بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش "امیر رضا دلاوری"

بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش “امیر رضا دلاوری”

بیوگرافی امیر رضا دلاوری بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال جذاب وارش این شب های از شبکه سوم سیما پخش میشود و موجب استقبال مخاطبان تلویزیونی شده است این سریال جذاب تواسته که مخاطبان زیادی را به دست اورد.

بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش "امیر رضا دلاوری"

یکی از بازیگران اصلی این مجموعه که در اواسط سریال نقشش شروع میشود آقای امیررضا دلاوری بوده که نقش جوانی جاوید را برعهده دارد.

بیوگرافی امیررضا دلاوری

ایشان در 17 مرداد 1355 در شهر تهران چشم به حهان گشوده و از بازیگران مطرح تئاتر و تلویزیون میباشد که سوابق زیادی در کارنامه هنری خود دارد و از چهره های توانمند بازیگری کشورمان محسوب میشود که سالها در عرصه تئاتر بازی کرده و خاک تئاتر را خورده است.

بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش "امیر رضا دلاوری"
امیر رضا دلاوری بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش

او در مقطع دیپلم تحصیل کرده و به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری داشته است وارد عرصه بازیگری شده است و خیلی خوب توانسته استعداد خود را در این زمینه نشان دهد تا آقای احمد کاوری کارگردان معروف او را برای سریال وارش انتخاب کندو  نقش جوانی و بزرگسالی جاوید را به او بدهد.

بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش "امیر رضا دلاوری"

همسر امیررضا دلاوری

این هنرپیشه متاهل بوده و سالها پیش ازدواج کرده است و نام همسرش الهام مرادی است.

حاصل ازدواج آنها یک فرزند به نام دیار میباشد.

بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش "امیر رضا دلاوری"

سوابق و فعالیت های امیررضا دلاوری

او بازیگری را با تئاتر اغاز کرد و در دبیرستان به عنوان یکی از اعضای اصلی گروه تئاتر مدرسه شان بوده و کم کم پله های پیشرفت را طی کرده است

دریافت جایزه اول بازیگری برای نمایش «شب مهتابی «از جشنواره دفاع مقدس و دریافت دیپلم افتخار برای نمایش خیابانی» فجر» علاوه بر این‌ها سه کلیپ موسیقی به نام‌های مثنوی شهادت، مسافر و کاری از مجید اخشابی که به خاطرش جایزه گرفت.

سال ۷۴ بود که اولین کار تصویری اش را انجام داد که در واقع یک کلیپ موسیقی ساخته مسعود آب پرور بود و از طریق وی به دفاتر دیگر معرفی شد و بالاخره کار خود را با سریال مهر خوبان و ترور شروع کرد؛ و با ما چند نفر چهره شد.

او جزو ۵۲۰ هنرمندی بود که از محمد سرافراز بابت انتصاب علی اصغر پورمحمدی به عنوان معاون جدید سیما قدردانی کردند.

نقش جوانی جاوید در سریال وارش

بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش "امیر رضا دلاوری"

در سریال مهر خوبان با صالح میرزا آقایی، آزیتا لاچینی، امین حیایی، محمود عزیزی، مریلا زارعی، محسن آراسته، محسن قاضی مرادی، شهرام حقیقت دوست و … همبازی بود.

در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش پا به سینما نهاد.

در فیلم سینمایی متولد ماه مهر با میترا حجار، محمدرضا فروتن، لاله اسکندری، محمود عزیزی، صبا کمالی و … همبازی بود.

در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال ما چند نفر به کارگردانی فیاض موسوی به شهرت رسید.

امیررضا دلاوری علاوه بر بازیگری در زمینه ی موسیقی و ورزش فعالیت می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش "امیر رضا دلاوری"

وی به سازهای سه تار، تار و تنبک تسلط دارد و آواز سنتی می خواند.

وی بصورت حرفه ای در ورزش رزمی ووشو سبک ساندا فعالیت می کند.

آی دی اینستاگرام امیررضا دلاوری amirrezadelavari می باشد.

امیررضا دلاوری بوده که نقش جوانی جاوید در سریال وارش

او در جدیدترین فعالیت هنری خود در نقش جاوید در سریال وارش بازی کرده است که موفق شده بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد

همچنین ببینید: بیوگرافی آوا دارویت بازیگر نقش نوبر در سریال وارش

در این برنامه، احمد کاوری کارگردان سریال وارش درباره انتخاب بازیگران آن گفت: بیشتر بازیگران فیلم بومی استان گیلان هستند؛ حدود ۱۸۵ بازیگر داشتیم. خیلی از دوستان لطف کردند و در سریال بازی کردند؛ من به رحیم نوروزی گفتم بدون اینکه فیلمنامه را بخواند، در سریال بازی کند و او به خاطر شناختی که از من داشت، قبول کرد. زمانی که فیلمنامه را برای آقای تشکر فرستادم، گفت من چه نقشی را باید بازی کنم؛ تراب مدام در حال فریاد زدن است! اما من لایه‌های دیگر شخصیت تراب را توضیح دادم و او برای ایفای این نقش ترغیب شد.

وی عنوان کرد: همزمان با سه بازیگر حرفه‌ای برای ایفای نقش وارش مذاکره می‌کردم؛ حدود یک ماه و نیم برای این نقش زمان گذاشتیم. از بازیگران مختلف تست گرفتیم. ابتدا برای خانم طهموری نقش کوتاهی را در نظر داشتیم اما زمانی که تست گرفتیم، او را برای نقش وارش انتخاب کردیم.

همچنین ببینید: بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش

امیررضا دلاوری بازیگری را از دوران دبیرستان شروع کرد. بازیگری تئاتر یکی از علاقه‌مندی‌های او بود و بعد از ورودش به این حرفه متوجه شد استعداد زیادی هم در این خصوص دارد. او در سال 73 برای بازی در یک تئاترکه تئاتر شهر برگزار می‌کرد معرفی شد و به این ترتیب وارد دنیای تئاتر شد. هرچند این تئاتر هرگز روی صحنه نرفت اما راهی برای ورود امیررضا دلاوری به دنیای هنر بود.او در سال 74 با سریال مهر خوبان و ترور وارد تلویزیون شد.

حسادت به همسر

الهام مرادی درباره حس بدی که ابتدای زندگی مشترک به روابط اجتماعی همسرش داشت می‌گوید:  اگر با همسرتان هم‌حرفه نباشید، منظورم همسری است كه بازیگر باشد، خب، واقعا زندگی به خصوص در سال‌های اول كمی سخت است. در ابتدا از توجه مردم به همسرم و اینكه مدام هر جا می‌رویم زیر نگاه كنجكاو مردم باشیم خوشم نمی‌آمد و به آن عادت نداشتم اما الان دیگر به این موضوع عادت كرده‌ام و می‌دانم این هم بخشی از شغل همسرم است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *