بیوگرافی میلاد حسین پور بازیگر نقش جاوید در سریال وارش

بیوگرافی میلاد حسین پور بازیگر نقش جاوید در سریال وارش (پسر وارش)

بیوگرافی میلاد حسین پور بازیگر نقش جاوید در سریال وارش را به همراه رزومه هنری در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی میلاد حسین پور

یازیگر توانمند و توانای سینما و تلویزیون ایران است که در 4 ابان ماه در استان گیلان به دنیا امده است او با حضورش در سریال وارش توانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد و مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار بگیرد.

بیوگرافی میلاد حسین پور بازیگر نقش جاوید در سریال وارش

سریال وارش درباره کاراکتری به نام یارمحمد بوده که به دلیل قحطی در کشور به شمال ایران پناه میبرد و در انجا به کار ماهیگیری میپردازد اما در انجا یک مرد گردنکش به نام تراب اجازه نمیدهد که او ماهی بگیرد و میگوید که اینجا در سلطه من است و باید از من اجازه بگیری.

سوابق هنری

میلاد حسین پور از کودکی علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشته است و همین امر باعث شده که به عنوان یکی از اعضای فعال تئاتر دانش اموزی ندارس باشد.

او بازیگری حرفه ای را خیلی زود شروع کرد و نشان داد که از استعداد بسیار زیادی برخوردار است و با درخشش در فیلم و سریال هایی که تاکنون بازی کرده توانسته نظر اهالی سینما و فیلمسازان را به خود جلب کند

بیوگرافی میلاد حسین پور بازیگر نقش جاوید در سریال وارش

از مهمترین کارهای هنری او میتوان به فیلم سینمایی ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده  و سریال وارش اشاره کرد که در سریال وارش نقش پسری به نام جاوید را بر عهده دارد

میلاد در سال ۱۳۹۳ در فیلم سکوت رعنا به کارگردانی بهزاد رفیعی در هنرمندانی همچون علیرضا عباسی، اکبر پورپاک‌نیا، محمد نوری و یوسف علی‌جانور و … ایفای نقش کرده است که در زمان بازی در این فیلم در سن نوجوانی به سر می برد

بیوگرافی میلاد حسین پور بازیگر نقش جاوید در سریال وارش

او همچنین در فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده در کنار بازیگرانی نظیر ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده و نسرین بابایی ایفای نقش کرده است

بازیگر فیلم ناهید

میلاد حسین‌پور علاوه‌بر فیلم ناهید، سال ۱۳۹۵ در سریال روزهای بهتر در کنار هنرمندانی چون کاظم هژیرآزاد، غلامرضا اصانلو، مریم مقدم و امیررضا دلاوری بازی کرده است.

بیوگرافی میلاد حسین پور بازیگر نقش جاوید در سریال وارش

تصاویر میلاد حسین پور

این هنرمند در سال ۹۸ در مجموعه جذاب وارش نقش جاوید را بازی کرده است.

جاوید پسر وارش بوده که خانم الهام طهموری در نقش این کاراکتر بازی میکند و عاشق شکوفه دختر تراب شده است

در این طرف نیز تراب از جوانی عاشق وارش بود و بارها سعی کرد با او ازدواج کند اما هر بار وارش به این مرد جواب رد داد

جاوید پسر وارش هم پسری درسخوان و مثبت است و وارش آرزوهای بزرگی برای او دارد و از طرف دیگر کینه او به تراب برای آنها مشکل ساز میشود.

 آدرس صفحه اینستاگرام: instagram.com/miladhoseinpoor

بیوگرافی میلاد حسین پور بازیگر نقش جاوید در سریال وارش

فیلمها

  1. روزهای بهتر (سریال تلویزیونی) (۱۳۹۵)
  2. فیلم سینمایی ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده (۱۳۹۳)
  3. فیلم سکوت رعنا (۱۳۹۳)

سریالها

  1. سریال مرد
  2. سریال گذر از رنج ها
  3. سریال وارش
  4. بلوگا به کارگردانی مهدی جعفری سال ۱۳۹۵ (تله فیلم گیلانی “بلوگا” منتخب جشنواره فیلم نوجوانان در اشلینگل آلمان شد.)
  5. تله فیلم قدم خیر به کارگردانی مسعود فرخنده سال ۱۳۹۶

بیوگرافی میلاد حسین پور بازیگر نقش جاوید در سریال وارش (پسر وارش)

سریال وارش در ادامه باز هم این سریال نتوانست در دل مردم گیلان جا باز کند و بازهم شاهد حواشی در فیلمنامه این سریال بودیم.

غریبه دانستن «یار محمد» و «ملنگ» که از شهری دیگر به گیلان آمده و کشتن آن ها، باجگیر نشان دادن تراب، منفی نشان دادن شخصیت های گیلانی، دست زدن تراب شخصیت گیلانی فیلم به همه کارهای خلاف برای رسیدن به عشق بیست ساله اش، با غیرت نشان دادن یوسف و در مقابل بی خیالی جاوید نسبت به ازدواج مادرش با تراب، کمک نگرفتن وارش از گیلانی ها و در مقابل کمک گرفتن آن از میرولی که یک بلوچیست و در مقابل چشم پوشی از مهمان نوازی و غیرت مردم گیلان که قهرمانانی مثل میرزا کوچک خان جنگلی را دارد و نشان ندادن هویت تاریخی درست از گیلان و اسرار به اقتباس فیلمنامه از رمان مهاجران هاوارد فاست رمان‌نویس مشهور آمریکایی همه این ها نشان می‌دهد که فیلمنامه وارش دارای ضعف‌هایی هست و مردم گیلان حق داشتند که از این سریال ناراضی و به صدا و سیما معترض باشند.

همچنین ببینید: عکس های الهام طهموری بازیگر نقش وارش در سریال وارش

سریال‌های میلاد حسین پور

1- گذر از رنج ها (سال 1393): این سریال مجموعه درام تلویزیونی تاریخی، اجتماعی، سیاسی بود که فریدون حسن پور آن را کراگردانی کرد و در ۳۶ قسمت از شبکه یک پخش شد. حسین پور در این سریال با بازیگرانی مثل شیوا طاهری، بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهران رجبی، داود فتحعلی‌بیگی و مجید پتکی هم‌بازی بود.

همچنین ببینید: بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش “امیر رضا دلاوری

2- روزهای بهتر (سال 1396): این سریال مجموعه‌ای اپیزودیک به کارگردانی حمیدرضا لوافی بود که میلاد حسین پور در یکی از اپیزودهای آن با نام گذر از مه بازی کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سلام ، لطفاً در مورد صفحه فیس بوک میلاد حسین پور برایم بگویید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *