بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر و همسرش و فرزند +عکس و سوابق

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر و همسرش کیست +عکس و سوابق

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر و همسرش و فرزند +عکس و سوابق

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای علیرضا تبار یکی از هنرمندان مطرح و توامند کشورمان میباشد که در جدیدترین کار هنری خود در سریال وارش به ایفای نقش پرداخته است و توانسته مورد توجه رسانه ها و مردم قرار بگیرد.

او در این سریال نقش جوانی یوسف را بازی میکند که از نقش های اصلی و مهم این مجموعه به شمار می اید.

در این مطلب از مجله شبونه به مناسبت حضور او در این سریال به معرفی وی خواهیم پرداخت.

نام اصلی : علیرضا جلالی تبار
سن و تاریخ تولد : 21 اردیبهشت 1357 تهران
حرفه و شغل : بازیگر
شروع کار : 1374 تاکنون
تحصیلات : لیسانس ادبیات نمایشی
قد : 182 سانتیمتر
همسر : نامشخص

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار

ایشان در سال 1357 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است و از چهره های معروف تئاتر به شمار می اید که توانسته در نمایش های زیادی بازی کند.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار و همسرش بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش

رشته تحصیلی وی بازیگری بوده که توانسته لیسانس خود را در این رشته بگیرد و به صورت حرفه ای به بازیگری بپردازد.

پیج اینستاگرام علیرضا جلالی تبار

در اینستاگرام پیج های متعددی با نام ایشان وجود دارد که مشخص نیست کدام یک از آنها پیج اصلی علیرضا جلالی تبار میباشد

اگر شما از پیج اصلی ایشان در اینستاگرام اطلاعاتی دارید آن را در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه به ما اطلاع دهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

ازدواج و همسر

این آقای هنرمند متاهل میباشد و چندسالیست که وارد زندگی زناشویی شده است.

 

او در اواخر دهه هشتاد وارد دنیای بازیگری حرفه ای شده است و در فیلم سینمایی وقتی همه خوابیم اولین تجربه حرفه ای خود را به دست اورده است.

فیلم وقتی همه خوابیم فیلمی از بهرام بیضایی است، ساختهٔ سال ۱۳۸۷ در ایران. بیضایی پس از هشت سال که از ساخت سگ‌کشی می‌گذشت پروانهٔ ساخت فیلم جدیدی گرفت. این فیلم بیشتر به لایه‌های پنهان سینمای ایران توجه دارد و بعضی از مناسبات آن را به چالش می‌کشد.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار و همسرش
بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش

در فیلم سینمایی وقتی همه خوابیم در کنار مژده شمسایی، مجید مظفری، شقایق فراهانی، حسام نواب صفوی، هدایت هاشمی، سحر دولتشاهی و … بازی کرد.

علیرضا جلالی تبار در سال ۱۳۸۹با حضورش در سریال گمشده اولین گام حرفه ای خود را در تلویزیون برداشت سریال که توسط اقای راما قویدل کارگردانی شده است.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر و همسرش
بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش

سریال گمشده با مضمونی اجتماعی داستان زندگی زنی به نام «مریم سلیمیان» (میترا حجار) را دنبال می‌کند که در زمان زلزلهٔ بم جزو امدادگران داوطلب بوده و بعد از ۵ سال سازمان هلال احمر و در بخشی به نام «جستجوی گمشدگان بین‌المللی» مشغول به کار می‌شود.

همچنین ببینید:  بیوگرافی بازیگر نقش جوانی جاوید در سریال وارش

او هر بار با پرونده‌ای روبه‌رو می‌شود که باید آدم گمشده‌ای را در داخل یا خارجِ کشور ردیابی کند. پیدا کردن این آدم‌ها و ماجراهایی که برای آن‌ها به وقوع می‌پیوندد داستان‌های مختلف این سریال تلویزیونی را شکل می‌دهد.

عکس علیرضا جلالی تبار بازیگر و همسرش

در سریال گمشده با میترا حجار، زهره مجابی، بهزاد فراهانی، مرضیه برومند، حدیث میرامینی، شبنم قلی خانی، رویا تیموریان، بهزاد خداویسی و … همبازی بود.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش یوسف در سریال وارش

او در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال وارد بازی کرده است و نقش مهم یوسف را برعهده دارد .

سریال وارش یک درام تاریخی و عاشقانه است که یک اثر اقتباسی از رمان مهاجران نوشته هاوارد فاست نویسنده مطرح آمریکایی است که داستان آن از دهه ۳۰ آغاز میشود و بعد از روایت پرفراز و نشیب به دهه حاضر می‌رسد.

همسر علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش

وارش به کارگردانی احمد کاوری، تهیه کنندگی محمودرضا تخشید و نویسندگی جابر قاسمعلی سریالی پر بازیگر است که در ۳۴ قسمت روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

همچنین ببینید: بیوگرافی فریماه احمدی بازیگر نقش شیرین در سریال وارش

آثار علیرضا جلالی تبار

وارش به کارگردانی علیرضا کاوری، ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی، راه و بیراه به کارگردانی داود بیدل، سارق روح به کارگردانی احمد معظمی، نفس شیرین به کارگردانی سیامک خواجه وند، غیرعلنی به کارگردانی مهرداد خوشبخت، رخنه به کارگردانی حسین تبریزی، راز پنهان به کارگردانی فلورا سام، گمشده به کارگردانی راما قویدل

خانواده علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش

فیلم های سینمایی علیرضا جلالی تبار

وقتی همه خوابیم، خنده در باران، حس تماس، وقتی بهار می آید، سگ های پوشالی، حریر، اولین امضا برای رعنا

عکس همسر علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش

جلالی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضور در سریال “وارش” و ابعاد تاریخ معاصر این سریال بیان کرد: این سریال درباره شیرزنى است که در کوره زندگى را مى‌گذراند و تلاش مى‌کند فرزندانش را به شکل آبرومندى سامان بدهد و نصایح او چراغ راه یوسف است، شخصیتى که من ایفاگر نقش آن هستم.

همچنین ببینید: بیوگرافی آوا دارویت بازیگر نقش نوبر در سریال وارش

این شخصیت اشتباهاتى مى‌کند که بسیارى از هم‌نسلانش انجام داده‌اند و این موجب همراهى تماشاگر با او شده است. از سویی ما درون تاریخ زندگى مى‌کنیم و بهتر که به آن آگاه باشیم، نه‌فقط داستان و مدح شگفتى‌ها را بدانیم، بلکه تمام نگاه‌ها به تجربه‌هایى که با دانش آن دوران در جهت تحقق و اعتلاى زندگى انسانى صورت گرفته است. از این جهت من به تاریخ علاقه‌مندم.

همچنین ببینید: عکس های بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش “نیلوفر شهیدی”

او در پاسخ به این سؤال که تلویزیون با ساخت آثاری از مانند “وارش” تا چه اندازه می‌تواند در جذب مخاطب موفق عمل کند، گفت: تلویزیون سازمان عریض و طویلى است با سلایق گوناگون. نمى‌توان با یک اسم تمام بخش‌هاى آن را مخاطب قرار داد، اما در بخش داستانى همکارانم تلاش کردند مجموعه‌ای درخور مخاطب تولید کنند. این واقع‌بینى و توانایى و تجارب آن‌ها نتایج خوبى در پی داشت. امیدوارم در بخش‌هاى دیگر نیز واقع‌بینی در برنامه‌ریزی و تداوم آن وجود داشته باشد.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش جوانی یوسف در سریال وارش

سریالهای علیرضا جلالی تبار

عنوان مجموعه سال کارگردان
وارش (مجموعه تلویزیونی) 1398 احمد کاوری
ترور خاموش 1398 احمد معظمی
راه و بیراه 1397 داود بیدل
سارق روح 1396 احمد معظمی
نفس شیرین 1395 سیامک خواجه وند
غیرعلنی 1394 مهرداد خوشبخت
تله فیلم« سلام مامان» 1393 اصغر توسلی
رخنه 1392 حسین تبریزی
راز پنهان 1391 فلورا سام
گمشده 1389 راما قویدل

تئاتر

  • منصور حلاج
  • زاویه
  • شاعر
  • رستم از شاهنامه رفت
  • یادگاری

فیلم های سینمایی

  • وقتی همه خوابیم (1387)
  • کرگدن (تله فیلم) (1389)
  • خنده در باران (1390)
  • حس تماس (1390)
  • کشتی ارواح (1391)
  • وقتی بهار می آید (1391)
  • سگ های پوشالی (1392)
  • حریر (1393)
  • اولین امضا برای رعنا (1396)

ماجرای بازیگری شدن

علیرضا جلالی تبار میگوید بازیگری آخرین گزینه من برای این حرفه بود، در واقع کار من از یک بازی در یک نقش یادگاری در کار بهرام بیضایی شروع شد، تا قبل از آن سال ها با گروه خودمان کلاغ کار می کردم، سال ها قبل که می خواستم از ایران بروم، بهرام بیضایی فیلم «افرا» را آماده می کرد و چون در آن فیلم دستیار بودم از بیضایی خواهش کردم اگر در کارش نقشی هست که به من بخورد، به عنوان یادگاری بازی کنم. بهرام بیضایی قبول کرد و موقع فیلمبرداری تست های مختلفی از من گرفت و چند تکه از متن را به من داد تا بخوانم.

بیوگرافی و عکس علیرضا جلالی تبار بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر و همسرش کیست +عکس و سوابق

به مرور تست ها جدی تر شد تا فیلمنامه آخری که به من داده شد، دیدم هفتاد هشتاد سکانس با من است و در واقع نقش اصلی به من محول شده است. به این ترتیب، در کنار مژده شمسایی مشغول بازی شدم. بازیگری، فی نفسه چیز جذایی نیست، اما وقتی که بازیگر رسالتی را می پذیرد، کارکردی در زندگی مردم پیدا می کند و بخشی از زندگی و حیات اجتماعی مردم می شود حالتی جذاب پیدا می کند. هر کسی، در هر کاری که انجام می دهد دنبال وجهی از وجود خودش است و بعضی ها دنبال چند وجه از وجود خودشان می گردند و چه مادی، معنوی، هنری و… اما مهمترین چیزی که هنرمند با آن درگیر می شود، بحثماندگاری و جاودانگی است که در درون خودش سعی می کند آن را بازتاب بدهد.

بیوگرافی و عکس علیرضا جلالی تبار بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر و همسرش کیست +عکس و سوابق

اولین نمایشی که به طور جدی در آن بازی کردم سال ۷۵ در نقش قاضی بود که دستور قتل منصور حلاج را می داد. در آن موقع دوستان به من گفتند که نمی توانم نقش منفی بازی کنم. از آن روز به بعد هر روز سعی کرده ام که چیزی را همکاران، اساتید و دست اندرکاران حرفه ای بیاموزم. گاهی ایفای نقشی به من پیشنهاد می شود و در واقع پیشنهاد دهنده مرا انتخاب می کند. در آن صورت، درباره نقش حرف می زنیم، فیلمنامه را می خوانم جلسه می گذاریم و اگر به توافق رسیدیم، تمام انرژی، وقت و توان خود را صرف ارائه نقش می کنم.

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر و همسرش کیست +عکس و سوابق

بعضی ها می گویند پول بازیگران از پارو بالا می رود، اما چرا از خودشان نمی پرسند که واقعاً سینمای ما توان پرداخت پول کلان به بازیگران را دارد یا نه؟ در دنیا هیچ وقت بابت بازی در فیلم پول زیادی به بازیگر پرداخت نمی شود. البته عده ای سوپراستارهای هالیوود را که تعدادشان از ۲۰ نفر هم بیشتر نیست، کنار بگذارید. غیر از آنها بقیه بازیگران قسمت اعظم دستمزدشان از پخش مجدد فیلم ها است، اما در ایران چنین سیستمی وجود ندارد. به اضافه اینکه بازیگر همیشه سرکار نیست حداکثر در سال دو سه فیلم کار می کند و با دستمزدی که می گیرد. فقط می توانند نیازهای اولیه خود را تامین کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *