بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار همسرش

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار همسرش +عکس

تاریخ انتشار 26 مهر 1400 – Study time 5 minutes

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار قهرمان اسب سواری مصر را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دختر بیل گیتس رئیس شرکت مایکروسافت و ثروتمندترین مرد جهان روز گذشته ازدواج کرد و نکته جالب ازدواجش تعداد مهمانان مراسم عروسی او بود! فقط 50 نفر !! به مراسم عروسی انها دعوت شدند و غذای تهیه شده برای مهمانان ماکارانی بود! مراسم ساده عروسی او بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است که دختر ثروتمندترین مرد جهان عروسی خود را چقدر ساده برگزار کرده است ولی برخی از جوانان راضی به ازدواج ساده نیستند…

به این مناسبت بیوگرافی دختر بیل گیتس در ادامه تهیه کرده ایم که میتوانید ببینید.

بیوگرافی جنیفر گیتس

جنیفر گیتس دختر ثروتمندترین انسان روی کره زمین است پدرش بیل گیتس رئیس شرکت مایکروسافت در هر ثانیه 250 دلار درامد دارد و اصلا نیازی به کار کردن ندارد و این مبلغ به حساب او واریز میشود.

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار همسرش

جنیفر گیتس متولد 22 آوریل 1990 در شهر واشینگتن آمریکا است او دختر دوم بیل گیتس است که در حال حاضر در شرکت پدرش مشغول به کار است.

وی در رشته بیولوژی تحصیل کرده و از دانشگاه کالج استنفورد امریکا فارغ التحصیل گردیده است و دارای هوش بسیار بالایی است که به عنوان شاگرد اول دانشگاه محسوب میشود.

عاشق اسب سواری

جنیفر گیتس به اسب سواری علاقه بسیار زیادی دارد و مربی او نامزدش نایل نصار است که بعد از سالها رابطه با یکدیگر ازدواج کردند

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار همسرش

این دختر به همراه مربی اش توانسته که در مسابقات بین المللی شرکت کرده و مقامات مهمی را به دست اورد و حتی توانسته قهرمان اسب سواری در امریکا شود.

خواهر و برادر

جنیفر یک خواهر 14 ساله و یک برادر 17 ساله دارد که نام های آنها “روری” و “فب” است.

مادر جنیفر گیتس

نام مادرش ملیندا فرنچ است که به عنوان مدیر تولید شرکت مایکروسافت فعالیت دارد او توسط مجله فوریس به عنوان سومین زن قدرتمد جهان برگزیده شده است.

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار همسرش +عکس

نایل نصار همسر جنیفر گیتس

این دختر در دانشگاه با نایل نصار که اهل مصر است اشنا میشود و به همین دلیل به سراغ سوارکاری میرود نایل نصار از قهرمانان اسب سواری مصر بوده که این رشته ورزشی را به جنیفر گیتس اموزش میدهد و از او یک قهرمان اسب سواری میسازد حالا تصمیم در سال 2020 با یکدیگر ازدواج کردند ازدواجی که سر و صدای زیادی در رسانه های جهان به وجود اورده است

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار همسرش +عکس

 ماجرای بخشیدن ثروت به خیریه

پدرشان ثروت خود را به امور خیریه بخشیده و گفته که فرزندانم را از این ثروت محروم خواهم کرد چرا که باید خودشان تلاش کنند و پول زحمات خود را به دست اورند!

او میگوید که قبل اینکه ثروتم را به خیریه ببخشم با خانواده و فرزندانم مشورت کردم و آنها نیز از این تصمیم استقبال کردند.

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار همسرش +عکس

ماجرای آشنایی و مراسم ازدواج

جنیفر گیتس بیل گیتس روز شنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ در نیویورک با نامزد مصری تبارش ازدواج کرد. مراسم عروسی دختر بیل گیتس بعد از ظهر شنبه در خانه گیتس در وسچستر نیویورک با حضور ۳۰۰ مهمان برگزار شد.

روز جمعه نیز یک مراسم خصوصی برای عقد نکاح این زوج بر اساس قوانین اسلامی در باغ ۵۷ هکتاری خانواده گیتس در محله “سالم شمالی” در نیویورک برگزار شده است.

نایل و جنیفر در ژانویه ۲۰۱۷ با یکدیگر آشنا شدند. آنها علاقه‌مندی‌های مشترک متعددی دارند که مهم‌ترین آنها عشق به اسب و سوارکاری است. هر دو آنها نیز از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شده‌اند.

بیوگرافی جنیفر گیتس دختر بیل گیتس و ازدواج با نایل نصار همسرش عکس
آنها در مسابقات اسب سواری با هم آشنا شدند و سال‌ها با یکدیگر دوست ماندند تا اینکه این رابطه تبدیل به یک رابطه عاشقانه شده و در آخر به ازدواج ختم شد.

علیرغم اینکه ثروت بیل گیتس حدود ۱۱۹ میلیارد دلار برآورد شده، سهم جنیفر از این ثروث هنگفت تنها ۱۰ میلیون دلار است. بیل گیتس وصیت کرده مقدار اندکی از ثروتش به فرزندانش برسد تا آنها بتوانند با تلاش خود به موفقیت برسند.

موسس شرکت مایکروسافت ۶۴ میلیون سهم از یک شرکت را بخشید با این حال هنوز با ۱۱۹ میلیارد دلار در رده دوم ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *