بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام و سوابق و تحصیلات او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

 

بیوگرافی نرجس سلیمانی

نرجس سلیمانی دختر بزرگ سردار قاسم سلیمانی می باشد او در انتخابات شورای شهر تهران کاندید شده و به همین دلیل نامش بر سر زبان ها افتاده است

دختر کوچک سردار سلیمانی زینب سلیمانی بوده که از خواهر بزرگش شهرت بیشتری دارد

نرجس دارای دو برادر به نام‌های محمدرضا و حسین نیز است که در عرصه سیاست حضور ندارند

سردار سلیمانی از چهره های تاثیر گذار کشورمان بوده که در سال ۱۳۹۸ توسط ارتش آمریکا ترور شد

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

پیج اینستاگرام

درباره نرجس سلیمانی اطلاعات چندانی در فضای مجازی وجود ندارد همچنین در اینستاگرام فعالیت نداشته و هیچگونه اطلاعاتی درباره سوابق و تحصیلات خود ارائه نداده است

گفتنی است با فرا رسیدن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شورای شهر نیز برگزار خواهد شد که حالا حضور نرگس سلیمانی در جمع نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران باعث شده در تهران شرایط به صورت ویژه پیش برود

میزان رای نرجس سلیمانی در شورای شهر

روز گذشته نتایج قطعی انتخابات شورای شهر توسط شکرالله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران اعلام شد، و نرجس سلیمانی، دختر سردار سلیمانی نیز توانست با کسب ۳۵۶۷۰۹ رأی، عضو شورای شهر تهران شود.

پیش از واکنش هایی به حضور دختر سردار سلیمانی انتخابات شده بود. حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در یک نشست خبری دراین باره گفته بود:« بعد از اینکه اعلام شد خانم نرجس سلیمانی دختر شهید سلیمانی در فهرست پیشنهادی ما هست انتقاداتی شنیده شد. حقیقت این است که خانم نرجس سلیمانی مستقل برای نامزدی شورای شهر تهران تصمیم گرفته بودند و ما نه از تصمیم ایشان اطلاع داشتیم و نه درخواستی کرده بودیم و ما هم چند روز پیش از ثبت نام ایشان مطلع شدیم.»

حدادعادل همچنین بیان کرده بود که خودمان در ابتدا به او پیشنهاد انصراف دادیم اما نرجس سلیمانی مصمم بود و است و موافق گنجاندن نامش در لیست بود و ما نام سلیمانی را در لیست خود یک افتخار و مایه برکت می‌دانیم.

نرجس سلیمانی فعال اجتماعی و فرهنگی خبرگزاری فارس طی نشستی که در این خبرگزاری برگزار شد، با اشاره به موضوع کاندیداتوری‌اش در شورای شهر و اولویت‌هایی که در مسائل شهری تهران وجود دارد؛ گفت: بنده به عنوان یک شهروند که برای حضور در این نهاد اجتماعی و خدماتی شرکت کرده، معتقدم که ما باید مهمترین مشکلات در شهر را شناسایی و بررسی کرده و برای رفع آن مشکل تلاش کنم. اگر هر کدام از کاندیداهایی که به شورای شهر راه پیدا می‌کنند بتوانند بتوانند موضوعات اصلی و مهم در شهر خود را شناسایی کنند و به سمت حل آن بروند و در باقی مسائل از رای جمع استفاده کنند خیلی بهتر می توانیم به نتیجه برسیم.

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

وی افزود: بحثی که خودم پیش گرفته ام و سال هاست برای تحقق آن مطالعه‌ و تلاش کرده ام و انشالله اگر قسمت شد در این عرصه خدمت کنم دوست دارم روی آن کار کنم بحث مسائل و مواردی است که درباره پسماندهای شهری، آن هم شهری مثل تهران وجود دارد.

بیوگرافی و عکس نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

سلیمانی تصریح کرد: موضوع پسماندها جدای اینکه باعث چرخش بیماری می‌شود در بحث آسیب زدن به کودکان کار هم نقش بسزایی دارد. به طور مثال در همین بحث کرونا بسیاری از شهروندان به خاطر همین مسئله بیمار شده و از طرفی هم باعث انتقال و گردش بیماری شدند.

وی گفت: از طرفی پرداختن اصولی و درست به این مسئله می‌تواند برای شهر فرصت های بزرگی از لحاظ شغلی و مالی ایجاد کند چون اساساً بنده پسماندها را به عنوان یک ثروت شهری می دانم معتقدم که اگر به درستی به این موضوع پرداخت شود خیلی می‌تواند در شهر مفید باشد و باعث اتفاقات بسیار خوبی در شهر شود. به هر حال همه تلاش ما این است که بتوان برای مردم شهرمان کاری انجام دهیم.

فرزندان سردار حاج قاسم سلیمانی

خواهر نرجس سلیمانی کیست

لازم به ذکر است که دختر دیگر سردار سلیمانی زینب نام داشته که در رشته علوم انسانی تحصیل کرده است بعد از شهادت پدرش در رسانه ملی سخنرانی انجام داد که بازتاب جهانی داشت زینب سلیمانی سال گذشته با سید رضا صفی الدین فرزند سید هاشم صفی الدین یکی از مقامات حزب الله ازدواج کرد

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

زینب سلیمانی در یک اطلاعیه منتشر شده در خصوص حمایت ایشان و خانواده از کاندیداهای ریاست جمهوری گفت؛

مسئولیت من در ستاد آقای رئیسی کذب محض است و همانطور که قبلاً گفته‌ام خانواده سردار سلیمانی در انتخابات از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

از طرفداران کاندیدا‌های محترم تقاضا داریم از نام سردار شهید و خانواده ایشان سوءاستفاده نکرده و تقوا را رعایت نمایند.

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

زینب حاج قاسم شبیه‌ترین فرد حاج قاسم است. کوچکترین فرزند اوست.

همچنین ببینید بیوگرافی سارا رضایی دختر محسن رضایی

ولی هم در روحیه و هم در رفتار خیلی شبیه شهید سلیمانی است. زینب حتی بارها با حاجی مأموریت‌های خارج از کشور هم رفته بود و مانند پدر به لهجه‌های زبان عربی و زبان انگلیسی مسلط است.

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

لازم به ذکر است قاسم سلیمانی، اسفند ماه سال ۱۳۳۵، در روستای قنات ملک شهرستان “رابر” استان کرمان متولد شد. نقل است که در سیزده سالگی، روستای محل زندگی‌اش را به مقصد کرمان ترک کرد و مشغول کار بنایی شد. او سپس در سال ۱۳۵۳، به عنوان پیمانکار به استخدام سازمان آب کرمان درآمد.

او در حوادث انقلاب اسلامی ایران با روحانی مشهدی به نام حجت الاسلام رضا کامیاب آشنا شد و قاسم سلیمانی را وارد جریانات انقلاب کرد. به نقل از سهراب سلیمانی برادرش، او یکی از گردانندگان اصلی راهپیمایی‌ها و اعتصابات کرمان در زمان انقلاب بود.

بیوگرافی و عکس نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرامبیوگرافی و عکس نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام
فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی به انتقادات از حضور خواهرش نرجس در انتخابات شوراها واکنش نشان داد.

فاطمه سلیمانی در پستی اینستاگرامی نوشت: بابا جانم صوت صدایت همیشه در گوشم نواخته میشود که اگر حتی از اسم شما استفاده کردیم ما رو نمی‌بخشید…

واکنش فرزند سردار سلیمانی به خبر نامزدی برای شورای شهر

بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. امیرمهدی

    باسلام وتشکر از مطالب خوبتون ولی اینقدر غلط املایی دارید که گاها خروجی مزحک ونامفهوم شده

  2. از نظر من بعضی مطالبتون دروغه

  3. چرا دروغ نشر میدید؟

  4. با احترام، بعضی عکسهایی که به نام نرجس سلیمانی آورده اید ، مربوط به خواهر ایشان فاطمه سلیمانی است و به اشتباه آورده شده است. نرجس سلیمانی قبل از حضور در شورای شهر در هیچکدام از مراسم های سردار سلیمانی از او عکسی منتشر نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *