بیوگرافی نصرالله رادش بازیگر و همسرش آرزو محمود +همسر اول و عکس و قد

بیوگرافی نصرالله رادش و همسر اول و دومش آرزو محمود و فرزندان +عکس

نصرالله رادش متولد 12 آذر 1345 در آبادان از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است او از همسر اول یک فرزند پسر به نما پرهام دارد و سالها بعد از طلاق با خانمی به نام آرزو محمود ازدواج کرد.

بیوگرافی نصرالله رادش بازیگر و همسر اول و همسر دوم آرزو محمود و پسرش پرهام و فرزندان + نحوه آشنایی و عکس و سوابق نصرالله رادش و قد و وزن و علت جدایی و طلاق همسر اولش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نصرالله رادش بدون شک یکی از بهترین بازیگران طنز کشورمان میباشد و سریالها و فیلم های زیادی بازی کرده که اکثرا طنزو  کمدی بوده اند. نقش های مهمی همچون حیف نون در باغ مظفر و برزو در زیر آسمان شهر از نقش های ماندگار او به شمار می آید این بازیگر بیشتر در سریالهای مهران مدیری بازی کرده است و از دوستان صمیمی او میباشد. جالب از بدانید که او یک فرزند پسر 30 ساله از همسر اولش دارد او در سال 1399 ازدواج مجدد کرد که تصاویرش در فضای مجازی حسابی وایرال شد در این صفحه به بیوگرافی کاملی از نصرالله رادش میپردازیم.

  • نام : نصرالله رادش
  • زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
  • متولد : 12 آذر 1345
  • محل تولد: آبادان
  • محل زندگی : تهران
  • پیشه : بازیگر
  • سال های فعالیت : از 1372 تاکنون
  • شهرت : نقش برزو در سریال زیر آسمان شهر
  • همسر : آرزو محمود (همسر دوم)
  • فرزند : پرهام رادش (از همسر اولش)
  • پیج اینستاگرام : nasrollah.radesh

بیوگرافی نصرالله رادش بازیگر و همسرش آرزو محمود +همسر اول و عکس و قد

بیوگرافی نصرالله رادش

نصرالله رادش بازیگر مشهور ایران در 12 آذر ماه سال 1345 در شهر ابادان به دنیا آمده است او با سریال زیر آسمان شهر با نقش برزو به شهرت رسید و توانست عملکرد درخشانی در سینما و تلویزویون ایران داشته باشد

وی دارای مدرک فوق دیپلم تئاتر است ..

بیوگرافی نصرالله رادش و همسرش آرزو محمود + نحوه آشنایی و عکس و سن و قد

شروع بازیگری

او در سال 59 در تهران به دنبال بازیگری آمد رادش در مجموعه پرواز 57 ساخته مهران مدیری در تلوزیون فعالیت خود را شروع کرده است.

پدر و مادرش اهل بهبهان خوزستان هستند و رادش در خانواده 9 نفری متولد شده که فرزند آخر خانواده است .

وی در مجموعه ساعت خوش در دهه 73 به محبوبیت رسیده و یک شبه راه صد ساله پیمود ،و بعدازآن با ایفا نقش حیف نون در فیلم باغ مظفر ساخته مهران مدیری و مجموعه مسافران به کارگردانی رامبد جوان دوباره به اوج مشهوریت نزد مردم تبدیل شده است.

بیوگرافی نصرالله رادش بازیگر و همسرش آرزو محمود +همسر اول و عکس و قد

ازدواج و طلاق

نصرالله رادش در سالهای شروع بازیگری اش یک بار ازدواج کرد و ثمره ازدواجش یک فرزند پسر به نام پرهام میباشد

اما بعد از گذشته چندسال در سال 1394 از همسرش جدا شد.

بیوگرافی نصرالله رادش و همسرش آرزو محمود + نحوه آشنایی و عکس و سن و قد

او در مورد طلاقش در مصاحبه ای گفت من با ادمی ازدواج کرده ام و از هم جدا شده ایم همه آدما دارای نقاط ضعف و مثبت هستند و همسر من آدم خوبی بود اما تصمیم گرفت که از من جدا شود من بهش خیلی وابسته بودم و نمیتوانستم دوری و جدایی اش را تحمل کنم و به او حق میدهم چون هر انسانی حق انتخاب دارد و هرکس میتواند جدا شود و من اون لحظه فکر میکردم داره به من ظلم میکند اما حالا بهش حق میدهم.

گریه نصرالله رادش در برنامه زنده برای عشق به همسرش

 

ازدواج دوم

نصرالله رادش در صفحه مجازی اینستاگرام خود عکس های عاشقانه دو نفر با آرزو محمود بازیگر تئاتر به اشتراک گذاشت از ازدواج دومش خبر داد

بیوگرافی نصرالله رادش و همسرش آرزو محمود + نحوه آشنایی و عکس و سن و قد

خصوصیات اخلاقی رادش

یکی از مشکلات جالب او حفظ نکردن آدرس ها است. او از زمان ودکی آدرس ها را گم می کرد و این فقظ شامل خیابان و بزرگراه ها نبود و حتی آدرس خانه ها را هم گم می کرد. او نمی تواند رانندگی کند.

او از بچگی بسیار پرخور و شکمو بوده است.

بیوگرافی نصرالله رادش و همسرش آرزو محمود + نحوه آشنایی و عکس و سن و قد

در رابطه با خبر گریه های نصرالله رادش او به کارهای هنرهای دستی بسیار علاقه دارد. صورتک سازی با گل و سفالرا خیلی دوست دارد و انجام می دهد، زمان دانشجویی با خمیرهایی که از وسط ناندر می آورد مجسمه و صورتک درست می کرد. بعدها این کار را جدی تر ادامه داد و در حال حاضر میتواند با خمیر گل چینی و گل سفال کار کند اما کارهای دست خود را نمی فروشد و به نزدیکان و دوستانش هدیه می دهد.

او بازیگری را هم تدریس می کند.

بیوگرافی نصرالله رادش و همسرش آرزو محمود + نحوه آشنایی و عکس و سن و قد

فیلم شناسی

1378شیرهای جوان

1384سرتوبدزد رفیق

1387نظام از راست

1390خنده در باران

1393دزدی که برای شام آمد

فیلم های رادش در تلوزیون

1371پنچری

1372پرواز 57

1377روزگار جوانی

1385 باغ مظفر

1393 محله گل و بلبل

بیوگرافی نصرالله رادش و همسرش آرزو محمود + نحوه آشنایی و عکس و سن و قد

حتما خنده گرفتن هم دغدغه تان است؟

– بدون شک! برای بچه ها حتما بایتد کمدی رفتار داشت. کمدی موقعیت، در جای خود درست است، اما برای بچه ها کمدی رفتار اهمیت زیادی دارد؛ مثلا در همین نمایش جایی که جاخالی می دهم و دوتا تکان بیشتر به خودم می دهم به حسنی می گویم: «تیرهات تموم شد یا باز هم جاخالی بدم.» به اینجا که می رسم، می بینم بچه ها می خندند. این نشان می دهد که کنش بدنی خیلی جوابگوست. خود من خیلی اهل کمدی رفتارم و آن را دوست دارم. جالب است که این جنس کمدی برای بزرگترها هم جواب می دهد.

با بچه ها از گذشته کار کرده اید؟

– در گذشته در مهد کو دک هم اجرا می کردم.لازم نیست برای شناخت بچه ها حتما نمایش اجرا کرد. دورو بر همه ما بچه ها هستند. در جمع و در مهمانی ها حوصله آدم بزرگ ها را نداشتم. به همین دلیل بچه ها را دور خودم جمع می کردم به اتاق دیگری می بردم و با آنها بازی می کردم؛ چون از خنده های آنها کیف می کنم؛ درست مثل کودکی خودمان که سرشار از خنده بود. بچه ها رهاتر از آدم بزرگ ها هستند.

بزرگترها چگونه اند؟

– آدم بزرگ ها وقتی جایی می نشینند، فکر می کنند اگر بخندند از شأن و منزلت شان کم می شود و سبک می شوند اما بچه ها از ما بزرگترها جلوتر هستند؛ چون به این فکر نمی کنند که حالا که دارم می خندم، مثلا ممکن است همکارم مرا ببیند و به پرستیژم لطمه بخورد.

شادی چقدر در زندگی تان تاثیر دارد؟

– شادی لازمه انسان است؛ لازمه زندگی است. یک اصل بدیهی زنگی است.

خاطره ای از تاثیر شادی دارید؟

– بچه که بودیم، مدرسه که تعطیل می شد بچه ها خوشحال می شدند. الان هم همین طور است و این به نظرم یک مصیبت بزرگ برای مملکت ماست. دوستی داشتم که همسر و بچه اش به یکی از کشورها رفته بودند و قرار بود خودش هم به آنها ملحق شود. همسرش بچه شان را در مدرسه ای ثبت نام کرده بو د. دوستم تعریف می کرد روز سوم بچه ما با این که در کشور غریبی بود و پدرش هم حضور نداشت، گفته بود؛ خانه نمی آیم و می خواهم در مدرسه بمانم. نمی خواهم شعار بدهم، اما ایمان دارم که در فضای مفرح و شاد، استرس که ضد شادی و آرامش است از بین می رود.

بیوگرافی نصرالله رادش بازیگر و همسرش آرزو محمود +همسر اول و عکس و قد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *