بیوگرافی نگار اسماعیلی تکواندوکار + اینستاگرام و رکوردشکنی و افتخارات

بیوگرافی نگار اسماعیلی تکواندوکار + اینستاگرام و رکوردشکنی و افتخارات

بیوگرافی نگار اسماعیلی تکواندوکار + اینستاگرام و رکوردشکنی و افتخارات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی نگار اسماعیلی تکواندوکار

او از تکواندوکاران حرفه ای و تراز اول ایران و آسیا میباشد این ورزشکار متولد 1381 در سمنان بوده و به دلیل علاقه بسیار زیاد به ورزش های رزمی به تکواندو روی اورد ک البته استعداد زیادی در این رشته ورزشی داشت و خانواده اش او را در تکواندو ثبت نام کردند.

بیوگرافی نگار اسماعیلی تکواندوکار + اینستاگرام و رکوردشکنی و افتخارات

خانم اسماعیلی به شدت به این ورزش علاقمند شد و همه نکاتی که مربیانش به او میگفتند را رعایت میکرد تا اینکه او را به تیم نوجوانان تیم ملی تکواندو معرفی کردند و سپس به تیم ملی اصلی تکواندو معرفی شد  توانست یکی پس از دیگری افتخارات زیادی را به دست اورد.

رکوردشکنی با گرفتن طلای آسیا

نگار اسماعیلی ۲ سال پرفروغ را در تکواندوی ایران پست سر گذاشته است. او در مسابقات تکواندو نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۹ در اردن در وزن منهای ۴۴ کیلوگرم همه حریفانش را شکست داد و طلای آسیا را کسب کرد.

به عنوان یک استعداد نوظهور، او سپس در مسابقات قهرمانی کشور، لیگ و انتخابی تیم ملی درخشید و با وجود سن و سال کم به تیم ملی بزرگسالان نیز راه پیدا کرد.

بیوگرافی نگار اسماعیلی تکواندوکار + اینستاگرام و رکوردشکنی و افتخارات

بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا صبح امروز چهارشنبه ۲۶ خردادماه با حضور ۱۸۹ تکواندوکار از ۲۶ کشور به میزبانی لبنان در سالن «نوهاد نوفال» شهر بیروت آغاز شد که تیم ملی ایران در هر دو بخش بانوان و آقایان موفق به کسب یک طلا، یک نقره و چهار مدال برنز شد.

تنها طلای ایران را در روز نخست این مسابقات نگار اسماعیلی در وزن ۴۶- کیلوگرم کسب کرد. حسین لطفی به نشان نقره دست یافت و چهار مدال برنز تیم ایران را غزل سلطانی، فرشته خزایی، ناهید کیانی و فرشته خزایی بدست آوردند.

در رقابت‌های وزن ۴۶- کیلوگرم بانوان، نگار اسماعیلی ملی‌پوش تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با کسب مدال طلا موفق شد طلسم ۱۳ ساله کسب مدال طلا توسط بانوان ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا را شکسته و بعد از فاطمه نعمتی نام خود را به‌عنوان دومین دارنده مدال طلای مسابقات تکواندو در قاره آسیا ثبت کند.

بیوگرافی نگار اسماعیلی تکواندوکار + اینستاگرام و رکوردشکنی و افتخارات

اسماعیلی در این مسابقات ابتدا با نتیجه ۲۹ بر ۹ از سد زیودا آیریماتوا از قزاقستان گذشت و در ادامه مقابل ورونیکا گارسس از فیلیپین به برتری ۲۲ بر ۴ رسید. او در مرحله نیمه نهایی به مصاف شوخسانام ازاموا از ازبکستان رفت و با برتری ۲۸ بر ۷ فینالیست شد. اسماعیلی در دیدار نهایی نیز با نتیجه ۳۱ بر ۹ می رئو کانگ از کره جنوبی را شکست داد و به مدال طلا رسید.

پیج اینستاگرام نگار اسماعیلی

در اینستاگرام پیجی برای نگار اسماعیلی پیدا نشد اگر از پیج این ورزشکار اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *