بیوگرافی زهرا خاتمی راد مجری الان کجاست و همسرش +عکس جدید
زهرا خاتمی راد مجری سابق صداوسیما متولد ۲۶ آذر ۱۳۶۰ در شهر آخن آلمان است که در 5 ساله اخیر از صداوسیما کنار گذاشته شده است.

بیوگرافی زهرا خاتمی راد مجری الان کجاست و همسرش +عکس جدید

زهرا خاتمی راد مجری تلویزیون کیست و کجاست

زهرا خاتمی راد مجری سابق صداوسیما متولد ۲۶ آذر ۱۳۶۰ در شهر آخن آلمان است که در 5 ساله اخیر از صداوسیما کنار گذاشته شده است لیسانس مهندسی کشاورزی از دانشگاه تهران و ادبیات آلمانی از دانشگاه شهید بهشتی دارد

زهرا خاتمی راد در سال ۷۹ در سن ۱۹ سالگی با آقای محمد بلخاری ازدواج کرد و اولین فرزندش به نام مانی را در سال ۸۲ به دنیا آورد و در سال ۹۶ دومین فرزند خود با اسم نامی را به دنیا آورد ، در واقع او الان دارای دو پسر می باشد.

بیوگرافی زهرا خاتمی راد

زهرا خاتمی راد مجری تلویزیون متولد 26 آذر 1360 در شهر آخن آلمان میباشد اما بزرگ شده تهران است.

او یکی ار مجریان مطرح و با سابقه تلویزیونی بوده که تا به حال اجراهای زیادی را بر عهده داشته است و در تلویزیون یکی از چهره های معروف و محبوب به شمار می اید.

بیوگرافی زهرا خاتمی راد مجری تلویزیون و همسرش +سوابق و عکس

پدرش به دلیل شرایط شغلی که داشته به آلمان مهاجرت کرده است و بعد از مدتی خانم زهرا خاتمی راد به دنیا آمده است و به دلیل زندگی در ترکیه و آلمان میتواند به صورت مسلط به این دو زبان نیز صحبت کند.

او در یکی از برنامه هایی که اجرا میکرد اقدام به صحبت کردن با زبان آلمانی با یکی از مهمانان برنامه شد که همه تعجب کردند.

تحصیلات

ایشان در رشته مهندسی کشاوری تحصیل کرده است و موفق شده مدرک خود را از دانشگاه تهران اخذ کند و همچنین دارای مدرک لیسانس ادبیات آلمانی در دانشگاه شهید بهشتی است که با معدل 20 فارغ التحصیل گردیده است.

بیوگرافی زهرا خاتمی راد مجری تلویزیون و همسرش +سوابق و عکس

سوابق زهرا خاتمی راد

وی فعالیت هنری و مجری گری خود را با برنامه دخترانه از شبکه یک آغاز کرد و به دلیل تسط بر اجرا و منحصر به فرد بودن اجراهایش خیلی زود مورد توجه تهیه کننده های برنامه های تلویزیونی قرار گرفت و همین باعث شد که به او پیشنهادات همکاری زیادی داده شود و از همین رو در برنامه هایی همچون تصویر زندگی ، دانستنیها ، رموز موفقیت در شبکه دو، تازه ها، سیمای خانواده و شبکه یک شبکه هر ایرانی در شبکه یک، کلید و خانه مهر درشبکه های جام جم و نیز آیتم هایی در شبکه قرآن و آموزش به اجرا پرداخت.

خانم خاتمی راد از ۶ سالگی عاشق اجرا بود و چون پدرش در رادیو ایران به زبان آلمانی خبر می گفت اکثرا با او به جام جم می رفت.

او در سن ۲۴ سالگی در سال ۸۴ به رویای دیرینه خود دست یافت و توانست با حمایت پدر خود به صدا و سیما راه پیدا کند و بصورت جدی و مداوم وارد حرفه اجرا شود و در اولین کار مجریگری خود در برنامه دخترانه در شبکه یک تلویزیون حضور پیدا کند.

دیگر فعالیتهای هنری

زهرا خاتمی راد علاوه بر مجریگری هنرهای دیگری هم دارد و در طراحی دکوراسیون از متخصصین حرفه ای محسوب میشود که تا به حال چچندین نمایشگاه را هم راه اندازی کرده و آثای همچون پتینه و صنایع دستی را به معرض نمایش قرار داده است و استقبال بسیار خوبی از جانب مردم به عمل آمده است.

بیوگرافی زهرا خاتمی راد مجری تلویزیون و همسرش +سوابق

همسر و فرزندان

زهرا خاتمی راد در سال ۷۹ در سن ۱۹ سالگی با آقای محمد بلخاری ازدواج کرد و اولین فرزندش به نام مانی را در سال ۸۲ به دنیا آورد و در سال ۹۶ دومین فرزند خود با اسم نامی را به دنیا آورد ، در واقع او الان دارای دو پسر می باشد.

برنامه های تلویزیونی زهرا خاتمی راد

دخترانه – شبکه یک

تصویر زندگی – شبکه دو

دانستنیها

رموز موفقیت

تازه ها – شبکه یک

هفت سین – شبکه یک

شبکه یک شبکه هر ایرانی – شبکه یک

سیمای خانواده – شبکه یک

کلید – شبکه جام جم

خانه مهر – شبکه جام جم

شهرآورد – شبکه یک

عکس خانواده زهرا خاتمی راد مجری تلویزیون و همسرش +سوابق و عکس

مجری ای که مهندس کشاورزی است

من زهرا خاتمی راد متولد 26 آذرماه سال 60 درآلمان،شهرآخن،از سال 84 به صورت جدی و مداوم مشغول کار اجرا هستم. کارم را از شبکه یک با برنامه(دخترانه) آغاز کردم وبعد در شبکه دو برنامه(تصویر زندگی)و…و در شبکه های جام جم،قرآن،یک و دو فعالیت داشتم.

بیشترین عمر اجرایم در شبکه یک بوده،در حال حاضر مشغول اجرای(سیمای خانواده) هستم ودر کنار آقای فرید زاده وسایر دوستان همچنان اجرا می آموزم.

برنامه ای که از اجرایش خیلی لذت بردم و دوستش داشتم برنامه(شبکه یک شبکه هر ایرانی)بود که واقعا تجربه دلنشینی برایم بود.

بیوگرافی زهرا خاتمی راد مجری تلویزیون و همسرش +سوابق و عکس

دلیلش هم ارتباط زنده وآنلاین(از طریق پیامک)با مخاطبان بود فکر می کنم با این برنامه توانستم سلیقه های مخاطبان ومردم خوب مان را خیلی بیشتر از گذشته بشناسم.

رشته تحصیلی من مهندسی کشاورزی بود اما کارهایی که انجام داده ام و می دهم وبه آنها علاقه دارم هیچ ارتباطی به رشته ام ندارد

خداحافظی زهرا خاتمی راد از تلویزیون

زهرا خاتمی راد مجری تصویر زندگی و برنامه خانواده نیز در پستی اعلام کرد که مردم سلام ممنونم ه تا امروز منو به عنوان مجری پذیرفتید دیگه هرگز به تلویزیون باز نخواهم گشت حلال کنید

بیوگرافی زهرا خاتمی راد مجری تلویزیون و همسرش +سوابق و عکس

زهرا خاتمی راد با قرار دادن پست زیر در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که دیگر تمایلی برای کار کردن در رادیو و تلویزیون نداشته و هرگز به تلویزیون باز نخواهد گشت خانم زهرا خاتمی راد در پی اعتراض به حواشی سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی در ایران در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸ از ادامه همکاری با صدا و سیما انصراف داد حال در خصوص تصمیم خانم خاتمی راد مبنی بر پایان فعالیتش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتقاد ها و بررسی ها و نقد ها ادامه دارد و همچنین بعضی از خبرگزاریها این انصراف را خطای بزرگ دانسته و برخی دیگر نیز با قرار دادن پیام هایی در صفحه اینستاگرام خانم خاتمی را از تصمیم او حمایت کردند.

بیوگرافی زهرا خاتمی راد مجری الان کجاست و همسرش +عکس جدید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. زرشک با این برنامه های زپرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *