عکس های جنجالی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش "نیلوفر شهیدی"

عکس های بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش “نیلوفر شهیدی”

عکس های جنجالی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش را به همراه بیگرافی نیلوفر شهیدی در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خانم نیلوفر شهیدی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش را بازی میکند که خیلی خوب توانسته از عهده این نقش برآید

عکس های جنجالی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش "نیلوفر شهیدی و همسرش"

عکس های جنجالی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش

شکوفه دختر بسیار مهربان با روحیه لطیف بوده که به عنوان پرستار در بیمارستان کار میکند و همچنین در اوقات فراغت خود را با نقاشی کشیدن سپری میکند. او در بین افرادی زندگی میکن که درگیر مشکلات بسیار زیادی است و روحیه شکوفه را نمیتوانند درک کنند.

عکس های جنجالی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش "نیلوفر شهیدی و همسرش"

خانم نیلوفر شهیدی با درخشش در این نقش شکوفه نشان داده که استعداد بی نظیری در بازیگری دارد که از عهده هر نقش بر خواهد آمد.

این خانم بی حاشیه با درخشش در سریال وارش به کارگردانی اقای احمد کاوری موفق شده که باز هم نگاه مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کند.

او در سریال و فیلم های زیادی بازی کرده است که مهمترین انها مرضیه و لیسانسه ها و وارش بوده است

عکس های لو رفته بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش "نیلوفر شهیدی"

 زندگی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است.  وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر میباشد، پدرش اسنفدیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است.

نیلوفر شهیدی دختر اسفندیار شهیدی از مدیران فیلمبرداری سینما است با وجود علاقه زیاد به دنیای بازیگری و مخالفت های پدر در نهایت موفق شد وارد دنیای بازیگری شود.

عکس های جنجالی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش "نیلوفر شهیدی"

او در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت که از جمله آنها میتوان به گشت پلیس ، گاندو ، به کجا چنین شتابان ، ملکوت ، لیسانسه ها ، زمستان گرم ، مرضیه ، بهترین سالهای زندگی ما (وارش) و … اشاره کرد.

مخالفت پدر برای بازیگر شدن نیلوفر شهیدی

او درباره حضورش در بازیگری میگوید باورتان نمی شود حتی پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم. با اینکه رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کنم. به همین علت مهندسی کامپیوتر خواندم.

عکس های جنجالی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش "نیلوفر شهیدی"

چند مقطع بعد بدون اجازه پدر تصمیم گرفتم در کلاسهاي بازیگری ثبت نام کنم، که باز بابا متوجه شدند و نتوانستم این کلاس ها را ادامه دهم. تا اینکه یک بار بطور اتفاقی رفتم سر کاری که پدرم مدیر فيلمبرداري و آقای صادق کرمیار هم کارگردان آن فیلم بودند.

نیلوفر شهیدی با درخشش در سریال مرضیه توانست به شهرت و محبوبیت زیادی در ننزد مردم برسد و همیشه مورد ستایش مخاطبان تلویزیونی قرار بگیرد.

او در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه حاضر شد و بیان کرد: من کارم را در تلویزیون از سریال «به کجا چنین شتابان» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی شروع کردم و این اواخر هم در سریال «گاندو» به ایفای نقش پرداختم.

بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش "نیلوفر شهیدی"

وی درباره اینکه حضورش در سریال «گاندو» که نقش خواهرزاده یکی از مسئولان را در آن بازی کرده بود چه حاشیه‌هایی داشت، توضیح داد: حاشیه‌های نقش زیاد بود وگرنه بازخورد مردم خوب بود مردم سریال را دوست داشتند و با آن ارتباط برقرار کرده بودند.

این بازیگر درباره نقش خود در سریال «مرضیه» نیز بیان کرد: برای من به عنوان بازیگر کمیت خیلی اهمیتی ندارد ولی در تلویزیون کم و بیش نقش مکمل کار کردم و مرضیه هم یکی از همین نقش هاست.

فیلمنامه وارش همان کپی فیلمنامه ستایش است اما با تغییرات کم در فیلمنامه.
در فیلمنامه ستایش زنی را می‌بینیم که به دلیل فوت شوهرش با دو فرزند از دست «حشمت فردوس» پدر شوهرش که شخصیتی ترسناک دارد فرار می‌کند و فرزندانش را خودش بزرگ می‌کند و در نهایت با پدر شوهرش خوب می‌شود و در مقابل در سریال وارش هم همان زن را می‌بینیم که شوهرش را از دست داده و با دو فرزند از دست عاشق پیشه دیوانه و ترسناکش که مدتها آرزوی ازدواج با آن را دارد فرار می‌کند و در نهایت هم با آن ازدواج می‌کند.

اگر وارش را همان ستایش بدانیم در مقابل باید تراب را هم همان حشمت فردوس بدانیم.

سریال وارش در ابتدا با اسم (بهترین روزهای زندگی ما) بود اما نام این سریال به وارش که یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است، تغییر کرد. تصمیم تغییر نام به خاطر این بود که اسم سریال ستایش که در زمان خود توانسته بود در ذهن مخاطبان بماند و به یک شخصیت و قهرمان در مجموعه‌های تلویزیونی بدل شود این فیلم را وارش گذاشتند که یک شخصیت جدید و قهرمان را معرفی کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *