بیوگرافی ممد و نیکا و اینستاگرام ممد و نیکا چرا از ایران رفتن

ممد و نیکا کیست؟ بیوگرافی و پیج اینستاگرام ممد و نیکا + کلیپ های ممد و نیکا همراه ماجرای مهاجرت و رابطه آنها با هم را در این صفحه مشاهده نمایید.

ممد و نیکا کیست؟

نیکا فلاحی به همراه دوست اش ممد از شاخ های اینستاگرام بوده که با ساخت کلیپ های نز به شهرت رسده اند آنها خیلی زود توانستند فالوئرهای زیادی را به دست اورند و در حال حاضر بیش از دو میلیون فالوئر دارند.

ممد و نیکا کیست؟ بیوگرافی و کلیپ های اینستاگرام ممد و نیکا

این دو نفر با کلیپ هایی به سبک تیک تاک موفق شدند در یکی دو سال اخیر مخاطبان اینستاگرام را به سمت خود ببرند.

ممد و نیکا به همراه دیانا رحیمی ، ارسلان کاشی ، عسل ایزدیان ، متین امینی ، محمد روشنفکر، رضا برزگر اکیپی را تشکیل داده که به ساخت کلیپ های طنز مشغول هستند.

البته کلیپ های انها در حد 10 ثانیه بوده و موضوع خاصی را هم دنبال نمیکند و صرفا برای سرگرمی و کل کل کردن کلیپ میسازند و اینکه اینقدر این کلیپها علاقمند دارد در نوع خود جالب است

در 22 فروردین ماه ممد با انتشار یک ویدئو مدعی شد که تصمیم گرفته به همراه نیکا از ایران بروند و راهی ترکیه شوند.

“ممد” گفت کسی از ترک وطن خوشحال نمی شود ولی برخی اتفاق ها باعث مهاجرت شد. او می گوید همه را دوست دارند و برای کسی کم نذاشته اند.

ممد و نیکا کیست؟ بیوگرافی و کلیپ های اینستاگرام ممد و نیکا

مشخص نیست دقیقا او از دست چه کسانی ناراحت است؟ اکیپشان یا مخاطبان یا مشکلات قانونی پیدا کردند!

او می گوید کاش میشد دوباره کنار یکدیگر بود. نیکا و ممد دو اینفلوئنسر اینستاگرامی هستند که دنبال کنندگان زیادی دارند و ویدئوی فان می سازند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا