بیوگرافی ملیندا گیتس همسر بیل گیتس کیست + اینستاگرام

بیوگرافی ملیندا گیتس همسر بیل گیتس کیست + اینستاگرام

بیوگرافی ملیندا گیتس همسر بیل گیتس کیست + اینستاگرام و سوابق هنری ملیندا گیتس را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی ملیندا گیتس

ملیندا گیتس در شهر دالاس در ایالت تگزاس در آمریکا به دنیا آمد. او دانشجوی نمونه در آکادمی اورسولین بود، مدرک لیسانس خود را در رشته علوم کامپیوتر و اقتصاد از دانشگاه دوک در سال ۱۹۸۶ میلادی، و مدرک MBA را از مدرسهٔ تجارت فوکوآ دانشگاه دوک در سال ۱۹۸۷ میلادی دریافت کرد.

بیوگرافی ملیندا گیتس همسر بیل گیتس کیست + اینستاگرام

ملیندا گیتس همسر بنیانگذار مایکروسافت بیل گیتس است. او بیشتر به عنوان بنیانگذار بنیاد “بیل و ملیندا گیتس” برای فعالیتهای بشردوستانه‌اش شناخته شده است. وی لیسانس خود را در رشته اقتصاد و علوم کامپیوتر از دانشگاه Duke به پایان رساند و MBA(مدیریت ارشد تجارت) خود را از دانشکده بازرگانی Duke’s Fuqua گرفت.

ملیندا گیتس و کار در مایکروسافت

ملیندا گیتس  در سال 1987 در شرکت مایکروسافت  مشغول به کار شد. او به‌عنوان مدیر محصولات شروع به کار کرد و در درجه اول محصولات چندرسانه‌ای و تعاملی را توسعه داد. در طی نه سال کار برای مایکروسافت، ملیندا راه خود را برای مدیریت کلی بخش اطلاعات محصولات باز کرد. محصولاتی که او روی آن کارکرده بود شامل وب‌سایت اکسپدیا برای برنامه‌ریزی بودجه سفر، راهنمای فیلم تعاملی سینمانیا و دایره المعارف دیجیتال چندرسانه‌ای انکارتا بود.

بیوگرافی ملیندا گیتس همسر بیل گیتس کیست + اینستاگرام

سوابق و شغل

او بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۳ میلادی عضو هیئت مدیره دانشگاه دوک بود و بعد از ازدواج با بیل گیتس در سال ۲۰۰۰ بنیاد بیل و ملیندا گیتس را بنیان گذاشتند ، بزرگترین سازمان خیریه خصوصی جهان از سال ۲۰۱۵ که طی همین فعالیت ها، یک کمپین واکسیناسیون در قرن بیست و یکم را هدایت کرد که به طور قابل توجهی به ریشه کن کردن ویروس فلج اطفال در آفریقا کمک کرد. ملیندا به طور مداوم به عنوان یکی از قدرتمندترین زنان جهان توسط Forbes رتبه بندی شده است

بیوگرافی ملیندا گیتس همسر بیل گیتس کیست + اینستاگرام

تصویر بالا کلیسایی که خانواده ی ملیندا در مراسم های آن شرکت می کرده اند. پدر و مادر ملیندا قصد داشتند هر چهار فرزند خود را به دانشگاه بفرستند، به همین دلیل پدر ملیندا کسب و کاری جانبی در زمینه ی اجاره ی املاک به راه انداخت.

همچنین ببینید بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار همسرش

او در این باره گفته است: «ما در اداره ی این کسب و کار به او کمک می کردیم و حساب و کتاب هایش را نگه می داشتیم. ما هم شاهد درآمد های این کسب و کار بودیم و هم مخارج آن».

بیوگرافی ملیندا گیتس همسر بیل گیتس کیست + اینستاگرام

اوج شهرت ملیندا فرنچ

ملیندا فرنچ پس از ازدواج با بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان به فعالیت‌های خیرخواهانه و کمک های بهداشتی مراقبتی و بحث برابری جنسیتی در مناطق مختلفی از جهان پرداخت و به شهرت رسید

ازدواج و فرزندان ملیندا گیتس

ملیندا گیتس در سال ۱۹۹۴ میلادی با بیل گیتس مؤسس، مدیر عامل، و مدیر بخش نرم‌افزار شرکت مایکروسافت ازدواج کرد.

بیوگرافی ملیندا گیتس همسر بیل گیتس کیست + اینستاگرام

در سال 2011، بنیاد بیل و ملیندا گیتس رسالت خود را به‌طور رسمی بازسازی كرد: “بهبود عدالت در چهار زمینه: بهداشت جهانی، آموزش، دسترسی به اطلاعات دیجیتالی از طریق کتابخانه‌های عمومی و پشتیبانی از خانواده‌های در معرض خطر در ایالت واشنگتن و اورگان.” در سال 2012 ملیندا گیتس متعهد شد که مبلغ 560 میلیون دلار برای بهبود دسترسی به لوازم پیشگیری از بارداری برای زنان در کشورهای جهان سوم اختصاص دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *