق صداوسیما گفت: اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود. برود آنجایی که آن رفاه و آن مدل زندگی وجود دارد.

انتقادات گسترده از این خانم مجری

بعد از صحبت های خانم زینب ابوطالبی مبنی بر رفتن کسانی که اعتقادی ندارند بسیاری از هنرمندان و کاربران شبکه های اجتماعی علیه او جبهه گرفتند و انتقادات گسترده ای را انجام دادند.

از مهمترین منتقدان او خانم شهره لرستانی و شیلا خداداد بود.

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری و همسرش شبکه افق + جنجال هایش

 

جایزه بهترین مجری

وی برای اجرای برنامه «نیمه پنهان ماه»در پنجمین جشنواره جام جم به همراه ندا ملکی برای برنامه «آفتاب شرقی»، به انتخاب هیئت داوران جشنواره جام جم و فاطمه امینی برای برنامه تلویزیونی «مل مل» به انتخاب مردم برگزیده شدند.

پیج اینستاگرام زینب ابوطالبی

در اینستاگرام پیج های متعددی با نام ایشان وجود دارد که مشخص نیست کدام یک از آنها پیج اصلی زینب ابوطالبی میباشد

اگر شما از پیج اصلی ایشان در اینستاگرام اطلاعاتی دارید آن را در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه به ما اطلاع دهید

همسر زینب ابوطالبی

درباره زندگی شخصی و وضعیت تاهل این خانم مجری اطلاعاتی وثقی در فضای مجازی وجود ندارد و مشخص نیست که آیا متاهل است یا مجرد.

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری و همسرش شبکه افق + عذرخواهی

عذرخواهی از مردم

زینب ابوطالبی در اظهاراتی عجیب و در قامت مجری و کارشناس برنامه گفته بود: “اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود. برود آنجایی که آن رفاه و آن مدل زندگی وجود دارد!” پس از پخش این اظهارات، موجی از واکنش‌های گسترده نسبت به وی در فضای مجازی مطرح شد.

او در نهایت با انتشار ویدئویی ضمن غدرخواهی توضیحاتی در مورد ویدئوی منتشر شده از خود ارائه کرد

او گفت بابت تشنج و عدم امنیت روانی که برای مردم ایجاد شده، باید عذرخواهی کنم
زینب ابوطالبی در «نیمه پنهان ماه» بیش از صد گفتگو با همسران شهدا داشته که هرکدام روایتی خودمانی و شیرین از یک زندگی مشترک است.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، زینب ابوطالبی در «نیمه پنهان ماه» بیش از صد گفتگو با همسران شهدا داشته که هرکدام روایتی خودمانی و شیرین از یک زندگی مشترک است. زندگی هایی که هرچند کوتاه اما یادش همچنان شنیدنی است. ابوطالبی از تجربه گفتگوهایش می گوید.

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری شبکه افق + جنجال هایش

رمضان امسال سری چهارم از برنامه «نیمه پنهان ماه» درحال پخش است؛ استقبال از برنامه به اندازه ای بوده که چند نوبت ادامه پیدا کرده؟

همانطور که اشاره کردید سری چهارم برنامه هم تولید شد و این روزها درحال پخش است و بازخوردهایی که می رسد نشان می دهد این برنامه توانسته جای خود را بین اقشار مختلف باز کند. شاید مهمترین عامل این باشد که «نیمه پنهان» ماه یک روایت بدون قضاوت از زندگی آدم هایی است که با شاخص شهادت انتخاب شدند. علاوه بر جذابیتی که قصه زندگی اینها دارد، جمع بندی نهایی برعهده مخاطب گذاشته شده و برنامه صرفا نقش روایتگری را برگزیده؛ این اتفاق منجر به تداوم شده است.

هدف اصلی گفتگوها، بیان خاطراتی درباره شهدا از زبان همسرانشان است یا در هر برنامه موضوع از پیش تعیین شده‌ای وجود دارد؟

واقعا قرار این است که روایت عاشقانه ای از زبان همسران شهدا صورت بگیرد؛ موضوع دیگری از پیش تعیین نشده و نمی شود. اما در بین همه گفتگوهایی که با این عزیزان صورت گرفته از شهدای قبل از انقلاب، اوایل انقلاب، جنگ و بعد از جنگ، شهدای علمی و حتی این روزها شهدای مدافع حرم، یک وجه مشترک دیده می شود؛ به نظر می رسد یک سبک زندگی خاص را دنبال می کردند و الان همسرانشان کمابیش همان سبک زندگی را دارند. چیزی که شاید بتوان با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی از آن یاد کرد.

این برنامه با برنامه های روتین تلویزیون متفاوت است. شاید سایر برنامه ها برای زمانی حدود 30 تا 40 دقیقه ضبط می شود اما گفتگوهای ما گاه سه ساعت و نیم هم طول می کشد که گاهی من مراعات سایر عوامل را می کنم و کوتاه می کنم. در واقع ما با هم زندگی می کنیم و از این گفتگو گزیده ای پخش می شود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫7 دیدگاه ها

  1. حرفش راست شیلا خداداد که ماشائالله تو هرچی اظهار نظر میکنه فقط امثال ساشا سبحانی از

  2. آخه احمق جان، مگه با پاسپورت ایران میشه جایی هم رفت!!! شما کاری کردید که آدم نه میتونه بره نه میتونه بمونه.

    1. احمق کسی هست که نمیدونه چقدر از جوانان و مردم از کشورهای خارجی اقامت گرفته اند با همین پاسپورت به نظر شما بی اعتبار.

  3. مشکل اینه که جمع کردنیازو دوستانشون جمع کردن. دیگه چیزی نمونده برای ما که جمع کنیم بریم

  4. مردم ما دنبال بهونه اند یه نفری که تو چشم هست رو بکوبونن …
    ببخشید ولی لعنت بر این فرهنگ بد ایرانی جماعت ….
    این فرهنگ ما همه رو میسوزونه ….
    حالا ایشون یه حرفی زده درست یا غلط کار نداریم ،چرا آنقدر براش حرف در میارین ….؟؟!!!

  5. من که باورم نمیشه که یه خانم باشخصیت این عکس ها مطعلق به ایشون باشه لعنت به این دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا