بیوگرافی مهشاد کریمی خبرنگار و همسرش کیست + اینستاگرام

بیوگرافی مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و همسرش کیست + اینستاگرام

بیوگرافی مهشاد کریمی خبرنگار و همسرش کیست + اینستاگرام و سوابق و ماجرای درگذشت او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، چندین نفر مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند. این ویدئو، ادای احترام و یادبودی است کوتاه برای همکار فقیدمان، مهشاد کریمی. روحش شاد.

بیوگرافی مهشاد کریمی

در 23 تییرماه 1400 یک دستگاه اتوبوس مسافربری از محور ارومیه به نقده دچار حادثه شده و واژگون شد.

بیوگرافی مهشاد کریمی خبرنگار و همسرش کیست + اینستاگرام

متاسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست داده که خانم مهشاد کریمی یکی از این مسافران بود که جان خود را از دست داد.

علاوه بر خانم مهشاد کریمی، خانم ریحانه یاسمی نیز در این اتوبوس دچار سانحه شد و فوت کرد  خانم مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست خبرگزاری ایسنا بود که سالها در این خبرگزاری فعالیت می‌کرد

علت سفر به ارومیه

او برای تهیه گزارش درباره احیای دریاچه ارومیه به این شهر سفر می کرد که متاسفانه عمرش به دنیا باقی نبود و جانش را از دست داد این خبر را خانم آزاده مختاری همکار ایشان در توئیتر منتشر کرد و نوشت که مهشاد قرار بود لباس عروس به تن کند و مراسم عروسی او نزدیک بود اما متاسفانه در گذشت یکی از خبرنگاران حاضر در این حادثه نیز دچار شکستگی قفسه سینه شده است

بیوگرافی مهشاد کریمی خبرنگار و همسرش کیست + اینستاگرام

یکی از خبرنگاران حاضر در این حادثه که سوار اتوبوس واژگون شده بود و در این حادثه خودش از ناحیه قفسه سینه دچار مصدومیت شدید شده است به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت : اتوبوس از صبح دچار مشکل بود. اتوبوس قدیمی بود. زمان حادثه خواب بودم که ناگهان با تکان های شدید اتوبوس از خواب پریدم. در چند ثانیه رخ داد . واژگون شدیم.

همچنین ببینید بیوگرافی ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا 

وی در خصوص نحوه درگذشت دو خبرنگار زن این حادثه گفت: مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی کنار پنجره نشسته بودند . احتمالا از پنجره ها به بیرون پرتاب شده و زیر اتوبوس ماندند.

بیوگرافی مهشاد کریمی خبرنگار و همسرش کیست + اینستاگرام

همسرش کیست

گفته میشود این خانم خبرنگار مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است اگر از بیوگرافی ایشان اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد و در این صفحه درج شود.

پیج اینستاگرام مهشاد کریمی

بیوگرافی مهشاد کریمی خبرنگار و همسرش کیست + اینستاگرام

خبرگزاری ایسنا و ایرنا، تصاویری تلخ از حاشیه مراسم تشییع پیکر خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا را منتشر کرد که که در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شدند را منتشر کرد

ایسنا نوشت: مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان‌غربی جان باخته‌اند برگزار شد.

این مراسم در قطعه ۲۵۵ بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نام‌گذاری شده است انجام شد.

کریمی و یاسینی خبرنگاران جان‌باخته ایسنا و ایرنا در سانحه واژگونی اتوبوس با بدرقه خانواده و همکارانشان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شدند.

بیوگرافی مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و همسرش کیست + اینستاگرام بیوگرافی مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و همسرش کیست + اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *