بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر فرنگی کار و پدر و مادرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر فرنگی کار + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر + عکس ها و جنجال برادران گرایی و اینستاگرام محمدرضا گرایی کشتی گر فرنگی کار و عکس های شخصی و برادرانش حسین و محمد علی را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر

محمد رضا گرایی کشتی گیر و فرنگی کار ایرانی در ۴ مرداد سال ۱۳۷۵ در شیراز به دنیا آمده است و برادر محمد علی گرایی دیگر فرنگی‌کار کشورمان است که هر دو برادران گرایی از کشتی‌ گیران و فرنگی‌کاران موفق و مدال آور فدراسیون کشتی ایران می باشند.
وی در خانه کشتی شیراز فعالیت دارد و مربیش برادرش حسین گرایی است

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر

سوابق و فعالیت های محمدرضا گرایی

من به دلیل اینکه برادرانم در این رشته فعالیت می کردند وارد کشتی شدم.
همه خانواده ما اهل کشتی هستند و حتی مادرم هم کشتی را دنبال می کند و اسم همه کشتی گیران خارجی و
داخلی می داند و می شناسد.

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر

بیوگرافی برادران گرایی فرنگی کار

محمد رضا تاکنون مدال های رنگارنگ زیادی را کسب کرده است .

بیوگرافی محمد رضا گرایی کشتی گیر

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر

محمد رضا گرایی کشتی گیر فرنگی کار

محمد رضا گرایی مدال برنز بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ را از آن خود کرده و علاوه بر آن در مسابقات دانشجویان جهان نیز مدال برنز را چند سال به مقام سوم دست پیدا کرده است .
اکنون نیز در اردوی تیم ملی به سر می برد تا برای انتخابی مسابقات قهرمانی جهان مسابقه بدهد.

بیوگرافی محمد رضا گرایی کشتی گیر

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر

محمدرضا گرایی کشتی گیر شیرازی کیست

از دیگر موفقیت ها و مقام های محمد رضا می توان به مدال های زیر اشاره کرد:

مدال برنز جاکارتا در بازی های آسیایی در سال
بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
وی در مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم به روی تشک رفت و در نهایت موفق شد مقام سوم مسابقات را از آن خود کند.

اینستاگرام محمد رضا گرایی

محمد رضا گرایی درباره مدال مسابقات جاکارتا گفت که بعد از استقبال از ما ، مسئولان وعده و وعبد دادند و بعد از آن دیگر خبری از اعمال وعده ها نشد و همه رفتند سر کار خودشان!

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر

عکس همسر و ازدواج محمد رضا گرایی

گرایی فعلا مجرد است و همه تلاش و وقتش فقط برای کشتی و موفقت می باشد.

بیوگرافی محمد رضا گرایی کشتی گیر

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر

علت درگیری با عبدولی

در مسابقات کسب امتیاز برای انتخاب مسابقات قهرمانی جهان دو برادر گرایی برای حمایت از قادریان با عبدولی درگیری لفظی شدید پیدا کرده و کم مانده بود که به درگری فیزیکی نیز بیانجامد.

بیوگرافی محمد رضا گرایی کشتی گیر

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر

عکس دبده نشده از برادران گرایی

البته این درگیری سر قصه طولانی دارد و مدتی پیش نیز تقریبا حدود سال های قبل نیز این درگیزی رخ داد.

پیشنهاد ما : بیوگرافی امیر علی اکبری و بیوگرافی علیرضا کریمی و بیوگرافی آریا داوری کشتی گیر

بیوگرافی محمد رضا گرایی کشتی گیر

فینال المپیک 2021

پنجمین و آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو با برتری مقابل حریف گرجستانی به فینال المپیک توکیو راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، در مرحله نیمه نهایی مقابل راماز زویدزه دارنده مدال های طلای جوانان جهان و نقره زیر ۲۳سال جهان از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد تا تنها فینالیست کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو باشد.

کسب مدال طلای المپیک 2020

محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران امروز در دیدار فینال بازی‌های المپیک توکیو به مصاف پرویز نصیب اف از اوکراین رفت.

گرایی در این دیدار با نتیجه ۹ بر یک برنده شد و به مدال طلای المپیک دست یافت.

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر فرنگی کار + عکس و اینستاگرام

فرنگی‌کار کشورمان روز گذشته پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم هورتا از کلمبیا را با ۸ بر صفر شکست داد و در دور بعد استابلر از آلمان را با نتیجه ۵ بر ۵ از پیش رو برداشت. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ راماز زوئیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ۵ نماینده کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک توکیو با سرمربیگری محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هستند

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کاراته با نشانی
mohammadreza_geraei در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

مدال طلا و قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو

محمدرضا گرایی، ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران با برتری در فینال بازی‌های المپیک توکیو قهرمان شد و نخستین طلای کاروان کشتی ایران را به نام خود ثبت کرد.

همچنین ببینید فیلم کامل فن خطرناک محمدرضا گرایی به حریف کره ای

دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک، در پاسخ به این سوال که آیا با کسب این ۲ مدال طلا قانع شده یا خیر، گفت: اکثر کشتی گیرانی که در المپیک به مدال طلا رسیده بودند به مسابقات جهانی نیامدند اما هدف من از همان ابتدا تکرار مدال طلا در مسابقات جهانی بود و لطف خدا نیز شامل حالم شد که بر سکوی نخست هر ۲ رویداد بایستم. کسب مدال طلای المپیک انگیزه زیادی به من داد تا در مسابقات جهانی نیز به مدال طلا برسم. قطعا با این ۲ مدال طلا قانع نشده ام و باز هم با همه توان برای خوشحالی مردم و کسب بهترین نتایج به میدان می روم.

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر فرنگی کار و پدر و مادرش + عکس و اینستاگرام

وی درباره رسیدن به رکورد کسب مدال های طلای المپیک و جهان در یک سال، که برای نخستین بار در ورزش ایران صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این اعتماد به نفس را داشتم که در هر ۲ رویداد به مدال طلا برسم و واقعا به چیزی جز طلا فکر نمی کردم. خوشحالم توانستم به این افتخار برسم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم. امیدوارم در مسابقات جهانی پیش رو و همچنین المپیک ۲۰۲۴ نیز باز هم به مدال های طلا برسم.

محمدرضا گرایی در پاسخ به این سوال که بسیاری معتقدند برادرش محمدعلی گرایی به حقش در المپیک و مسابقات جهانی نرسید، گفت: علی بیشترین سهم را در کسب مدال های من داشت و واقعا کسب این افتخارات را مدیون او هستم. بدون شک با داشتن برادری بزرگتر که در اردوها و مسابقات، همیشه به من‌کمک کرده، توانستم به این موفقیت ها برسم. علی واقعا به حقش نرسید و برای او خیلی ناراحتم که با ناداوری نتوانست در المپیک حقش را بگیرد. به هر حال اتفاقی است که افتاده و ما هر دو با انگیزه زیاد تمرینات را شروع کرده ایم و می خواهیم در المپیک پاریس ۲ مدال طلا برای کشتی و ورزش ایران بدست بیاوریم.

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر فرنگی کار + عکس و اینستاگرام
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان شیراز به قول خود در دادن پاداش عمل کردند یا خیر، گفت: متاسفانه تا این لحظه مسئولان شیراز به آنچه قول داده بودند عمل نکردند. گفته بودند ۷۵۰ میلیون تومان به طلایی های المپیک پاداش می دهیم اما نصف آن را دادند. همانطور که گفتید به عنوان نخستین ورزشکار ایران در یک سال به دو طلای المپیک و جهان رسیدم اما باز هم خبری از حمایت از مسئولان شیراز نیست!

بیوگرافی محمدرضا گرایی کشتی گیر فرنگی کار و پدر و مادرش + عکس و اینستاگرام

وی در پایان گفت: از مردم عزیزمان تشکر می کنم و امیدوارم باز هم دعای خیرشان بدرقه راه ما باشد تا در میادین بعدی نیز باعث شادی آن ها شویم. همچنین از پدر و مادرم، مربی عزیزم آقای گیوی، محمد بنا و کادر فنی تیم ملی و دکتر دبیر رییس فدراسیون کشتی و حمید سوریان بخاطر زحماتشان تشکر می کنم. این موفقیت ها حاصل تلاش و حمایت های آقایان دبیر و سوریان است که بطور کامل وقتشان را برای کشتی گذاشته اند. امیدوارم ما نیز با تکرار نتایج خوب بتوانیم جبران کنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *