بیوگرافی مهناز انصاریان بازیگر سریال پس از باران و همسرش + سوابق

بیوگرافی مهناز انصاریان بازیگر سریال پس از باران و همسرش + سوابق

بیوگرافی مهناز انصاریان بازیگر سریال پس از باران و همسرش + سوابق و آخرین خبر از او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید..

بیوگرافی مهناز انصاریان

ایشان از بازیگران شناخته شده و پیشکسوت تلویزیون ایران بوده که با حضورش در سریال پس از باران به شهرت فراوانی دست

بیوگرافی مهناز انصاریان بازیگر سریال پس از باران و همسرش + سوابق

وی با سریال پس از باران و نقش شیرین در بین مردم شناخته شده اما بعد از آن سال‌های زیادی است که دیگر در عرصه بازیگری فعالیت ندارد

خانم مهناز انصاریان در سال ۱۳۴۴ به دنیا آمده است و از بازیگران باسابقه کشورمان می باشد

سوابق بازیگری

مهناز انصاریان سالها در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشته است سریال پس از باران در سریال هایی همچون مرگ تدریجی یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی بازی کرده است سریال های هفت سنگ قصه پریا می خواهم زنده بمانم شهر خاکستری نیز از دیگر کارهای او به شمار می‌آید اما وجود شهرت او برای بازی در نقش شیرین در سریال پس از باران بوده است که در سال ۱۳۷۹ توسط آقای سعید سلطانی ساخته شد.درخشش او در فیلم می خواهم زنده بمانم به کارگردانی ایرج قادری، باعث شد تا برای نقش شیرین انتخاب شود . وی در زمان بازی در سریال پس از باران ۳۵ سال داشت که با گریم توانسته بود در نقش زن میانسال در نقش زن غلام را با بازی عسگر قدس بازیگری پیری غلام ظاهر شود.

بیوگرافی مهناز انصاریان بازیگر سریال پس از باران و همسرش + سوابق

تجربه نویسندگی

مهناز انصاریان علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه نویسندگی نیز تجربه بسیار زیادی دارد و توانست نخستین کتاب خود را به نام لیلا به چاپ برساند و بعد از آن توانست رمان های بسیار زیادی از جمله مروارید کیش پانسیون محله را نیز چاپ کند.

مهناز انصاریان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۵ در فیلم کلید به کارگردانی ابراهیم فروزش بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پس از باران، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهناز انصاریان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امیرمحمد پورحسن، عماد طاهری، فاطمه آساره و منیژه پورحسن را تجربه کرد.

بیوگرافی مهناز انصاریان بازیگر سریال پس از باران و همسرش + سوابق

ازدواج و همسر

از زندگی شخصی همسر و فرزندان وی اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

درخشش مهناز انصاریان در تئاتر

مهناز انصاریان درباره حضورش در نمایش پای سیب با دارچین اضافه میگیود

امشب آدم‌هایی را در یک کافه کوچک دیدم که قصه زندگی آن‌ها برای خیلی از ما ملموس و فهمیدنی است، فضای کافه، بازی درخشان نوید فرح مرزی در نقش کافه من، بازی واقعی تک‌تک هنرمندان و تلفیق نمایش و موسیقی خوب سبب شده که ما با نمایشی دل‌چسب و تماشایی مواجه باشیم و حس کنیم که سال‌هاست این شخصیت‌ها را می‌شناسیم. من این اتفاق را به این گروه هنرمند تبریک می‌گویم و برایشان موفقیت‌های بزرگ‌تری را آرزو می‌کنم.

در ادامه کامبیز بنان کارگردان «پای سیب با دارچین اضافه» با قدردانی از حضور هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر در مراسم افتتاحیه این نمایش، گفت: قرار بود هنرمند گرامی پوراندخت مهیمن زنگ افتتاح نمایش امشب را به صدا درآورند که متأسفانه این اتفاق، به دلیل ناراحتی قلبی و کسالت ایشان میسر نشد، با آرزوی سلامتی برای این بانوی هنرمند امیدواریم که در شب‌های پیش رو نگاه و نظر هنرمندان و دوستداران هنر را همراهمان داشته باشیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *