بیوگرافی نیما بانکی همسر سابق لیلی رشیدی +سوابق

بیوگرافی نیما بانک همسر سابق لیلی رشیدی +سوابق

بیوگرافی نیما بانک همسر سابق لیلی رشیدی +سوابق هنری کارگردان مسابقه استعدادیابی بندبازی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی نیما بانک

آقای بانک از کارگردانهای شناخته شده کشورمان بوده که سابقه زیادی در عرصه هنری دارد او در 1 دی ماه 1352 در شهر تهران به دنیا آمده است او پسر رضا بانک فیلمبردار معروف و پیشکسوت کشورمان میباشد.

بیوگرافی نیما بانک همسر سابق لیلی رشیدی +سوابق

او سالها پیش با لیلی رشیدی ازدواج کرده بود که زندگی پایداری نداشته و از هم جدا شدند.

او مدتها در زمینه فیلمسازی تبلیغات فعالیت داشته است و کارها زیادی در کارنامه هنری خود دارد .

سوابق هنری

با توجه به شغل پدرش که عکاس بوده به این حرفه علاقمند میشود و کم کم به فیلمسازی علاقمند شده و پدرش تجارب خود را در اختیار او قرار میدهد.

بیوگرافی نیما بانک همسر سابق لیلی رشیدی +سوابق

او همچنین در بازیگری سابقه دارد و نقش های متفاوتی را در چند فیلم قدیمی بر عهده داشته است هر چند که چندسالست بازیگری را کنار گذاشته و در حرفه فیلمسازی فعالیت میکند.

در سریال ها و فیلم هایی چون تهران ۱۱ و شمی العماره و الو الو من جوجوام و مهریه بی بی و فروشگاه و ….ایفای نقش کرده است.
علاوه بر بازیگری در زمینه هنرهای دیگر چون عکاسی و تدوین نیز تجربه کار دارد و اکنون نیز یکی از با تجربه ترین فیلمسازان تبلیغاتی می باشد.

همسر و فرزند نیما بانک

نیما بانک در گذشته با لیلی رشیدی بازیگر ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام سینا بانک شده است. این ازدواج دوام نیاورده و این زوج هنری از هم جدا شده اند. سینا بانک در کنار مادر خود زندگی می‌کند و ۱۹ساله است.

بیوگرافی نیما بانک همسر سابق لیلی رشیدی +سوابق

او در مصاحبه اش گفته است:

«من در سینما بدنیا آمدم، از وقتی یادم می‌آید زیر سه‌پایه دوربین و بالای کرین بودم، تمام سختی‌هاشو دیدم و سرما و گرما و بی‌خوابی‌اش را چشیدم، عکاس بودم بازیگری کردم، فیلمبردار شدم تدوین کردم و فیلم‌ساز شدم و در نهایت سخت‌ترش را انتخاب کردم! «فیلم‌سازی تبلیغاتی»! بله سخت‌تر است، خیلی سخت‌تر. در این حرفه به جایی می‌رسی که انگار هیچ‌جایی نرسیده‌ای! بین هنر سینما و کف‌بازار معلق می‌مانی… کارهایی می‌کنی که با سلیقه‌ات فرسنگ‌ها دور است ولی کار خودت است و باید از آن دفاع کنی، یک فیلم‌ساز تبلیغاتی وظیفه‌ای به مراتب دشوارتر از هنرمند فیلم‌ساز دارد، چرا که ایده‌ها دیکته می‌شود، آمار و ارقام، تحقیق بازار، جامعه هدف و و و… هنرمند فیلم ساز فیلم خودش را می‌سازد، حرف خودش، خوب یا بد نگاه اوست، داستان‌اش را هر طور بخواهد می‌گوید. اما فیلم‌ساز تبلیغاتی هنرمندی‌است که تمام خواسته‌های منطقی یا در بسیاری موارد دور از اصول فیلم‌سازی مشتری‌ را گرفته و مطابق با استراتژی برند از ذهن خلاق خود عبور می‌دهد و در عین‌حال دوست دارد از چهار چوب‌های فیلمسازی هم تبعیت کند!

بیوگرافی نیما بانک همسر سابق لیلی رشیدی +سوابق

روزی صاحب یک برند بزرگ به‌من گفت: من پول نمی‌دم تو بری جایزه بگیری، برو یک آگهی بساز بفروشه! راست می‌گفت، من و همکارانم فیلمی‌نمی‌سازیم برای سرگرمی شما یا ثبت آن بعنوان یک اثر، ما به سرمایه بنگاه‌های تجاری بزرگ متعهد هستیم، وقتی هزینه‌های تحقیقات بازار، تیم مارکتینگ، تولید و رسانه و… در نظر بگیرید، هر ثانیه از فیلمی که می‌سازیم برابر است با هزینه تولید ده‌ها فیلم‌سینمایی!!! بله هزینه هر ثانیه از یک فیلم تبلیغاتی، این وظیفه سنگینی‌است.»

بیوگرافی نیما بانک همسر سابق لیلی رشیدی +سوابق بیوگرافی نیما بانک همسر سابق لیلی رشیدی +سوابق

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *