بیوگرافی مجيده نگراوى و درگذشت مجيده نگراوى شیرزن سوسنگردی

بیوگرافی مجيده نگراوى و درگذشت مجيده نگراوى شیرزن سوسنگردی

بیوگرافی و درگذشت مجيده نگراوى شیرزن سوسنگردی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت مجيده نگراوی

شيرزنِ عربِ خوزستانی “مجيده نگراوى” كه در زمانِ جنگ با وجودِ همسرِ نابینا ۶ سرباز و افسرِ عراقی را در عملیاتِ آزادسازیِ سوسنگرد (۲۶ آبان ۱۳۵۹) با زیرکی و به تنهایی خلعِ سلاح كرده و به اسارت درآورده بود، امروز درگذشت

بیوگرافی مجيده نگراوى و درگذشت مجيده نگراوى شیرزن سوسنگردی

بیوگرافی

به گزارش ایرنا مجيده نگراوى این بانوی كهنسال كه افتخاری برای مردم خوزستان و عشایر عرب این استان می باشد با اسارت تعدادی از نیروهای متجاوز بعثی به الگویی برای بانوان ایران اسلامی تبدیل شد.
وی كه در جریان سفر مقام معظم رهبری به دهلاویه مورد تفقد ایشان قرار گرفته است روز چهارشنبه در حاشیه سفر معاون امور مجلس رئیس جمهوری به شهر سوسنگرد به مناسبت 26 آبان سالروز شكست حصر سوسنگرد در گفت و گوی چهره به چهره با حسینعلی امیری گفت:مردم غیور دشت آزادگان همچنان آماده دفاع از میهن و اسلام می باشند.
وی افزود:فرزندان سوسنگرد ، هویزه و بستان امروز نیز از دفاع از حرم حرم ائمه اطهار(ع) دشت نخواهد كشید و همواره در صف اول دفاع از اهل بیت (ع) هستند.

همچنین ببینید: مادر شهید فهمیده درگذشت

مجيده نگراوى كه در جریان محاصره سوسنگرد چند سرباز بعثی متجاوز را به اسارت در آورد افزود: مردم این خطه در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود عمل كردند و اینك وظیفه مسئولان است كه به مشكلات این منطقه رسیدگی كنند.
وی كه از بیماری رنج می برد و هزینه درمان خود را ندارد ،‌ نگران جوانان بیكار این منطقه بوده و اظهار داشت: جوانان دشت آزادگان از بیكاری به ستوه آمده اند و انتظار می رود مسئولان توجهی به این مشكل داشته باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *