بیوگرافی محمد حسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست عکس همسر و دوست دختر و تصاویر

بیوگرافی محمد حسین کنعانی‌ زادگان و همسرش و پدر و مادر و عکس

بیوگرافی محمدحسین کنعانی‌ زادگان

محمدحسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست ایرانی و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ در بندرماهشهر میباشد و اصالتا اهل بندر امام خمینی یا سربندر است او در پست دفاع میانی بازی میکند فوتبالش را با تیم جوانان استقلال ماهشهر در سال 1388 آغاز کرد و در سال 1390 به پرسپولیس آمد او در سال 1389 به تیم ملی نوجوانان دعوت شد و در همه رده های سنی تیم ملی بازی کرده است.

افتخارات محمدحسین کنعانی زادگان

  • قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر در سال ۹۹ و  ۱۴۰۰ و نایب‌قهرمانی در سال۹۳
  • قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی فوتبال ایران نایب‌قهرمانی در سال ۹۲–
  • قهرمانی با پرسپولیس در سوپر جام در سال ۱۳۹۹
  •  نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس در سال ۲۰۲۰
  •  نایب‌قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر در سال ۹۶

زندگی شخصی

محمدحسین کنعانی‌ زادگان متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ در سربندر بوده و از ورزشکارانی است که در رشته ورزش فوتبال فعالیت می کند.

محمدحسین کنعانی‌ زادگان دارای دیپلم رشته برق صنعتی و مکانیک خودرو میباشد.

محمدحسین کنعانی‌ زادگان عضو بسیج سربندر بوده و هر روز به همراه بچه های محله به مسجد میرفته و دعای ندبه میخواندند و در انجا عضو تیم مقاومت بسیج بندر امام خمینی شد و فوتبالش را شروع کرد.

بیوگرافی محمد حسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست و عکس دوران کودکی و بچگی

شروع فوتبال و سوابق باشگاهی

محمدحسین کنعانی‌ زادگان در پست دفاع توپ می زند و تیم فعلی او باشگاه ماشین سازی تبریز است و یکی از مدافعان این باشگاه می باشد.

بیوگرافی محمدحسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست

تصاویر محمدحسین کنعانی‌ زادگان

از شروع فوتبال حرفه ای تاکنون در تیم های استقلال ماهشهر و پرسپولیس توپ زده و همراه این دو باشگاه بوده است.

همچنین وی بطور قرضی در باشگاه بیرامار پرتغال فعالیت کرده و دوران سربازی خود را نیز در تیم ملوان گذرانده است.

از دیگر تیم هایی که عضو بوده استقلال و سایپا و تیم ملی در رده های زیر ۱۷ سال و زیر ۲۰ است که هم اکنون نیز در ماشین سازی تبریز فعالیت دارد.

پدر و مادر محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن پرسپولیس

پدر و مادر محمدحسین کنعانی زادگان

این فوتبالیست ایرانی با درخشش های اخیر در چند بازی توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شده و قرار است در کنار و همراه ملی پوشان در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ حضور داشته باشد.

بیوگرافی محمدحسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست

عکس مدافع ماشین سازی تبریز

بیوگرافی محمدحسین کنعانی‌ زادگان ،اولین بازی ملی بازیکن ماشین سازی بازی دوستانه مقابل ازبکستان در سال ۱۳۹۴ بوده است. 

بیوگرافی محمد نادری

بیوگرافی علی قلی زاده

وی مدتی نیز در تیم گسترش فولاد تبریز توپ زده که با تغییر سهمیه لیگ برتری این باشگاه به باشگاه ماشین سازی تبریز تغییر کرد.

بیوگرافی محمدحسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست

عکس محمدحسین کنعانی‌ فوتبالیست

در بیوگرافی محمدحسین کنعانی زادگان آمده که دعوت و پیشنهادهایی از باشگاه ایبار اسپانیا داشته که البته توسط این باشگاه تکذیب شد.

ماجرای جدا شدنش در نیم فصل از استقلال نیز به علت مصدومیت و قرار گرفتن در لیست مازاد بود که بعد از این ماجرا از تیم آبی پوشان جدا شد.

بیوگرافی محمد حسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست عکس پدر و مادر و تصاویر

ازدواج و همسر

این بازیکن فوتبال فعلا مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و فعلا در فوتبال فعالیت می کند.

در یکی از این صوت‌ها محمدحسین کنعانی زادگان به دخترجوان که احتمال داده می‌شود پرستوی ورزشی بوده باشد می‌گوید که در قرنطینه تیم ملی است؛ اما به خاطر رفاقتی که با راننده اتوبوس تیم ملی دارد می‌تواند برای کنار هم بودن به اتوبوس بروند. در چنین شرایطی اگر ویروس کرونا بین بازیکنان تیم ملی منتقل می‌شد چه کسی می‌توانست در این باره پاسخگو باشد؟ آیا سلامت بازیکنان زیر سوال نمی‌رود؟

با توجه به اینکه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی حضور دارد. به نظر می‌رسد این اتفاق به حوالی ۲۰ مهر یا ۲۵ آبان باز می‌گردد. تیم ملی در این روز‌ها از کره جنوبی و سوریه دیدار داشته است.

وکیل بازیکن ملی پوش الاهلی که بسیار امیدوار است رای در این پرونده به سود کنعانی زادگان صادر شود، در گفتگویی با خبرنگار ما اینطور حرف هایش را در رابطه با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون آغاز کرد:« در ابتدا ضمن تشکر از سایر ارکان محترم قضایی فدراسیون، این پرونده در کمیته محترم اخلاق تحت بررسی دقیق قرار گرفت. از طرفی به دلیل ساختگی بودن صدا و غرض ورزی افرادی خاص که مرتبط به هیچ باشگاهی نبودند ضمن اعلام شکایت، مراتب در دادسرای جرایم رایانه ای تحت پیگرد قانونی قرار دارد.»

او سپس توضیحات دیگری در رابطه با منشا انتشار فایل را مطرح کرد و ادامه داد:« فردی که صدای مذکور را منتشر نموده است با پیگیری های به عمل آمده در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برد. ضمن اینکه تاکنون چندین بار از این فرد جهت پاسخگویی به انتشار صدا دعوت به عمل آمده است.»

در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟

پرسپولیس هواداران و پیشکسوتان بامعرفت و فهیمی دارد. راز موفقیت این تیم در ۴ سال گذشته اتحاد، همدلی و وحدت پرسپولیسی‌ها بوده است. نیازی هم نیست من بگویم و هواداران عزیز خوب می‌دانند این پرسپولیس در حال حاضر بیشتر از همیشه نیاز به حمایت دارد.

ماشین محمدحسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست بازیکن پرسپولیس و همسرش

شکی هم ندارم طرفداران بامعرفت و دوست‌داشتنی پرسپولیس مثل همیشه از ما حمایت و تشویق‌مان می‌کنند کما اینکه در این چند روز هم پیام‌های مثبت و انرژی‌بخشی از سوی هواداران دریافت کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم با نمایشی خوب و تلاش زیاد جواب زحمات و حمایت‌ های هواداران پرسپولیس را بدهیم.

بیوگرافی محمدحسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست بازیکن پرسپولیس و همسرش

مصدومیت و حذف از استقلال

کنعانی در فصل نقل و انتقالات 95-96 با عقد قراردادی 2 ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست.

او در استقلال حضور موفقی را نداشت و پس از انجام تنها دو بازی برای این تیم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد. او در پایان فصل در حالی که تنها دو بازی انجام داده بود از استقلال جدا شد.

حضور در پرسپولیس تهران

وی یکی از بازیکنان با تعصب و مدافع تیم پرسپولیس می باشد،

من دست بوس همه هواداران استقلال هستم چرا که حتی با وجود اینکه می دانستند من پرسپولیسی هستم به من احترام زیادی گذاشتند.

بیوگرافی محمد حسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست عکس همسر و دوست دختر و تصاویر

اما می خواهم همه هواداران پرسپولیس بدانند که همیشه یک پرسپولیسی اصیل بودم و حتی اگر شما عکس های دوران مختلف حضور من در استقلال را ببینید متوجه می شوید سعی می کنم خودم را خوشحال نشان دهم اما در دلم آشوب بود

بهترین مدافع آسیا

خدا را شکر که کمک همه بچه های تیم در پرسپولیس و تیم ملی بوده تا به این شرایط برسیم. وقتی در ایران بازی می کردم و در تیم ملی همه به من کمک کردند. من سردار و مهدی طارمی جزو بازیکنان برتر آسیا شناخته شدم. من جزو برترین مدافعان آسیا بعد از فینال آسیا معرفی شدم و عملکردم در تیم ملی به عنوان بهترین مدافع وسط آسیا معرفی شدم که خدا را شاکرم.

مسلما بستگی زیادی به شرایط بازی و بازیکنان خواهد داشت. اینکه آقای اسکوچیچ چه تفکر و روندی را دنبال خواهند کرد. با توجه به شناختی که از ایشان پیدا کرده‌ام، آقای اسکوچیچ هر تیمی را از صبح تا شب بارها آنالیز می‌کنند. منظورم این است که بارها فیلم بازی حریفان را خواهند دید و بر اساس تاکتیک حریف فلسفه بازی ما را مشخص خواهند کرد. فکر نکنم بازی تدافعی را در نظر خواهند داشت و درست است که انگلیس بازیکنان قدرتمندی دارد اما مسلما ما هم به دنبال یک نمایش فوق العاده مقابل حریف خواهیم بود.

بیوگرافی محمدحسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس

ماجرای فایل صوتی محمد حسین کنعانی‌ زادگان

رفتار محمد حسین کنعانی زادگان در صورت وقوع و صحت ادعا، به هیچ وجه جای دفاع ندارد. از محتوای وویس مشخص است که زمان آن به حضور تیم ملی ایران در قطر برای بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه در ۲۵ آبان برمی گردد، یعنی حدود ۴۲ روز پیش برمی گردد یا به بازی ایران و کره جنوبی که ۷۶ روز قبل در تهران برگزار شد. اینکه بازیکن تیم ملی پیش از بازی حساس مقدماتی جام جهانی به دنبال بی اخلاقی باشد، کاملا محکوم است و باید در خصوص او برخورد انضباطی صورت بگیرد اما سوال این است که واقعا چرا بعد از ۷۶ روز یا ۴۲ روز درست در روزهایی که این پسر به تیم منتخب سال آسیا راه یافته، باید این فایل های صوتی منتشر شود؟

بیوگرافی محمد حسین کنعانی‌ زادگان فوتبالیست عکس همسر و دوست دختر و تصاویر

ماجرای ماشین 100 میلیاردی

کنعانی زادگان در مصاحبه‌ای گفته بود:” یک مرسدس بنز گذر موقت دارم، بعد از جام جهانی مجوز واردات یک دستگاه خودرو به ما دادند و من هم یک رنج روور وارد کردم که قیمت آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.”

این مصاحبه کنعانی زادگان با واکنش تند سایر ورزشکاران رشته های دیگر از جمله کشتی گیران همراه شد امیرمحمد یزدانی در پستی در واکنش به این صحبت‌ها نوشت که «خوبه ببازی و جایزه بگیری و در این جا عدالت یک واژه و یک ژست است.»

نکته جالب و عجیب این دعوا این است که آن‌هایی که به اهدای این ماشین‌ها اعتراض کرده‌اند اعتراضشان به این بوده که چرا فقط به فوتبالیست‌ها اهدا شده و کسی این سوال را نداشته که چرا باید این رانت در اختیار بخشی از جامعه با هر عنوان و شغلی قرار بگیرد!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *