بیوگرافی همه بازیگران سریال سیاوش

بیوگرافی همه بازیگران سریال سیاوش

بیوگرافی بازیگران سریال سیاوش را به همراه اسامی بازیگران + تصاویر پشت صحنه و زمان پخش این سریال را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال سیاوش

سریال سیاوش سریال ایرانی در ژانر اتماعی در موضوع خانوادگی و اجتماعی در سال 99 توسط آقایان سروش محمدزاده  و مهدی یاری کارگردانی و تولید این فیلم اغاز شد که با توجه به شرایط ویروس کرونا ساخت این فیلم به تعویق افتاد حالا با خبر شدیم که ساخت فیلم از سر گرفنه شده است  قبل از این قرار بود آقای نیما اقلیما این سریال را کلرگردانی کند اما پیشنهاد این کار به آقای سروش محمد زاده  رسید وی سابقه کارگردانی فیلم چهارشنبه را در کارنامه خود دارا می باشد حالا به همین مناسبت در این بخش ما به معرفی بازیگران ، تصاویر و زمان پخش این سریال خواهیم پرداخت .

بیوگرافی همه بازیگران سریال سیاوش

خلاصه داستان

باتوجه به نیمه کار بودن سریال هنوز هیچ جزییات دقیقی از خلاصه و ماجرای داستان در دسترس  نمی باشد اما با توجه به موضوع داستان که در غالب ژانر خانوادگی و اجتماعی می باشد حول این محور خواهد بود ، اخیرا آقای خسرو شهراز بازیگران سریال سیاوش که در نقش پدر سیاوش که نقش پدری آلزایمی را دارد که مشکلات فروانی را برای خانواده اش درست میکند و در ادادمه بقیه داستان رقم میخورد.

بیوگرافی و معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال میتوان به آقای رضا کیانیان  ، نیکی کریمی ، امیر جعفری ، میلاد کی مرام ، خسروشهراز را نام برد .

بیشتر ببینید : بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو

زمان پخش سریال

با توجه به ناتمام بودن پروژه ساخت فیلم بر اثر کرونا ویروس هنوز از جزییات دقیق زمان پخش این سریال اطلاعات دقیقی در دسترس نیست به محض اطلاع این بخش برورز رسانی خواهد شد.

سریال سیاوش

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *