بیوگرافی فریبا نادری بازیگر و همسر اول و همسر دوم و فرزندان +عکس

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر و همسر اول و همسر دوم و فرزندان +عکس

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران است قد فریبا نادری 167 سانتیمتر و وزن او بین 80 تا 90 کیلوگرم متغیر است او دو بار ازدواج کرده است همسرش اول مسعود رسام بود که 27 سال اخلاف سنی با او داشت و بر اثر سرطان درگذشت همسر دوم مهرداد طباطبایی است که از او یک دختر به نام یارا دارد در ادامه بیوگرافی و عکسهای فریبا نادری و همسر اول و دومش به همراه تصاویر خانوادگی و ماجرای ازدواجش را  مشاهده نمایید.

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر و همسر اول و همسر دوم و فرزندان +عکس

فریبا نادری را می توان به عنوان یکی از بازیگران موفق چند سال اخیر سینما و تلویزیون عنوان کرد او با سریال ها و فیلم های پربیننده توانست به شهرت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند سریال ستایش را می توان به عنوان یکی از شاخص ترین سریالهای او در در دهه ۹۰ عنوان کرد سریالی که توانست بیننده های زیادی را به دست آورد خانم فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام کارگردان شناخته شده کشورمان بود که متاسفانه در سال ۱۳۸۸ درگذشت و بعد از مدتی با آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حاصل ازدواج آنها یک فرزند دختر به نام یاران میباشد در این صفحه به بیوگرافی کامل از خانم فریبا نادری خواهیم پرداخت تا شما با بیوگرافی و زندگی شخصی و بیشتر آشنا شوید

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر و همسرش مهرداد طباطبایی | بیوگرافی و عکسهای فریبا نادری و همسر اول و دومش

  • نام اصلی: فریبا نادری
  • تاریخ تولد: ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ ‏
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: بازیگر
  • شروع فعالیت: سال 1382
  • همسر اول: مسعود رسام
  • همسر دوم: مهرداد طباطبایی
  • فرزندان: دنا (دختر مسعود رسام) و یارا
  • پیج اینستاگرام: __fariba_naderi

بیوگرافی فریبا نادری

در روز ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در شهر تهران به دنیا امده است او بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام کارگردان سرشناس میباشد.

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر و همسر اول و دومش مهرداد طباطبایی +عکس

بازیگر شدن به صورت اتفاقی

فریبا نادری به صورت کاملا اتفاقی وارد دنیای بازیگری شده توسط یکی از دوستانش در یک فراخوان بازیگری شرکت کرد و تست بازیگری داد

آقای مسعود رسام کارگردانی بود که از خانم فریبا نادری تست‌ بازیگری گرفته و مورد قبول شد

همچنین ببینید:

درخشش در اولین سریال

فریبا نادری بازیگری را در سال ۱۳۸۲ با سریال تلویزیونی مروارید سرخ آغاز کرد سریالی به کارگردانی مسعود رسام که بعدا با او ازدواج نمود این مجموعه در ۲۶ قسمت از شبکه تهران به روی آنتن در اولین تجربه هنری خانم فریبا نادری رقم بخورد

درخشش ایشان در سریال مروارید سرخ باید شد که دو سال بعد آقای عباس رنجبر او را برای مجموعه گل بارون زده انتخاب کند

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر و دومش مهرداد طباطبایی +عکس

او سپس در مجموعه‌های یلدا و بزرگمرد کوچک و غیرمحرمانه و سالهای مشروطه نیز به ایفای نقش پرداخت

خانم فریبا نادری بیشتر به عنوان یک بازیگر تلویزیونی شناخته می شود چرا که بیشتر فعالیت های هنری در زمینه ی تلویزیون بوده است

از مهمترین کارهای هنری که انجام داده سریال ستایش بوده که در فصل سوم آن بازی کرده است و نقش پری سیما را بر عهده دارد این مجموعه توسط آقای سعید سلطانی کارگردانی شده و از شبکه سوم سیما پخش می شود

ازدواج اول و درگذشت همسر اولش

فریبا نادری بعد از تست بازیگری که نزد آقای مسعود رسام انجام داد در نهایت با وی ازدواج کرد . این ازدواج در حالی صورت گرفت که پزشکان مسعود رسام را به دلیل سرطان جواب کرده بودند و با این حال خانم فریبا نادری با او ازدواج کرد که بعداز مدتی درگذشت.

مسعود رسام همسر اول فریبا نادری در مراسم تشییع

جریان ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

او از بازیگران توانا در عرصه فیلم و سریال ایران در خصوص زندگی مشترک خود با همسر مرحومش مسعود رسام بیان داشته است که در زندگی مشترکم باو جود اختلاف سنی زیاد احساس خوشبختی میکردم و هرگز خلا تفاوت سنی خود را حس نکرده ام.

زندگی با ایشان برای من سرشار از درس های آموزنده بوده است که همیشه در ذهن من است.

به عقیده من ازدواج از مهم ترین مسله زندگی انسان ها است باید به آن توجه ویژه داشته باشند، زیرا ازدواج موفق زمینه ساز زندگی راحت بدون دغدغه است.

بیوگرافی فریبا نادری و همسر اول و همسر دوم +عکس های جنجالی

ماجرا آشنایی فریبا نادری با مسعود رسام

آقای رسام بیان داشت بنده همیشه در آتیله ام با ادم های مشهور قرار ملاقات میگذاشتم اما این بار به اصرار وی در کافه جهت آشنایی بیشتر قرار گذاشتیم.

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر +عکس

نادری عنوان کرد در ۱۸ سالگی به همراه دوستش به دفتر رسام رفته تا تست بازیگری بدهد که آن زمان ایسان بازیگران فیلم مروارید سرخ را گزینش میکرد، و اونجا من به همراه دوستم برای تست او آمده بودم نه خودم که به پیشنهاد رسام بنده اونجا تست دادم و خوشحال شدم.

بعد از قبولی در تست بازیگری در دوره کلاس آقای بهروز بقایی شرکت کرده ام و بنده فیلم مروارید سرخ را منشا آشنایی با آقای رسام میدانم .

ازدواج با مسعود رسام که پزشکان جوابش کرده بودند

بعد از مدت آشنایی با مسعود حس کردم رفتارش با من به گونه دیگری است و به من علاقه داره که این حس را خودش به من اعلام کرد و بعد از اینکه فهمیدیم بهم علاقه داریم باهم ازدواج کردیم من از سال ۸۳ شاهد ماجرا مریضی مسعود بودم و ما سال ۸۵ باهم ازدواج کردیم

غکس های بدون حجاب فریبا نادری بازیگر | تصاویر خانوادگی فریبا نادری

درحالی که دکتر میگفت فقط ۶ ماه دیگر مسعود برای ادامه زندگی فقط دارد اما معجزه عشق و همنشینی باعث شد که ایشان تا سال ۱۳۸۸ باز مریضی سرطان دست و پنجه نرم کند.

به خاطر عشق بود نه ثروت

فریبا نادری میگوید وقتی خبر ازدواج من با آقای رسام پخش شد خیلی‌ها فکر می‌کردند که بنده به خاطر ثروت با ایشان ازدواج کرده ام با مردی که فقط ۲۷ سال با من اختلاف سنی داره کسانی که آقای محسود را از نزدیک می شناسند از وضعیت زندگی خبر دارند می‌دانند که او پولدار نبوده و ازدواج من صرفاً بر پایه عشق و علاقه صورت گرفته است.

بیوگرافی فریبا نادری و همسر اول و همسر دوم +عکس های جنجالی

خانواده ام مخالف بودند

خانواده بنده با ماجرای ازدواجم مخالفت شدید کردند حتی پدرم با من قهر کرد و زمان خاکسپاری مسعود او رادیدم .
تنها چیزی که از مسعود برای من باقی مانده است خاطرات شیرین و کوتاه مدت آن زمان است که همیشه در ذهنم ماندگار است.

علاقه به امامان

فریبا نادری بیان داشت پایبند به اصول دینی هستم و عاشق امامان هستم و حتی برای زیارت به کربلا و نجف هم رفته ام .

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی و دخترش یارا +عکس های جنجالی

ازدواج مجدد فریبا نادری و همسر دومش

فریبا نادری بازیگر ۳۳ ساله سینما و تلویزیون ، ۸ سال پس از درگذشت همسر سابقش مسعود رسام ، برای بار دوم ازدواج کرد .

دنا رسام دختر مسعود رسام از زندگی مشترک اولش می باشد و دختر فریبا نادری نیست.

در سال ۱۳۹۶ فریبا نادری زندگی مشترکش را با مهرداد طباطبایی آغاز کرد.

مهرداد طباطبایی جزو فعالان در زمینه ی مواد غذایی می باشد.

حاصل زندگی آنها از ازدواج دومش یک دختر به نام یارا می باشد.

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی و دخترش یارا +عکس های جنجالی

گفتگو درباره نقش پری سیما در ستایش 3

چه شد با وجود این که می‌دانستید نقش منفی است و شاید بازتاب‌هایی در جامعه داشته باشد بازی در «ستایش» را پذیرفتید؟

از ابتدا می‌دانستم که می‌خواهم نقش چه شخصیتی را بازی کنم و استقبال هم کردم. کار من بازی کردن است و مهم نیست که عده‌ای بگویند چقدر بدجنس است! به من که نمی‌گویند بلکه شخصیت این فضا را ایجاد کرده و من سعی می‌کنم توان بازیگری ام را نشان دهم و این که چقدر می‌توانم در نقش‌های متفاوت بازی کنم.

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی و دخترش یارا +عکس های جنجالی

وقتی شخصیت «پری سیما» به شما پیشنهاد داده شد، چون دو ماه بعد از تولد فرزندتان بود و تازه مادر شده بودید در این شرایط خاص چطور راضی شدید تا با فصل سوم همراه شوید و می‌توانستید مثل برخی بازیگران حضور نداشته باشید.

مسئولیتی در قبال پری سیما داشتم. شاید اگر نمی‌آمدم بازیگری دیگر می‌آمد. البته تیم کارگردانی و تهیه کننده برای من و فرزندم سر صحنه آرامش را فراهم کردند.

پس دخترتان را هر روز سر صحنه می‌بردید؟برخی روز‌ها که قرار بود طولانی و ۱۳، ۱۴ ساعت جلوی دوربین بازی کنم، چون دخترم شیر خودم را می‌خورد او را سر صحنه می‌بردم و گاهی مدام در حال ارسال شیر به خانه بودم. (می خندد).

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی و دخترش یارا +عکس های جنجالی

برخلاف این که ما پری سیما را شخصیت بدجنسی می‌بینیم، اما با شناختی که از فریبا نادری دارم شخصیتی خوش اخلاق، خونگرم و اجتماعی دارید. خصوصیت بارز اخلاقی تان چیست؟

شاید خیلی مهربان هستم و همه آدم‌ها را دوست دارم. وقتی پشت فرمان ماشین هستم و آدمی می‌خواهد عبور کند می‌ایستم تا رد شود که بقیه به من می‌خندند، اما این مرا خیلی خوشحال می‌کند. خوبی کردن به آدم‌ها خیلی برایم اهمیت دارد.

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی و دخترش یارا +عکس های جنجالی

همین خصلت خوب تان سبب شده گاهی پنهانی به بچه‌های کار و بی سرپرست کمک کنید؟آدم آن کار را برای دل خودش انجام می‌دهد. زمانی ما می‌خواهیم برای خیریه پول جمع کنیم و نیاز داریم به این که مردم همیاری کنند تا مثلاً مخارج درمان سنگین بنده خدایی را فراهم کنیم و من حتماً مشارکت می‌کنم، ولی جا‌هایی می‌بینم کاری از دست خودم و خانواده ام بر می‌آید و آن کار را نمی‌شود در بوق و کرنا کرد.

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی و دخترش یارا +عکس های جنجالی

از دید مخاطب شخصیت پری سیما در سریال ستایش را چگونه می‌بینید؟خیلی لجم می‌گیرد! زمان‌هایی که سکانس‌های حسی تری دارد و از دردش می‌گوید با خودم می‌گویم که حق دارد از این زندگی گزیده شده باشد، ولی در کل این حق را ندارد زندگی را از فرد دیگری بگیرد برای این که خودش در زندگی اش اذیت شده و این جا لج آدم را در می‌آورد.

شخصیت پری سیما خیلی از فریبا نادری دور است؟

پری سیما حتی نقطه مقابل من هم نیست و جزو نقاط بعید و محالات اخلاقی فریبا نادری است.

بیوگرافی فریبا نادری +عکس های جنجالی

اهل فضای مجازی نیست

خیلی وقت گشت و گذار در فضای مجازی را ندارم. به این نتیجه رسیده ام که چیزی از فضای مجازی درنمی آید که باعث پیشرفت فریبای امروز شود. الان که در «ستایش» نقش ام پررنگ تر شده در حد اطلاع رسانی در اینستاگرام کلیپ ها و ویدئو ها را می گذارم و کامنت ها را می خوانم اما وقتی کاری ندارم دلیلی نمی بینم که به هر بهانه ای و با هر عکسی حضور داشته باشم.

بعد از ستایش در یکی، ۲ نقش خاکستری بازی کردم اما از نظر تاثیرگذاری «پری سیما» موثرتر بود. همچنین از میان نقش هایی که مثبت بودند نقشی که در سریال «پرستاران» داشتم تاثیرگذار بود. گاهی وقتی به بیمارستان می روم همراهان بیماران از وضعیت بیمارشان می پرسند و به آن ها می گویم من فقط نقش بازی کردم و پرستاری یاد ندارم.

خیر، اگر بود نمی گذاشت با بچه دو ماهه سر صحنه بیایم و بازی کنم. کل خانواده همسرم بازی هایم را پیگیری و نقد می کنند.

بیوگرافی فریبا نادری و همسر اول و همسر دوم +عکس های جنجالی بیوگرافی فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی و دخترش یارا +عکس های جنجالی بیوگرافی فریبا نادری +عکس های جنجالی بیوگرافی فریبا نادری و دخترش یارا +عکس های جنجالی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. فریبا نادری خیلی خوبه دوسش دارم

  2. جواد انصاری شیری

    اخ. لامصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *