بیوگرافی همه بازیگران سریال پازل

بیوگرافی همه بازیگران سریال پازل را به همراه خلاصه داستان اسامی بازیگران و زمان پخش دقیق این سریال در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال پازل

سریال پازل ساخته آقای ابراهیم شیبانی و محمد پیرهادی در ژانر کاملاً سیاسی و اجتماعی در سال ۹۳ تهیه شد و برای نخستین بار در مهر ماه همان سال از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت حالا قرار است بار دیگر این سریال برای پخش آماده شود به همین مناسبت ما به بیوگرافی خلاصه داستان اسامی بازیگران و زمان پخش دقیق این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال پازل

 

خلاصه داستان

داستان آمده است که یک خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته ای کشور را دنبال میکند که روایتگر ماجرای جاسوسان خرابکار در برنامه های سازمان انرژی هسته‌ای را به تصویر می کشد که ایران را در برابر مهمانان و خبرنگاران خارجی خود تحقیر کند اما وزارت اطلاعات از این موضوع اطلاع پیدا میکنه و تلاش آنها را برای جاسوسی خنثی میکند.

لازم به ذکر است آقای ابراهیم شیبانی از کارگردان و نویسنده های ایرانی است که تاکنون سریال هایی مثل خورشید همچنان می درخشد نجوا حاضر هیچ کجا هیچ کس صحنه جرم ورود ممنوع و فیلم ماندگار زهر عسل را  کارگردانی کرده است.

معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می توان به رضا کیانیان ،آرش مجیدی،شقایق فراهانی ،جلال فاطمی استخر همت ،محسن بهرامی ،مسعود دلخواه ،مجید اکبری را نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال پازل 

زمان پخش سریال پازل

سریال پازل قرار است از روز یکشنبه چهارم آبان ماه از ساعت ۲۴ از شبکه تماشا به روی آنتن میرود  علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این سریال را در ساعت ۱۲ روز بعد مشاهده کنند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *