بیوگرافی محدثه قبادی بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم +عکس

بیوگرافی محدثه قبادی بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم +عکس

بیوگرافی محدثه قبادی بازیگر و همسرش + عکس و اینستاگرام و سوابق و ویکی پدیا و تصاویر محدثه قبادی بازیگر نقش لیلا در لیلا در سریال آرام میگیریم را در این صفحه مشاهده نمایید.

بیوگرافی محدثه قبادی بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم +عکس

بیوگرافی محدثه قبادی

محدثه قبادی هنرپیشه نقش لیلا در مجموعه «آرام می گیریم».

محدثه قبادی هنرپیشه و کارشناس مجری می باشد.

ایشان در سال ۱۳۶۵ در شهر تهران به دنیا آمده است.

تحصیلات محدثه قبادی

وی در رشته کارگردانی سینما درس خوانده و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی ارشد اخذ نموده است.
محدثه قبادی با ایفای نقش در مجموعه «آرام میگیریم» در نقش لیلا به مخاطبین معرفی شد.

سوابق

ایشان چندین سال مشغول ایفای نقش در تئاتر بوده و در جشنواره های دانشجویی نیز مقام کسب کرده وفیلم های کوتاهی را هم کارگردانی نموده است، ولی مشهوریت وی با ایفای نقش در مجموعه «آرام میگیریم» بود، که ایشان را به مخاطبین تلویزیون معرفی نمود، و ایفای ایشان با چهره و فیزیک آرام در قاب تلویزیون در این مجموعه دیده شد.

بیوگرافی محدثه قبادی بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم +عکس

محدثه قبادی در نقش همسر مجتبی با بازی (مجید اکبری) که نقش یک مامور نیروی انتظامی را ایفا می‌کرد.

به غیراز هنرپیشگی در تئاتر و سینما و تلویزیون به عنوان مجری کارشناس در چندین برنامه سینمایی و هنری و فرهنگی در مورد تئاتر حاضر بوده است.

شروع فعالیت بازیگری محدثه قبادی

او هنرپیشگی را از سال ۱۳۸۹ زمانی که دانشجو بوده شروع نموده است و ایشان یکی از هنرپیشگان باسابقه تئاتر به شمار می‌رود، ولی تا به حال اطلاع کاملی از ایشان انتشار نشده و عکس های بسیار کمی از ایشان در رسانه‌ها دیده شده است.
این چهره خانم محدثه قبادی در مجموعه «آرام میگیریم».

مجموعه «آرام میگیریم» پربیننده ترین مجموعه سال ۱۳۹۵ میباشد، که با ساخته‌ی روح الله سهرابی و نویسندگی مشترک روح الله سهرابی، سید مرتضی مصطفوی فریدون فرهودی و فروغ فروهیده و به تهیه کنندگی فرهاد گلی است، که در پنجاه قسمت ساخته شد و از شبکه دو سیما روی آنتن رفت و اکنون در شهریورماه ۱۴۰۰ در شبکه آی فیلم پخش می شود.

ایشان در مجموعه «آرام می گیریم» با هنرمندانی با سابقه و مشهور از جمله :آتیلا‌پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه و…. بازی نموده است.

علی لهراسبی خواننده تیتراژ این سریال می باشد.

بیوگرافی محدثه قبادی بازیگر نقش لیلا در سریال آرام میگیریم +عکس

این مجموعه آخرین فعالیت هنرپیشگی حسن جوهرچی بود، برای اینکه ایشان در وسط فیلمبرداری این مجموعه فوت نمود.
این مجموعه روایتی از مشکل های خانواده های اصیل را بیان می کند، که در جامعه امروز فرزند هایشان با مسئله و ناهنجاری های غیر اخلاقی رو در رو می‌شوند و آرامش مهم خانواده را نابود می کنند.

حساس ترین سکانسی که بازی کرده

محدثه قبادی در مورد نقشش در این مجموعه بیان می‌کند: «نخستین سکانسی که باید در آن ایفا می‌کردم، سکانس بسیارحساسی بودو به غیر از آزمونی که باید در این سکانس برای انتخاب شدن و یا نشدن میدادم، از لحاظ تولیدی سکانسی احساسی را باید بازی می‌کردم.

من از سال ۹۴ برای ایفای نقش در این مجموعه تست دادم، ولی در آن دوران نقشی به نام لیلا در فیلمنامه نبود، در خرداد سال ۹۵ آقای سهرابی به من گفتندکه می‌خواهم فرصتی را برایتان به وجود بیاورم، که در این مجموعه، توانایی هایت را نشان بدهی و ایشان تاکید شان روی فیزیک چهره آرامی بود که در صورت من دیده بود.

محدثه قبادی هیچگونه صفحه ای در فضای مجازی ندارد و در شبکه اجتماعی هیچ گونه فعالیتی ندارد.

آقار هنری محدثه قبادی

مجموعه آرام می گیریم
نمایش نمایشنامه‌خوانی هنر
فیلم راه شیری.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *