بیوگرافی سریال سر به راه

بیوگرافی همه بازیگران سریال سر به راه

بیوگرافی همه بازیگران سریال سر به راه را به همراه خلاصه داستان اسامی بازیگران و زمان پخش دقیق این سریال را در مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال سر به راه

سریال سربه راه ساخته آقای سعید سلطانی و ایرج محمدی در ژانر کمدی و اجتماعی در سال ۹۳ تهیه شد و توانست برای نخستین بار در نوروز ۹۴ از شبکه پنج سیما پخش شود حالا با خبر شدیم که قرار است با گریه از شبکه‌های تلویزیونی به روی آنتن برود به همین مناسبت به بیوگرافی خلاصه داستان  اسامی بازیگران زمان پخش دقیق این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی سریال سر به راه

خلاصه داستان

در روایت این داستان آمده است که ماجرای جوانی سر به هوایی به نام شهاب را روایت می‌کند که به جای زندان مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک موسسه خدمات اجتماعی می‌شود و این موسسه جایی نیست جز خانه ای به نام یاس که محل نگهداری از کودکان بی سرپرست می باشد این توان با آمدنش در خانواده یاس اقاتی برایش رخ می دهد که مسیر زندگی اش را تغییر می‌دهد و این جوان کسی نیست جز سیاوش‌خیرابی همچنین در این سریال نگهبان موسسه‌ای با نام اعظمت در نقش ارژنگ امیرفضلی هنرنمایی می کند.

معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می توان مسعود کرامتی در نقش دادرس ، شهین تسلیمی در نقش پروین ،افسانه چهره‌آزاد در نقش زینت ،شقایق دهقان در نقش رعنا ،ارژنگ امیرفضلی در نقش عظمت ،محسن کیایی در نقش منصور ،سیاوش خیرابی در نقش شهاب ،الناز حبیبی در نقش ریحانه ،بیژن بنفشه خواه در نقش حمید، امیررضا میرآقا در نقش مصطفی ،بیتا خردمند در نقش نیلوفر ،کریم قربانی و افسانه ناصری را نام برد.

بازیگزان سریال سر به راه

زمان پخش سریال سر به راه

سریال سر به راه قرار است از روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه راس ساعت ۱۷ از شبکه پرمخاطب آی فیلم به روی آنتن ۹۰ علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این سریال را در ساعت ۹ و یک بامداد روز بعد مشاهده کنند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال پازل

سریال سر به راه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *