بیوگرافی گلاره جباری مجری تلویزیون و همسرش + تصاویر خانواده

بیوگرافی گلاره جباری مجری تلویزیون و همسرش + تصاویر و اینستاگرام

بیوگرافی گلاره جباری مجری تلویزیون و همسرش + تصاویر خانواده او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی گلاره جباری

ایشان از مجریان زن تلویزیون بوده که در 1 آذر ماه 1367 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است.

بیوگرافی گلاره جباری مجری تلویزیون و همسرش + تصاویر خانواده

این خانم مجری در رشته خبرنگاری تحصیل کرده و مدرک خود را از دانشگاه خبر اخذ نموده است.

شروع فعالیت هنری

وی زمانی که 16 سال سن داشت تجربه مجریگری را کسب نمود و بعد از اینکه تجارب زیادی را در تلویزیون به دست اورد به کار تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی روی آورد و برنامه های زیادی را تا کنون تولید و تهیه کرده است.

سال 1388 موفق شد برنامه صبح بخیر ایران را اجرا کند برنامه ای قدیمی که سالها توسط اقای واحدی اجرا میشد و خانم گلاره جباری موفق شد که از عهده اجرای این برنامه قدیمی براید.

بیوگرافی گلاره جباری مجری تلویزیون و همسرش + تصاویر خانواده

سوابق اجرایی

از مهمترین برنامه هایی که اجرا کرده میتوان به روز از نو خونه زندگی شیکه دو سیما، شما بفرمایید شبکه ۲ و عینک شبکه جهانی جام جم، خانه ی مهر شبکه جهانی جام جم ، ترنم جام در شبکه جهانی جام جم اشاره کرد.

وی دباره دیگر فعالیت هایش میگوید که در کنار اجرا قعالیت هایی در مجله تخصصی حوزه ارتباطات کار روابط عمومی را انجام می‌دهم و در کنار آن به فعالیت‌های اجتماعی مانند انجمن حامی می‌پردازم.

گلاره جباری که اجرای برنامه صبحگاهی «شما بفرمایید» شبکه دو را بر عهده دارد، معتقد است: حضور کارشناسان در برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون کلیشه شده است و دیگر نباید کارشناس در اینگونه برنامه‌ها بیاورند.

بیوگرافی گلاره جباری مجری تلویزیون و همسرش + تصاویر خانواده

این مجری تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تکمیل مطلب بالا گفت: برنامه‌های صبحگاهی به خاطر تایمی که دارند باید به قدری شاد باشند تا بیننده‌ای که صبح زود تصمیم بر روشن کردن تلویزیون می‌گیرد، جذب برنامه شود نه اینکه مدام شاهد حضور کارشناسان در برنامه باشد. «شما بفرمایید» تنها برنامه صبحگاهی است که تاکنون هیچ کارشناسی نداشته است و حتی پلاتوهای مجری هم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حوصله مخاطب سر نرود؛ ضمن اینکه این برنامه بیشتر به تجدید خاطرات گذشته می‌پردازد.

بیوگرافی گلاره جباری مجری تلویزیون و همسرش + تصاویر خانواده

خداحافظی گلاره جباری از تلویزیون

گلاره جباری مجری شبکه دو بعد از ۱۳ سال فعالیت در صدا وسیما و اشاره به دروغگویی در این رسانه از حضور در این رسانه کناره گیری کرد…

ببخشید که ۱۳ سال در تلویزیون ایران به شما دروغ گفتم!!

جباری مجری تلویزیون  دی ماه ۹۸ از قطع همکاری خود با تلویزیون خبر داد که او بعد از قطع همکاری دو مجری ،صبا راد (مجری برنامه به خانه برمی‌گردیم) و زهرا خاتمی راد (مجری تصویر زندگی و برنامه خانواده) سومین مجری زن ایرانی است که از همکاری با تلویزیون کناره‌گیری می کند.

بیوگرافی گلاره جباری مجری تلویزیون و همسرش + تصاویر خانواده

پیج اینستاگرام گلاره جباری

آدرس پیج اینستاگرام این خانم هنرمند تا این لحظه که این مطلب نوشته میشود gelarejabbari میباشد

مجری برنامه نیمه پنهان ماه

به نظر من شهادت به معنای مرگ نیست، بلکه به معنای زندگی است و هنگامی که در این موضوع تامل می‌کنیم به صورت ناخودآگاه به سبک خاصی از زندگی می‌رسیم.
شهادت تنها این نیست که بگوییم فلان شخص در فلان تاریخ شهید شده است بلکه او در زندگی قبل از شهادت خود خصوصیات ویژه‌ای داشته است که به درجه شهادت رسیده است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. لطفا گفته های این افراد خود باخته را کامل منعکس کنید. ایشون اینو هم گفته که چند سالی است که این شغل را کنار گذاشته ام!!!! روغن ریخته نذر امامزاده؟!!
    چرا مردم دوستی اش روز اول حادثه گل نکرده؟ تسلیتی ، شمعی ، چیزی!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *