بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری و علت فوت +عکس

بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری و علت فوت +عکس

بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری و علت فوت +عکس و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مسعود رسام از کارگردانهای شناخته شده و با سابقه سینما و تلویزیون بود که سالها در عرصه فیلمسازی فعالیت حرفه ای داشت او فیلم ها و سریالهای زیادی را تولید کرد سریالهای ماندگاری همچون همسران ، خانه سبز، دنیای شیرین، دنیای شیرین دریا و مجید دلبندم از مهمترین کارهای آقای رسام بود.

این کارگردان در سال 1388 بر اثر سرطان خون در سن 52 سالگی فوت کرد او همسر فریبا نادری بود که 27 سال اختلاف سنی داشتند و ازدواج آنها سر و صدای زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته بود.

بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری و علت فوت +عکس

بیوگرافی مسعود رسام

مسعود رسام کارگردان و تهیه‌کننده معروف و با سابقه ایرانی بوده که در سال ۱۳۳۶ به دنیا آمد و متاسفانه در ۱۰ آبان ۱۳۸۸  در سن ۵۲ سالگی در گذشت.

آقای مسعود رسام همسر سابق فریبا نادری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان بوده که بعد از درگذشت ایشان خانم نادری با شخصی به نام مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حاصل ازدواج او یک فرزند به نام یارا می باشد.

بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری و علت فوت +عکس

 

علت فوت مسعود رسام

مسعود رسام در ۱۰ آبان ۱۳۸۸ بر اثر سرطان خون در بیمارستان لاله تهران درگذشت .

شروع فعالیت کارگردانی

او در سال ۱۳۵۸ وارد عرصه هنر شد و فیلم‌ها و سریال‌های پر بیننده را کارگردانی کرد از مهمترین کارهای او می‌توان به سریال مجید دلبندم و تولدی دیگر و خانه سبز و همسران و سیب خنده اشاره کرد که از مهم ترین سریال های دهه ۷۰ و ۸۰ بود که نماینده‌های زیادی را داشت

بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری در تشییع جناز همسرش +عکس

اختلاف سنی 27 ساله با فریبا نادری

مسعود رسام در سال ۱۳۸۵ با فریبا نادری ازدواج کرد اختلاف سنی ۲۷ ساله آنها باعث شد که جنجال زیادی در رسانه ها به وجود بیاید مسعود رسام ۴۹ ساله و فریبا نادری ۲۲ ساله ازدواج بسیار عجیب و جنجالی داشتند.

ازدواج انها در حالی رخ داد که آقای رسام قبلا یک اززدواج ناموفق شد و دارای یک فرزند دختر به نام دنا بود.

بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری در تشییع جناز همسرش +عکس

در نهایت آقای مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ و فقط سه سال بعد از ازدواجش با فریبا نادری بر اثر سرطان خون فوت کرد.

فریبا نادری درباره ازدواجش با او می گوید با این که ما اختلاف سنی زیادی داشتیم اما این اختلاف را حس نمی کردیم.

بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری و علت فوت +عکس

دوران عاشقی فریبا نادری و مسعود رسام

بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم؛ یعنی او من را هم عاشق کرد. بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم. شاید خیلی‌ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال 83 می‌دانستم که مسعود سرطان دارد. سال 85 که با من ازدواج کرد دکترها می‌گفتند کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال 88  با سرطان بجنگد.

بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری در تشییع جناز همسرش +عکس
این جور وقت‌ها خیلی‌ها آدم را قضاوت می‌کنند. ممکن است فکر کنند به خاطر ثروت مسعود رسام بوده که من حاضر شدم با مردی که 27 سال با من اختلاف سنی دارد ازدواج کنم. کسانی که مسعود رسام را از نزدیک می‌شناسند از وضعیت زندگی او خبر دارند و می‌دانند که او ثروتمند نبود. ازدواج با مسعود آنقدر عاشقانه و مهم بود که با وجود مخالفت‌های خانواده این کار را کردم.

بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری در تشییع جناز همسرش +عکس بیوگرافی مسعود رسام همسر اول فریبا نادری و علت فوت +عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *