بیوگرافی مرتضی فاطمی

بیوگرافی مرتضی فاطمی مجری و همسرش

بیوگرافی سید مرتضی فاطمی مجری و همسرش مجری برنامه اختیاریه و سن و محل زندگی و عکس همسر و پسرش و سوابق و آثار کاری و مجری گری و تهیه کنندگی را در مجبه شبونه مشاهده کنید.

سید مرتضی فاطمی | بیوگرافی مرتضی فاطمی مجری برنامه اختیاریه

بیوگرافی سید مرتضی فاطمی

مجری تلویزیون و روزنامه نگار و تهیه کننده متولد سال ۱۳۶۲ و دانش آموخته رشته فلسفه سیاسی در مقطع دکترا می باشد.

جدیدترین اجرایش در برنامه اختیاریه است که تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارد.
این مجری جوان بیشتر در زمینه تهیه کنندگی فعالیت داشته و او را بیشتر با همین حرفه و شغل می شناسند.
اما با ورود به عرصه اجرا و مجری گری تاکنون در چندین برنامه به عنوان مجری حضور داشته است‌
وی علاوه بر اجرا در آثاری چون هوش سیاه ۲ به عنوان تهیه کننده و سریال شرایط خاص و مجری برنامه ۱۸۰ درجه نیز حضور داشته است.

سید مرتضی فاطمی | بیوگرافی مرتضی فاطمی مجری برنامه اختیاریه +اینستاگرام

همسر سید مرتضی فاطمی

این مجری متاهل است و چند سال پیش ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام علی می باشد

بیوگرافی سيد مرتضي فاطمي مجري برنامه اختياريه کیست؟
اسم و بیوگرافی مجری برنامه اختیاریه

بیوگرافی سید مرتضی فاطمی مجری برنامه اختیاریه درباره هدف از ساخت این برنامه گفت: برنامه‌ سازی در تلویزیون با مخاطب فراوان و با ذائقه و سلیقه‌ های مختلف، اقتضائات خاص خود را دارد بنابراین در «اختیاریه» مخاطب‌ سندی و مخاطب‌ محوری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و تلاش ما بر این است که فضایی آرامش‌ و آزاد برای برگزاری گفتگوهای جسورانه و چالشی ایجاد کنیم.

سید مرتضی فاطمی | بیوگرافی مرتضی فاطمی مجری برنامه اختیاریه +اینستاگرام

سید مرتضی فاطمی مجری اختیاریه

مهمانان این برنامه نیز سیاستمداران، ورزشکاران، استادان، نخبگان علمی، هنرمندان، بازیگران، کارگردانان، مجریان، نظامیان، روحانیون و به طور کلی چهره‌هایی که برای مخاطب تلویزیون جذاب باشند، می با شند.

پیشنهادی : بیوگرافی آرمان مهرپناهی و ابراهیم رئیسی و

حواشی مجری اختیاریه با جمشید مشایخی

استاد مشایخی در اسفند ماه مهمان برنامه بود که نحوه سوال و اجرای وی مورد انتقاد قرار گرفت و واکنش های تندی را به همراه داشت و بیشتر کاربران این سوالات را بازجویی عنوان کردند.

اینستاگرام سید مرتضی فاطمی | عکس مرتضی فاطمی و همسرش

واکنش مجری اختیاریه به انتقادات

بیوگرافی سید مرتضی فاطمی ،این مجری نیز در پیج خود در جواب انتقادات پرویز پرستویی و بهنوش طباطبایی این گونه جواب داده :

سال‌ ها قبل برای فیش‌ برداری کتاب جهان‌ پهلوان تختی ماه‌ها در میان اسناد مختلف جستجو کردم. جمعبندی شخصی خودم از دلایل مرگ آقا تختی رو هم دارم اما به احترام مخاطبان به هیچ وجه در برنامه بیان نکردم.
اما تعجب میکنم استاد پرویز پرستویی یا خانم بهنوش طباطبایی که خودشان در فیلم بهرام توکلی درباره جهان پهلوان تختی نقش آفرینی کردند چنین موضعگیری‌هایی دارند. فیلمی که به صراحت در آن مرگ تختی را خودکشی اعلام کرد. حقیقتا دلیل ناراحتی این دوستان را متوجه نمی‌شوم. اگر کسی هم قرار باشد ناراحت باشد بهرام توکلی و سعید ملکان هستند.

سيد مرتضي فاطمي مجري برنامه اختياريه کیست؟

عکس های شخصی سید مرتضی فاطمی

 فارغ از اینکه با پایان بندی فیلم تختی موافق باشم یا مخالف، سوالم این است که وقتی خود سینما به این نتیجه رسیده است که جهان پهلوان تختی خودکشی کرده، چرا برخی وکیل مدافع شدند و با تابوسازی و قدیس‌سازی در برابر اسطوره‌ها مسیر پرسش‌گری درباره حقایق تلخ و شیرین تاریخی را میبندند و نسل جوان رو دعوت به محافظه‌کاری می‌کنند؟

سید مرتضی فاطمی | بیوگرافی مرتضی فاطمی مجری برنامه اختیاریه +اینستاگرام

از این دوستان تقاضا میکنم به جای انتقاد از این گونه پرسش‌ها، از جوانان مطالبه‌گری و پرسشگری را مطالبه کند.
پ ن: جهان پهلوان تختی یکی از بزرگترین اسطوره های زندگی من است. مردمی، متواضع و تکرار ناشدنی. باور کنیم برای هر بزرگی پیش می‌آید که اشتباهات بزرگ هم داشته باشند.

دعوت از یک بچه دزد در برنامه اختیاریه

کارگردان برنامه در پاسخ به سوالی درباره پرونده پرنیان (دختر ربوده شده) واکنش یک مجری تلویزیون به دعوت از کسانی که متهم به آدم ربایی بودند در برنامه گفت: سوال من این است که چرا بعد از دو هفته اقای صمدپور این ویدئو را منتشر کرده است و به برنامه انتقاد دارد.

این برنامه سه مهمان داشت خانواده پرنیا، بازپرس پرونده و خانواده‌ای که کودک را پیدا کرده است. در آن برنامه بازپرس پرونده صراحتاً اعلام می‌کند که پرونده کودک‌ربایی نیست. رضا همسر زنی که کودک را پیدا می‌کند با وثیقه ۶۰ میلیونی آزاد شده و حتی یک دقیقه هم زندان نبوده است. صمدپور باید بداند که اگر فردی بچه بدزدد با وثیقه ۶۰ میلیون تومانی آزاد نمی‌شود. مرجع پرونده هم قوه قضاییه است نه آقای صمدپور.

پیج اینستاگرام

instagram.com/fatemi.s.m

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *