بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رضا رشیدپور +عکس جدید و اینستاگرام

نغمه مهرپاک مجری و گوینده رادیو و تلویزیون ایران متولد ۱۵ خرداد ماه ۱۳۵۴ در تهران است در رشته روانشناسی تحصیل کرده و دارای مدرک فوق لیسانس در رشته روانشناسی می باشد نغمه مهرپاک در سال 1382 با رضا رشیدپور ازدواج کرده است و یک دختر بنام «هلن» دارند.

در ادامه بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور و عکس شخصی و سوابق کاری و علت کم کاری و ازدواج با رضا رشیدپور را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور

نغمه مهرپاک مجری و گوینده رادیو و تلویزیون ایران در ۱۵ خرداد ماه ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته روانشناسی بوده و دارای مدرک فوق لیسانس در رشته روانشناسی می باشد.

نغمه مهرپاک از مجریان با سابقه کشورمان بوده که سالها در صداوسیما فعالیت داشته است و بیشتر فعالیت های او در رادیو بوده است او همسر رضا رشیدپور مجری سرشناس کشورمان میباشد البته خانم مهرپاک در سالهای اخیر حضور کمرنگی در عرصه هنری داشته است اما همسرش آقای رشیدپور از مجریان پرکار بوده که در سالهای اخیر حضور متداومی در اجرا داشته است که مهمترین آنها در سال 1400 مسابقه سیم آخر بوده است که به شدت مورد استقبال مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت.

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

نظر نغمه مهرپاک با بازیگر شدن همسرش

با توجه استعداد عجیب رشیدپور در اجراها و به گونه ای اجراهای شومنی، طبیعی است که پیشنهادهایی مبنی بر بازی در فیلم ها و سریالها به ایشان داده شود.

اینستاگرام نغمه مهرپاک

نغمه مهرپاک در مصاحبه ای در اوایل ازدواجشان در سال ۱۳۸۵ درباره بازیگری همسرش گفته است: مادر رضا مدام می گرفت و می گفت که اجازه ندهم بازی کند و من هم چون احترام زیادی برای مادرهمسرم قائل هستم ، جلوی این کار را گرفتم.
رشیدپور نیز گفته : چند پیشنهاد کار بازیگری داشتم، اما نغمه مخالفت کرد و من به خاطر احترام به همسرم نرفتم.

بیوگرافی نغمه مهرپاک

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

نغمه مهرپاک مجری تلویزیون کیست

نغمه مهرپاک کارش با برنامه های رادیویی از سال ۱۳۷۷ شروع کرده و اولین کار گویندگی و اجرای خود را در رادیو جوان انجام داده است.
از سال ۱۳۷۶ وارد سازمان صدا و سیما شده و به عنوان گوینده رادیویی کارش را شروع کرده است.

بیوگرافی نغمه مهرپاک

هلن دختر نغمه مهرپاک و رضا رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

نغمه مهرپاک از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

بعد از تفکیک مجریان و گویندگان رادیو از تلویزیون من نیز نتوانستم دیگر با رادیو همکاری کنم و اکنون حسرت آن روزها را می خورم.
ایشان در تلویزیون نیز برنامه تصویر زندگی شبکه دو را در دهه هشتاد اجرا می کرد، اما بعد از آن دیگر در هیچ برنامه و اجرایی در سازمان دیده نشد و خیلی کم کار شده اند.

بیوگرافی نغمه مهرپاک

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

ازدواج با رضا رشیدپور

مجری صدا و سیما در سال با رضا رشیدپور مجری و گوینده تلویزیون ازدواج کرده و یک دختر به نام هلن دارد.

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

نحوه آشنایی نغمه مهرپاک با رضا رشیدپور

من و رضا در رادیو با هم آشنا شدیم.
برنامه جوان ایرانی را اجرا میکردم که یکی از همکارانم نتوانست اجرای برنامه را ادامه دهد و تهیه کننده نیز رضا را معرفی کرد که قبلا شب ایرانی را اجرا کرده بود و خیلی از او تعریف می کردند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی دانیال معین آل داود گوینده خبر

بیوگرافی سعید شیخ‌ زاده مجری

او گفت زمانی که داشتم برنامه جوان ایرانی را اجرا میکردم یکی از همکارانم توانست اجرا برنامه ادامه دهد و تهیه کننده رضا را بهم معرفی کرده و خیلی از وی تعریف می کردند.

این خانم هنرمند بیان داشت برنامه جوان ایرانی سر آغاز آشنایی من و همسرم بود.

بعد از 3سال آشنایی با رضا وی به خواستگاری من آمد.

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

عکس شخصی نغمه مهرپاک

اولین روزی که سرکار اجرای برنامه آمد، سر تا پا خاکی بود، چون در قسمت عمرانی فرودگاه کار می کرد.
این گونه بود که ما با همکاری هم برنامه جوان ایرانی اجرا کردیم و سرآغاز آشناییمان بود.
ما بعد از همکاری که در این پروژه داشتیم سه سال بعدش با بیشتر شدن آشنایی و شناختمان به هم به خواستگاری من آمد.

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

نغمه مهرپاک در آغاز ازدواجش گفت و گویی در سال 1385 با موضوع بازیگری همسرش گفت مادر رضا همیشه میگفت که من اجازه ندهم او بازی کند و بنده هم چون احترام زیادی برای خانواده همسرم قایل هستم از ایشان خواستم که دیگر بازیگری کنار بگذارد و خود همسرم چندین پیشنهاد کار بخاطر من رد کرده است .

همچنین ببینید:

بیوگرافی مریم ماهور مجری و همسرش

بیوگرافی فریبا باقری مجری

مهرپاک و همسرش رشید پور علاوه بر فعالیت در عرصه صداوسیما دارای شرکت مهندسی هولدینگی که مرتبط با شرکت هواپیمایی است فعالیت دارند.

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

عکس رضا رشیدپور همسر نغمه مهرپاک و دخترش

رضا رشیدپور متولد ۱۸ مرداد سال ۱۳۵۴ در خیابان سلسبیل تهران بوده و در دو رشته عمران و کارگردانی تحصیل و فارغ التحصیل شده است.
از دانش آموزان ممتاز رشته ریاضی و فیزیک بوده و هوش سرشار و فوق العاده ای دارد و یک خواهر بیشتر نیز ندارد و پدرش را از دست داده و مادرش در قید حیات هستند.

رضا رشیدپور و دخترش هلن

کسب و کار و تجارت

خانم مهرپاک به همراه همسرش رضا رشیدپور علاوه بر کار صدا و سیما، دارای شرکت مهندسی و همچنین هولدینگی مرتبط با یکی از شرکت‌ های هواپیمایی ایرانیان دارند .

همه مطالب بیوگرافی گوینده زن را در این بخش بخوانید.

بیوگرافی مبینا نصیری و بیوگرافی زهرا عاملی و محسن بهرامی

علت کناره گیری از مجریگری

وی پس از ابلاغ دستور سازمانی در خصوص تفکیک مجریان تلویزیون و رادیو، وی که هم با تلویزیون و هم با رادیو همکاری داشت مجبور شد با رادیو قطع همکاری کند که بارها در مصاحبه های خود در این خصوص ابراز پشیمانی کرده و گفته است حسرت آن روزهای خوب در رادیو را میخورد.

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رشیدپور + از اجرا تا ازدواج با رضا رشیدپور

رضا رشیدپور در مرداد سال 1382 با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد ازدواج کرده است و در حال حاضر یک دختر 13 ساله به نام هلن دارد. خبر جدایی رضا رشیدپور از همسرش نغمه مهرپاک را ممکن است در اینترنت دیده باشید اما هچ یک از سایت های معتبر از جدایی رضا رشیدپور و نغمه مهرپاک خبری را منتشر نکرده اند و ما برای آگاهی مردم عزیز ایران باید بگوییم که تاکنون این خبر تایید نشده است. رضا رشیدپور پس از رسیدن به سن 25 سالگی با یک مجری زن تلویزیون بنام نغمه مهرپاک ازدواج کرد و آشنایی این دو مجری از یک اجرای مشترک در رادیو شروع شد و سپس به ازدواج ختم شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *