بیوگرافی نرجس خانعلی زاده پرستار لاهیجانی (پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان)

بیوگرافی نرجس خانعلی زاده پرستار کلاچای لاهیجانی + ماجرای درگذشت

بیوگرافی نرجس خانعلی زاده پرستار لاهیجانی +ماجرای درگذشت او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی نرجس خانعلی زاده پرستار لاهیجانی

وی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۷۴ در کلاچای استان گیلان بوده که در رشته پرستاری تحصیل و فعالیت میکرد

او نخستین قربانی ثبت شدهٔ همه‌گیری کروناویروس در ایران، از میان کادر پزشکی بود

بیوگرافی نرجس خانعلی زاده پرستار لاهیجانی (پرستار بیمارستان لاهیجان)

ایشان چندسالی بود که در بیمارستان میلاد لاهیجان در حال خدمت رسانی به بیماران بود تا اینکه بر اثر یک ویروس مرگبار جانش را از دست داد.

او پس از پایان تحصیلات، طرح پرستاری خود را در بیمارستان امام خمینی تهران سپری کرد و به‌عنوان پرستار در بخش اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان مشغول به خدمت بود.

ماجرای درگذشت

در حالی که ویروس کرونا در شهر لاهیجان شیوع پیدا کرده بود این خانم پرستار در حال مراقبت از بیماران مبتلا بوده که بعد از مدتی خودش نیز بیمار میشود و بعد از بستری شدن در نهایت جانش را از دست میدهد.

بیوگرافی نرجس خانعلی زاده پرستار لاهیجانی (پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان)

رئیس بیمارستان علت فوت وی را آنفلونزا اعلام میکند در حالی که دوستان و اطرافیانش معتقد هستند که او بر اثر ویروس کرونا جانش را از دست داده است و مراقبت های لازم از او صورت نگرفته است.

یکی از دوستان نرجس خانعلی زاده با انتشار تصویری از ریه او در اینستاگرامش نوشت “چرا وی را به بخش مراقبت های ویژه منتقل نکردند؟ وقتی که این عکس ریه او نشان میدهد که عفونت همه ریه اش را گرفته ولی فقط به چند قرض آنتی بیوتیک اکتفا کرده اند؟”

بیوگرافی نرجس خانعلي زاده پرستار لاهيجاني (پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان)

به هر حال مرگ این خانم پرستار لاهیجانی سر و صدای زیادی در فضای مجازی به وجود آورده است و کاربران معتقدند که در مراقبت از او کم کاری صورت گرفته و در نتیجه باعث شده که جانش را از دست بدهد.

تندیس نرجس خانعلی‌زاده در میدان شهر کلاچای استان گیلان نصب شد، او یکی از پرستاران بیمارستان میلاد لاهیجان بود که اواخر سال ۹۸ در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

نصب تندیس شهیده سلامت در شهر کلاچای

تندیس نرجس خانعلی‌زاده در میدان شهر کلاچای استان گیلان نصب شد، او یکی از پرستاران بیمارستان میلاد لاهیجان بود که اواخر سال ۹۸ در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *